Jump to content

What woman wants


baszz

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tonio

    7

  • BrokenTable

    6

  • -Richard-

    6

  • MrSelected

    5

Ik ben al een tijdje bezig en zit in san fiero, met denise heb ik 100% gehaald en heb ik de pimp suit gekregen.

Mijn vraag is nu. Is het nodig om denise dan nog op 100% te houden? aangezien die zakt.

Nu nog een ander vraagje. Ik heb nl al twee vriendinnen in san fiero. Michelle, dat wijfie dat gratis men wagen repareert en katie, diegene die ik gevonden heb die tai-chi aan het doen was. Nu heb ik een paar dagen (in het spel) erover gedaan om die driver school missions te doen en toen deze gedaan waren en ik bij een van deze vriendinnen ging (BINNEN HET UUR DAT ZE NORMAAL AANWEZIG MOETEN ZIJN) zijn deze er niet en komt er een kadertje op dat ik later terug moet proberen. Wat zou het probleem zijn of komt dit wel terug. Normaal gezien als een van je meisje het uitmaakt moet dit toch gezegd worden of niet? Of ligt dit om dat men muscles en fat niet goed is?

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij kun je gewoon je relatie kapot laten gaan met denise als je die P.I.M.P suite al hebt.

(het viel mij op dat Denise alleen maar s'nachts thuid was)

daarom ging ik eerst met haar uit en daarna save ik 2 keer tot het weer s'nachts is en toen ging ik weer met haar uit en zo deed ik het de hele tijd

Link to comment
Delen op andere websites

Ok maar hoe zit het dan met die twee andere meiden, heb horen zeggen dat deze je opbellen als ze met je willen daten. Of ligt het echt aan men respect, muscles?

Alles staat vol, sex appeal, fat, muscles. Ik ga ook gaan kijken binnen de uren ze normaal gezien thuis moeten zijn. Of ben ik deze dates kwijt geraakt? Kan me niet inbeelden of herinneren waar.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt het is irritant man,ik rij de hele dag(in SA tijd) langs haar huis met de snelste wagen uit SA en ze is er noooit dan wat moet ik doen ALS ze dan thuis is om haar naar buiten te laten gaan,want ik heb die gimp suit aan dan is ze thuis en dan zegt ze here we go with the kinky shit

Wat moet ik nou doen want ik wil niet dat die relatie over gaat want ik wil die keycard

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij staat dat vrouwtje er niet meer bij die autorijlessen elke keer als k kom

moet je soms alles goud hebben

( ik heb alles al gehaalt bij die misies en k heb het spel ook al uit gespeelt alees ze staat er tog niet :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

er staat hier boven dat michelle van de Driving school tussen 00.01 en 12.00 is.

maar elke keer als ik er ben is ze er GVD niet :angry:

Ik wordt hier nu echtn helemaal gek van.

Kan iemand zeggen wat er aan de hand is.

In het begin was ze er nog wel maat nu ik op de helft ben met mijn relatie niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien ben je te dun geworden, of te vet dat kan alleen mijn verklaring zijn

Ik ben super dik maar ik las net ergens in een andere forum , dat als je alle

Oysters hebt dat ze dan wel heel vaak thuis zijn.

Dus ik ga ze nu eerst allemaal ff zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Srry dat ik nu antwoord.

Maar die helena vraagt om stijl wat voor stijl moet alles dan van didier?

en die barbara heb ik nooit gezien staat op 10 %

en millie (staat niet een sin me lijstje en ik heb alle missies al gedaan . zit op 89.3 %

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...