Jump to content

Moet Vice City Stories Platinum worden?


The GamerII

Moet Vice City Stories platinum worden?  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. Ja/nee?

    • Ja
      43
    • Nee
      10


Recommended Posts

Ja hoor :Y Bestaat er eigenlijk wel "platinum" voor PSP spellen?

Ja, zoals je kunt zien in de eerste post van dit topic. Echter heb ik ze nog nooit in de winkel gezien, maar ik denk het wel. Er zullen vast wel spellen zijn die zoveel verkocht worden dat er gewoon nog een platinum versie uit komt. En dan heb je het voordeel dat daarin diverse bugs gemaakt zijn waardoor je dus gewoon even voor een lage prijs een extra GTA VCS kunt halen en dan heb je weer een versie zonder bugs en noem dat maar op.

Echter zou ik het wel leuk vinden, maar het is opzich spijtig dat er al bugs inzitten en daarom denk ik dat het geen platinum wordt. Het moet echter wel een super goede game zijn wil het goed verkopen en helaas met deze bugs en al is het toch wat minder. En veel mensen zullen ook gewacht hebben op de PS2, dus ik denk het niet, maar hoop het wel. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk moet Vice City Stories Platinum worden. Ik heb hem al dus ik ga hem niet Platinum kopen als Vice City Stories dat ooit word. :D Oh ja ik heb al eens een bug meegemaakt. Bij Gonzales zijn hotel ben ik door de muur heen gevallen toen ik achter die marker ging spelen. :clown: Maar veder niet echt veel bugs heb ik ondekt. Liberty City Stories is het ook nog niet geworden. Zitten zeker ook bugs in. Ik vind het beide geweldige games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik vind van wel. Maar ik kan je ook zeggen dat dat wel gaat gebeuren. Voor zover ik me kan herineren zijn ze allemaal vanaf gtaIII [platinum geworden op de ps2. Dus niet psp Maar wel voor de ps2. Elke gta is tot zover erg populair geweest. Ik weet zeker dat deze ook weer een knaller word voor de ps2. Ik heb hem zelf ook voor de psp dus ik kan je wel zeggen dat er weer een hoop mensen blij van worden. Dat is goed verkopen. En dat zorgt er dus voor dat hij een zilver jasje krijgt. Dus ja ik vind van wel :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor :Y Bestaat er eigenlijk wel "platinum" voor PSP spellen?

Ja, zoals je kunt zien in de eerste post van dit topic. Echter heb ik ze nog nooit in de winkel gezien, maar ik denk het wel. Er zullen vast wel spellen zijn die zoveel verkocht worden dat er gewoon nog een platinum versie uit komt. En dan heb je het voordeel dat daarin diverse bugs gemaakt zijn waardoor je dus gewoon even voor een lage prijs een extra GTA VCS kunt halen en dan heb je weer een versie zonder bugs en noem dat maar op.

Echter zou ik het wel leuk vinden, maar het is opzich spijtig dat er al bugs inzitten en daarom denk ik dat het geen platinum wordt. Het moet echter wel een super goede game zijn wil het goed verkopen en helaas met deze bugs en al is het toch wat minder. En veel mensen zullen ook gewacht hebben op de PS2, dus ik denk het niet, maar hoop het wel. :cya:

Ik heb er zelf wel 1.

Om precies te zijn, dezelfde die ik als foto liet zien.

Pursuit Force, en zelf vind ik deze game helemaal geen platinum waard, want ik vind d'r niks aan :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er zelf wel 1.

Om precies te zijn, dezelfde die ik als foto liet zien.

Pursuit Force, en zelf vind ik deze game helemaal geen platinum waard, want ik vind d'r niks aan :cry:

Een zilvere cover, of een zwarte cover, het maakt eigenlijk niet veel uit. Spellen die wel platinum zijn kunnen veel slechter zijn dan spellen die het niet zijn, een voorbeeld is jouw Pursuit Force. Het is ook moeilijker om een spel platinum te maken dat op twee consoles verkrijgbaar is. Als je over een jaar de verkochte PS2 en PSP versies van VCS optelt weet ik bijna zeker dat hij dik en dubbel platinum is. Maar dat is samen, en daarom wordt hij waarschijnlijk geen platinum op de PSP of de PS2. Maar wat maakt het eigenlijk uit, een zilvere of een zwarte cover? Een spel met een zwarte cover kan net zo goed, of zelfs beter zijn dan een spel dat wel platinum is geworden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het aan ons is om te beslissen over het feit ofdat GTA : Vice City Stories platinum mag worden, dit is eerder de beslissing die de mensen moeten maken door het spel te kopen. Ikzelf zou het mooi vinden dat GTA : VCS platinum worden, want we kunnen er niet omheen: het is en blijft een topgame, voor de PSP althans. Overigens vind ik wel dat GTA : LCS ook wel platinum moet worden, alhoewel ik het betwijfel dat ze zich hiermee nog zouden bezighouden. :sigaar:

Welk nu ook de kleur is van de cover, dit veranderd toch niets aan het spel (behalve de prijs dan)?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er zelf wel 1.

Om precies te zijn, dezelfde die ik als foto liet zien.

Pursuit Force, en zelf vind ik deze game helemaal geen platinum waard, want ik vind d'r niks aan :cry:

Een zilvere cover, of een zwarte cover, het maakt eigenlijk niet veel uit. Spellen die wel platinum zijn kunnen veel slechter zijn dan spellen die het niet zijn, een voorbeeld is jouw Pursuit Force. Het is ook moeilijker om een spel platinum te maken dat op twee consoles verkrijgbaar is. Als je over een jaar de verkochte PS2 en PSP versies van VCS optelt weet ik bijna zeker dat hij dik en dubbel platinum is. Maar dat is samen, en daarom wordt hij waarschijnlijk geen platinum op de PSP of de PS2. Maar wat maakt het eigenlijk uit, een zilvere of een zwarte cover? Een spel met een zwarte cover kan net zo goed, of zelfs beter zijn dan een spel dat wel platinum is geworden :)

Ik heb ook een spel, dat zelfs een gouden cover heeft, genaamd Star Wars Battlefront 2

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind van niet

ik vind VCS is cool

maar als ze dat doen dan moeten ze alle nieuwe spelletjes platinum maken

en gta heeft al genoeg platinum krijgen

en waarom zouden ze het NOG eens maken dan hebben ze gene tijd meer om het volgende gta te maken

achter IV

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

maar als ze dat doen dan moeten ze alle nieuwe spelletjes platinum maken

[...]

Is dat niet goed voor de consumenten? Het spel wordt goedkoper en dus zullen nog meer mensen het spel aanschaffen. Ze zullen niet elk spel platinum maken 'omdat het cool is', maar omdat het 20.000 (of 40.000) maal over de toonbank is gegaan.

[...]

en gta heeft al genoeg platinum krijgen

[...]

Een bepaalde producent kan toch nooit téveel platinum games hebben? Je vindt dus eigenlijk dat een goed spel, zoals VCS, niet meer platinum kan worden omdat Rockstar al genoeg platinum spellen heeft?

[...]

en waarom zouden ze het NOG eens maken dan hebben ze gene tijd meer om het volgende gta te maken

achter IV

Waarom zouden ze geen tijd meer hebben? Als een spel platinum wordt gebeurd er verder niks aan het spel, behalve de winkelprijs. Zo kan Rockstar dus gewoon verder werken aan volgende GTA's (zoals IV, etc ...).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...