Jump to content

death row


profile

Recommended Posts

ey kan niet verder bij death row

je moet lance op de junkyard gaan rijden voor hij dood is

en dan moet je hem naar het hospitaal brengen

maar de gangs rijden in hun auto's me altijd kapot in men wagen hij ontploft altijd :duh::duh:

kan iemand me helpen :?

:cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is handig om hiervoor de Dumper te gebruiken die halverwege de vuilnisbelt staat. Deze is erg zwaar en word niet zo gauw van de weg gebeukt. Ook is het verstandig iedereen te vermoorden voordat je de vuilnisbelt verlaat, zodat je auto niet half kapot word geschoten wanneer je wegrijdt. Als hij echt niet lukt, kan je nog altijd in het Savegame Aanvraag topic vragen of iemand anders hem voor je wilt doen. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Negeer de mannen van Diaz. 2 knallen toch wel tegen een muurtje, en de andere 2 zullen achter je aankomen. Zorg dat je vaart hebt als je de vuilnisbelt afrijd. Zoals Proximitus al zei is het ook slim om de Dumper te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien gaat het schieten en het bevrijden van Lance goed. Ik kan je aanraden om die Comets uit de weg te gaan. Dit kun je doen door gebruik te maken van een sluiproute. Deze sluiproute heb ik uitgelegd in dit topic. Je moet dan deze post van mij lezen. Je kunt ook voor de Trashmaster kiezen, maar die trekt veel minder snel op dan die Comets van de handlangers van Diaz. Je kunt hier een Savegame aanvraag doen als deze missie je niet lukt. Dan kan iemand anders de missie voor jou halen.

Link to comment
Delen op andere websites

schieten die gangs die heli dan niet kapot ???

ik zal eens met bijde proberen

:cya:

stel je zet hem op de helft van de straat, en schiet dan met de sniper die mannen dood, en als je terug komt met lance staat hij er nog, voordat de auto's bij de heli zijn zit jij er wel allang in...

Link to comment
Delen op andere websites

Met een heli zou het kunnen, maar zoals je al vroeg, zullen de mannen van Diaz de helicopter grotendeels kapot schieten. Als je de map bekijkt in deze post van mij, zul je zien dat je de helicopter ergens veilig neer kan zetten, om er vervolgens weer mee te vluchten. Let op, hij zal er niet altijd blijven staan. En zoals ik al eerder zei, gebruik de trashmaster. Hij trekt misschien langzaam op, maar qua kracht wint hij het nog altijd van de comet's, dus is snelheid niet zo belangrijk.

Link to comment
Delen op andere websites

hey heb geprobeert om met de vuilnisauto naar dat ziekenhuis te rijden.

maar euh...

Ze schieten die vuilnisauto die binnen staat altijd kapot :?

een heli vind ik niet

help :?:?:?

alvast nog eens bedankt :cya::cya:

je hebt tegen die tijd al een heleboel heli's beschikbaar, zie maar op wikigta

sea sparrow, na 70 hidden packages. locatie

maverick, koop wel het savehouse waar hij opstaat, locatie

police maverick na unlocken 2e eiland, locatie

vcn maverick, na unlocken 2e eiland, locatie

sparrow, na unlocken 2e eiland, locatie.

hunter, na alle hidden packages, en nog 1 na storyline, locatie (niet bruikbaar voor deze missie, heeft maar 1 stoel)

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...