xgaming Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) Nouja misschien zoals jullie al gezien hebben ben ik bezig met een 3d model. Nou ben ik zover om de TXD te maken, alleen hoe moet ik dat doen (3ds max 8 ). Ik heb echt geen flauw idee, ben vrij nieuw met het programma.... Mijn andere vraag hoe maak ik damage parts voor mijn model? Heb wel is een .dff file geopend in 3ds en het bekeken. Daar zie je het gehele model en daarin/achter de kapotte onderdelen. Ik weet wel hoe je een damagepart moet maken maar hoe zorg je ervoor dat je hem pas beschadigd ziet als je ergens tegen aan bent gereden? Alvast bedankt voor het helpen Bewerkt: 16 februari 2007 door d-game Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Hey D-Game, voor je eerste vraag, kijk voortaan eerst even in de Master Tutorial List die bovenaan het forum in het kadertje staat. Hierin staat deze tutorial, waarin ook een TXD maken word uitgelegd. Wat je tweede vraag betreft, alle objecten van een auto in een dff waarvan de naam op ''dam'' van damage eindigt, zijn damageparts. Deze worden automatisch pas zichtbaar wanneer je een object ingame ramt. Dit word dus geregeld door de exe. Reageren
xgaming Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Oh ik heb er al gekeken. Denk dat ik eroverheen ben gelezen Sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.