thedutchrocks Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Het verhaal maken van games Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik zou wel bij de KCT (Korps Commando Troepen) willen, of een auto-bedrijf beginnen van Mercedes-Benz. Of een eigen elektronica zaak. Met game's, console's, PC's enz. Reageren
viccie211 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 ik zou het absoluut niet weten('k zit in 2 atheneum) maar ik denk iets in de ICT of in de natuurkunde(scheikunde heb ik nog niet dus ik weet niet of dat leuk is) Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Iets in de ICT, zoiets als een computerbeheerder van een bedrijf. Grtz RD Reageren
Cabyon Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Iets met Topografie :$ Reageren
ComKwak Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Iets in de ICT of een eigen Elektronicazaak beginnen. In ieder geval iets in die richting. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ik word of piloot, of ik word autojounalist. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat het gaat worden... Reageren
Legenderion Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Hahaha die titel, "Wat wil je later worden?" gelijk optie 1; Voor de regering werken. Nou echt voor geen miljoen zou ik dat willen, ik vind ambtenaren te triest voor woorden. Ik ga mijn eigen bedrijf beginnen, iets ondernemen! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Altijd al mijn eigen abandonware winkel willen beginnen. Gewoon al die oude meuk voor de SNES, Atary Linx, SEGA Dreamcast etc. verkopen. Helaas is dta niet zo heel populair en hebben de abandonware winkels het nu ook al moeilijk om rond te komen. Bovendien is het erg lastig aan die oude games/hardware te komen. Reageren
Nissan Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik heb beroepen die helemaal niets met elkaar te maken hebben . - Hoogleraar Geschiedenis - Elite Commando bij het leger. - Navy SEAL (Amerika) - Architect, Manga/Anime tekenaar. - Scriptschrijver worden bij Rockstar Games Reageren
The Hulk Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik straaljagerpiloot. Ik doe nu HAVO 3 en mijn oom is het ook. Ik kan alvast oefenen op GTA in Hydra Reageren
Nissan Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Enige verschil is dat je niet naare believen alles kunt mollen dat je tegenkomt in zo'n prachtig stuk techniek. Reageren
GTA_K Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik zal iets willen ontwerpen of games maken. Nu zal ik in een winkel willen werken, maar daar ben ik nog te jong voor Reageren
ceejay Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 ik zou graag acteur willen worden als dat niet zou lukken zou ik graag gamedesigner worden Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Ik het liefste piloot, ik zit nu in 2 atheneum. Naast gta ben ik ook erg verslaafd aan Flight Simulator X offtopic: ik weet niet of het aan mij ligt, maar het valt me op dat er de laatste tijd erg veel mensen worden geblokkeert. Bewerkt: 9 maart 2009 door GTA_MasterNL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.