Jump to content

death row


profile

Recommended Posts

Ik vond persoonlijk Death Row niet zo heel moeilijk. Mijn tactiek was gewoon een Snelle maar ook nog stevige auto te nemen. Toen reed ik iedereen overhoop en bevrijdde ik Lance. Toen ik bij het ziekenhuis aankwam was mijn auto bijna kapot, er kwam zwarte rook uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me herinneren dat ik ook wel de nodige moeite had bij deze missie toen ik hem voor het eerst speelde. Als je handig bent met een helicopter kun je daar gebruik van maken, maar met een snele auto moet het ook lukken. De missie start bij de Malibu club, zorg dat je voordat je start al een snelle auto hebt klaar staan, zoals een Infernus of Cheetah. Zorg ook dat je de nodige wapens al in het bezit hebt zoals een Sniper en één van de Assault Rifles met de nodige kogels. Zodra je de missie start stap dan snel in je auto en plan met behulp van je kaart de snelste route naar de vuilnisbuilt. Als je aankomt zul je zien dat de ingang geblokkeerd wordt door een auto en een aantal mannen. Stop voordat ze je kunnen raken en stap uit. Gebruik nu je sniper om de mannen bij de auto neer te schieten. Pak nu een licht wapen en ren de vuilnisbuilt op. Gebruik je aussault rifle om de overige mannen op de vuilnisbuilt neer te schieten. Als iedereen dood is kun je naar Lance lopen die in de stoel zit. Loop samen met Lance naar de rechter kant van de loods waarin hij zat om een Sentinel XS te pakken. (Mocht je geïnterreseerd zijn in een shotgun, die ligt achter de loods.) Rijd met de auto de vuilnisbuilt af en plan weer met je kaart de kortst mogelijke route naar het ziekenhuis in Downtown. Er komen wel 3 Comets achter je aan, maar met een beetje rijkunst kun je deze gemakkelijk afschudden. Veel succes nog!

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die missie gehaald met een TANK! :sigaar:

zorg ervoor dat je 6 sterren hebt en dan probeer in de tank te komen.

rij dan met die tank naar een grote garage (bij een "save house" met 3 garages en waar boven een heli staat).

pak ondertussen een snelle auto(de leger zit nog steeds achter je aan) en rij naar een pay'n'spray. rij dan RUSTIG terug naar de garage en pak een heli op de dak.

vlieg dan naar die disco waar de missie begint en parkeer voorzichtig je heli.

ga die disco in en dan begint je missie. stap je heli in en rij snel terug naar de garage waar je tank is en ga die tank in.

rij dan snel naar de plek war Lance dood bloed.

rij gewoon door die auto's bij de entree van de vuilnisbelt en rij naar Lance toe. bevrijd hem en stap SNEL die tank weer in en rij weg.

zorg wel dat al die gozers je van de tank niet af pluren.

de handigste van de tank is dat een tank kogel vrij is, als je met een tank tegen een auto botst dan onploft die auto meteen. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ik heb die missie gehaald met een TANK! :sigaar:

zorg ervoor dat je 6 sterren hebt en dan probeer in de tank te komen.

rij dan met die tank naar een grote garage (bij een "save house" met 3 garages en waar boven een heli staat).

pak ondertussen een snelle auto(de leger zit nog steeds achter je aan) en rij naar een pay'n'spray. rij dan RUSTIG terug naar de garage en pak een heli op de dak.

vlieg dan naar die disco waar de missie begint en parkeer voorzichtig je heli.

ga die disco in en dan begint je missie. stap je heli in en rij snel terug naar de garage waar je tank is en ga die tank in.

rij dan snel naar de plek war Lance dood bloed.

rij gewoon door die auto's bij de entree van de vuilnisbelt en rij naar Lance toe. bevrijd hem en stap SNEL die tank weer in en rij weg.

zorg wel dat al die gozers je van de tank niet af pluren.

de handigste van de tank is dat een tank kogel vrij is, als je met een tank tegen een auto botst dan onploft die auto meteen. :dans:

Hey goed idee ik zal eens proberen want ik heb hem nog steeds niet gehaald :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gewoon bij de missie Guardian Angels die kogelvrije Admiral gepakt en bij de wat moeilijkere missies zoals deze kan je deze dan gewoon gebruiken en dan is ie erg simpel. Als je die Admiral niet meer hebt is het handig om het zo te doen: Snelle auto pakken en dan naar de yard rijden. Dan sniper je van een afstand die eerste gasten neer. Daarna schiet je met je sniper iedereen neer op de yard. Nu ga je met Lance in die auto (ik meen sentinel) en dan wacht je aan het begin van die lange steeg en stap je uit. Dan schiet je met je bazooka alle comets af en dan hoef je alleen nog even naar het ziekenhuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de missie zo gedaan:

- 100 mensen vervoerd in taxi zodat ie kan springen (veel werk maar de moeite waard)

- de vlammenwerper vlakbij de "dock" die je (binnenkort) kan kopen gepakt

- een taxi gepakt

- begonnen met de missie

- naar de vuilnisbelt gegaan

- over die verdediging bij de ingang gesprongen

- die mensjes in die loods tussen 6 plankjes geholpen

- lance meegenomen in die vuilniswagen

- naar het ziekenhuis gegaan

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Mssl

David22

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Je had eigenlijk Diaz's kogelvrije Admiral moeten jatten want die is zowat voor Death Row gemaakt. Met die auto kan niemand je verrot schieten of beuken en is de missie makkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Je had eigenlijk Diaz's kogelvrije Admiral moeten jatten want die is zowat voor Death Row gemaakt. Met die auto kan niemand je verrot schieten of beuken en is de missie makkelijker.

Dat van het beuken is niet helemaal waar. Ook een kogelvrije auto kan gewoon kapot door veel te botsten. Daarom moet je ook in deze missie oppassen voor de Comets van Diaz. Door het gebeuk kan een Kogelvrije auto ook kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

Je had eigenlijk Diaz's kogelvrije Admiral moeten jatten want die is zowat voor Death Row gemaakt. Met die auto kan niemand je verrot schieten of beuken en is de missie makkelijker.

Dat van het beuken is niet helemaal waar. Ook een kogelvrije auto kan gewoon kapot door veel te botsten. Daarom moet je ook in deze missie oppassen voor de Comets van Diaz. Door het gebeuk kan een Kogelvrije auto ook kapot.

De admiral van Diaz die hier genoemd wordt is ook schadevrij (behalve als hij vol tegen een tank opbotst) dus als je daarin zit heb je echt geen last van de comets.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...