max_gtafreak Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 het liefst ICT lekker aan pc's werken enzo Reageren
.Senne Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) ICT/ICT design /Design. Droomjob is auto-ontwerper, maar dat is en blijft 99.9999999% zeker een droom. EDIT: eigen computerbedrijfje zie ik ook wel zitten: zowel software als hardware. Bewerkt: 9 maart 2009 door senneken Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Ik denk dat ik volgend jaar Economie ga volgen. Dan zal ik wel zien later welke richting ik uit kan. Toneel lijkt me ook wel leuk en dat doe ik wel graag maar dat is niet haalbaar. Reageren
ceejay Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) ik denk dat ik houtbewerker wil worden iemand die meubels maakt ik ben niet van de slimste dus beroepen zoals advocaat en dokter kan ik dus wel vergeten (kzou het toch niet graag doen) actuer zou ik ook willlen worden of gamedesigner maar ik denk dat die jobs een droom blijven Bewerkt: 10 maart 2009 door ceejay Reageren
Legenderion Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 ik zou graag acteur willen worden als dat niet zou lukken zou ik graag gamedesigner worden Acteren is wel tof ja, alleen kan bijna niemand het in Nederland. Maarrr, Zwartboek was wel TOP Reageren
GwnHugo Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 ik zou wel een gitaarwinkel willen. das wel een relax baan. Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik het liefste piloot, ik zit nu in 2 atheneum. Naast gta ben ik ook erg verslaafd aan Flight Simulator X offtopic: ik weet niet of het aan mij ligt, maar het valt me op dat er de laatste tijd erg veel mensen worden geblokkeert. Ik ben er ook zeer verslaafd aan. Alleen kan deze k*t comp het bijna niet aan. Moet echt een nieuwe. Reageren
wupie Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 ik denk nu dat ik de techniek kant op wil Reageren
XTR17 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ergens richting de techniek: Voertuigen/tuning. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 ik wil in het leger of anders gewoon voor een baas werken. maarja ik heb nog wel wat jaartjes over om er over na te denken Reageren
Indycar series Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik heb eigenlijk nog geen idee. Ik denk dat ik wel iets wil gaan doen in de economie. Maar ik zie dat allemaal later wel. Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik hoop echt dat ik een boekhouder kan worden. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik hoop echt dat ik een boekhouder kan worden. Meeste mensen willen dat juist niet worden Maar dat kan natuurlijk Monteur ook zijn wat ik graag wil worden later voor mn werk Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 voertuigentechniek, had eerst ook iets met ICT maar dat is denk ik overgewaaid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.