Jump to content

bug?!


60

Recommended Posts

ik reed eens met 6-ster wanted levelover straat in mijn mooie Yardie-lobo.

toen ik opeens geraakt werd door een tankt..... WASTED

ik kwam uit het zieken huis jat een fagio en rij rond toen zag ik bij het stadion een hokey-stick ik pakte hem

maar toen!...

je verwacht een hockey-stick maar ik kreeg een alluminium knuppel :?

dit heb ik wel vaker met andere wapens pistolen ofzo.

heeft iemand een verklaring of heeft iemand dit ook, ik heb het spel legaal en ik lieg niet :N

als ik de weapon-cheat die dan krijg ik wel de goede wapens die ik hoor te krijgen :duh:

vreemde groeten 60 :cab:

ps ik heb hem op de ps2 versie

Link to comment
Delen op andere websites

ja mischien moet ik en nieuwe kopen...

hey,

normaal gesproken zou het onmogelijk zijn dat je cd afwijkt van de andere. Indien je dit altijd hebt, kan het dan mischien toch kunnen zijn, maar is toch wel zeer zeldzaam hoor ^_^ . Ik heb ook wel veel last van bugs met Gta LCS, elke dag ontdek ik er wel weer minstens 1. het spel heeft dus wel veel afwijkingen en ik geloof dat dit er ook weer een ervan kan zijn.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

het is al over, na een paar keer resetten en de cd schoonmaken is het toch goed gegaan

ik denk dat het zoeits is als Boris H. :

Ik had een keer dat alle wapens ongetextuurd waren.

Toen waren alle wapens helemaal wit. Nadat ik mijn PS2 had gereset was het over.

Ook zoiets dus, maar het ging vanzelf over.

Gratz,

Boris H.

maarja ik laat aan de moderator de keuze om door te discuseren of er een slotjje op te doen :)

>>> Door SummerBase: Op dit topic hoeft geen slotje, maar we hoeven er nu ook niet verder over te discuseren. Ik wil dan ook iedereen vriendelijke vragen. Heb je niks toe te voegen of weet je het probleem niet? Post dan niet, dat is wel zo fijn. Dan laten we nu dit topic gewoon rusten, en mocht iemand dit topic ooit vinden via de zoekmachine. Dan kan hij hier verder posten. :)<<<

EDIT: is goed SummerBase

Bewerkt: door 60
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat het aan je disk ligt hoor ik denk dat het gwn foutje in het spel is maja het is toch niet zo erg :puh:

Neen, hoor. Ik heb de Hockey Stick al vele malen opgepakt en dit is nooit gebeurt. Ik denk eerder dat hij de Honkball Knuppel al bij zich had en het spel de verandering niet pakte (De Hockey Stick)

Niets aan de hand, een bug/Glitch komt in elk spel voor. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...