profile Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 ey ik kan niet verder bij de eerste missie van die gonzales man dan ben je dronken en moet je naar een deal of zoiets rijden maar ben nooit optijd. en ook die missie van lance (denkik) dan moet je inbreken in een hotel en allemaal meiden neerschieten. maar zij zijn sterker kan iemand me tips geven Reageren
M4X Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) eyik kan niet verder bij de eerste missie van die gonzales man dan ben je dronken en moet je naar een deal of zoiets rijden maar ben nooit optijd. en ook die missie van lance (denkik) dan moet je inbreken in een hotel en allemaal meiden neerschieten. maar zij zijn sterker kan iemand me tips geven Ik denk dat je de tweede missie van Gonzalez bedoelt, Purple Haze. Hier snuif je zonder opzet cocaine, en het beeld zal nu heel vaag worden. Ik kan je niet echt hele goede tips geven, het enige wat je hierbij kan doen is trainen, en hem vaak overnieuw proberen. Nu weet je wat beter hoe je er mee om moet gaan, en dan haal je hem gemakkelijk binnen de tijd. Die meiden die je bij het zwembad moet neerschieten zijn sterk, maar ook deze kan je makkelijk aan. Zorg dat je met volle health en armor begint, breng hiervoor een bezoekje aan 1 van de Ammu Nations. Deze staan aangegeven op de map. Koop hier ook meteen een sterk wapen. Om het nog luxer te maken kan je de Air Rescue en de Vigilante missies doen, voor wat extra Health en Armor. Hierna volgt een Quad-achtervolging, als je hier moeite hebt kan het Quad Time Trials circuit raadplegen. Dit ligt in Mainland, helemaal in het noorden, bij de Sanchez en de BMX Time Trials. Veel succes met deze 2 missies! Bewerkt: 15 februari 2007 door M4X Reageren
Fre Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 De eerste missie die je vermeldt is denk ik Purple Haze. Hierbij ben je niet dronken maar high. Je zicht is inderdaad slechter en je bewegingen zijn ook niet direct. Neem een voertuig en rijd naar Starfish Island. Neem zeker een goed wapen mee - een AK, een Assault Rifle of een M249 - en schiet iedereen die er staat. Daarna stap je in het bestelbusje en rijd je naar de roze gemarkeerde plaats. De tijd mag geen probleem zijn. Let wel op voor sterren, want het busje is niet zo bestand tegen botsende wagens en het rijdt ook zeer sloom. Over de tweede vermelde missie zijn er denk ik al topics. De missie heet Unfriendly Competition. Gebruik je zoekfunctie eens met deze term en je zal denk ik wel geholpen zijn. Veel succes! Reageren
deagle Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) De eerste missie die je bedoelt is 'Purple Haze'( dit ben ik helaas niet zeker ), in deze missie word je, tijdens een drugsdeal, neergeknupelt en moet je, terwijl je onder invloed bent van drugs, de wagen met drugs opnieuw vanbij de vijand gaan halen. Dit doe je door, nadat je ontwaakt, onmiddelijk naar de telefooncell te lopen en dan de Sanchez / PCJ-600 die daar geparkeerd staat te nemen, nu moet je gewoon zo snel mogenlijk naar de plaats waar de wagen staat rijden. Eenmaal daar aangekomen moet je de handlangers van de dealer neerschieten, gebruik hiervoor best de AK-47 of Spaz - 12. Nu stap je in de wagen die daar geparkeerd staat en moet je, terug, zo snel mogenlijk naar de plaats waar de opdracht word gereden rijden. Verlies geen tijd door naar de Pay 'n' Spray te rijden, maar rij in een stuk door, via de lange baan, naar de ontmoetingsplaats. Eenmaal aangekomen zie je een cutscene waarin je word verteld dat Gonzales de vrienschap wilt verbreken . In de 2e missie, genaamd 'Unfriendly Competition' en gegeven door 'The Mendez_Brothers', moet je 2 drugdealers vermoorden. De ene gaat redelijk eenvoudig, nadat je hem hebt vermoord haal je best nog even wat 'Health' & 'Armor' vooraleer je naar de 2e rijd, eenmaal daar aangekomen krijg je een cutscene waarin je alle handlangers van de drugdealer moet vermoorden. Dit lijkt simpel, maar niets is minder waar aangezien dit redelijk moeilijk is. Probeer zo lang mogenlijk je Armor hoog te houden, en enkel als het echt mogenlijk is kan je de Health gaan nemen die op het verhoogje ligt. Gebruik voor deze missie ook de AK-47 of Spaz - 12. Probeer ook eerst zeker te zijn dat je niet zal doodgeschoten worden. Als dit is gebeurd, zie je nogmaals een cutscene en moet je de dealer gaan achtervolgen op een 'Quad', loop nu zo snel mogenlijk naar de 'steiger' op het strand en neem de 'Quad' en zet de achtervolging in, nu is het handig dat je een drive-by kan uitvoeren, voorzie dus ook een 'geel' wapen naar keuze met genoeg kogels, blijf nu gewoon schieten tot wanneer de drugdealer dood is, mission passed! Let wel op, dit moet tamelijk snel gebeuren, anders is de drugdealer weg met de helicopter die aan komt vliegen. Overig zijn dit niet echt eindmissie's aangezien je, na het voltooien van deze missie's, toch nog een tiental missie's te doen hebt, voor een volledig overzicht kijk je best =>hier<=. Indien het je niet lukt om deze missie's te voltooien, kan je =>hier<= een berichtje posten zodat ik ( of een ander lid ) de missie voor jou kan voltooien! Succes ! Bewerkt: 15 februari 2007 door Nicsan Reageren
profile Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 bedankt als het echt niet zou lukken download ik wel een savegame Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.