Jump to content

What woman wants


baszz

Recommended Posts

Wat vindt michelle leuk om naar toe te gaan?

Welke plek ? Welk restaurant?

Want ik heb heel SF doorgereden en er was 1 plek die ze leuk vond, rechtsonder bij een restaurant, rijd ik weer 2 meter door vind ze de plek niet leuk ( ik moest omrijden om daar te komen ), kom ik daar en na gegeten te hebben heeft ze geen leuke tijd gehad.

Help me plz :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tonio

    7

  • BrokenTable

    6

  • -Richard-

    6

  • MrSelected

    5

Wat vindt michelle leuk om naar toe te gaan?

Welke plek ? Welk restaurant?

Want ik heb heel SF doorgereden en er was 1 plek die ze leuk vond, rechtsonder bij een restaurant, rijd ik weer 2 meter door vind ze de plek niet leuk ( ik moest omrijden om daar te komen ), kom ik daar en na gegeten te hebben heeft ze geen leuke tijd gehad.

Help me plz :huh:

Nou, doe niks met haar dan krijg je uit het niets 45% ( had ik ) en dan wil ze alleen maar met je auto rijden en dan neuken en dan heb je gouw de 100%

Link to comment
Delen op andere websites

Waneer krijg je dat meisje bij de SF driving school?? Want ze is er namelijk niet meer. Komt ze na t halen van alles goud niet meer terug ofzo? had ik haar mn girlfriend moeten maken voordat ik met de driving school begon??? Ik snap helemaal nix meer van die girlfriends. Ik ben wel reuzublij dat je dat niet nodig hebt om t spel 100% uit te spelen, THANK GOD!!! wat een &%$ spel is t af en toe zeg (vaak).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hoe krijg ik mijn 'fat' omhoog ?

Blijkbaar is dit nodig om de driving school te doen.

Heb al geprobeerd door te eten maar CJ spuugt na een tijd alles uit.

Je moet inderdaad eten, maar weer niet te veel want dan spuugt hij inderdaad alles uit. Als het goed is moet je 10x het grootste maaltijd van cluckin bell kunnen eten, bij de 11e keer spuugt hij alles uit en is het dus voor niks geweest. Je moet dus 10x eten, en daarna wachten en dan weer 10x eten

Link to comment
Delen op andere websites

Millie is nooit thuis, ik heb alles gedaan wat er in dit topic staat zoals leren pak, dildo gehaald, snelle auto, sex appeal helemaal vol, op alle ijden geprobeerd en ook alle dagen, ik heb alle oysters.

En ik kan nu niet verder in het spel want ik moet die key card hebben van haar.

Wie weet hoe ik nu verder moet???

Bewerkt: door Antoine
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb bij millie nog nooit een goede date gehad ze vind het nergens leuk,ik ben over al in LV geweest met haar ben zelfs met heli overal in SF en LS geweest.

ben een nieuwe savegame begonnen zodra ik haar kon daten heb ik haar de dildo gegeven van de dode PIMP en kus gegeven en daarna en kogel door haar hoofd gejaagt

Link to comment
Delen op andere websites

Echt het is irritant man,ik rij de hele dag(in SA tijd) langs haar huis met de snelste wagen uit SA en ze is er noooit dan wat moet ik doen ALS ze dan thuis is om haar naar buiten te laten gaan,want ik heb die gimp suit aan dan is ze thuis en dan zegt ze here we go with the kinky shit

Wat moet ik nou doen want ik wil niet dat die relatie over gaat want ik wil die keycard

wat is een gimp suit?? ik weet dat dit een kleding stuk is maar wilt er iemand een picture van laten zien?? bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Echt het is irritant man,ik rij de hele dag(in SA tijd) langs haar huis met de snelste wagen uit SA en ze is er noooit dan wat moet ik doen ALS ze dan thuis is om haar naar buiten te laten gaan,want ik heb die gimp suit aan dan is ze thuis en dan zegt ze here we go with the kinky shit

Wat moet ik nou doen want ik wil niet dat die relatie over gaat want ik wil die keycard

wat is een gimp suit?? ik weet dat dit een kleding stuk is maar wilt er iemand een picture van laten zien?? bedankt

Gimp suit is een SM pak. Als ik hiervan een plaatje opzoek gaan ze heel raar denken bij mij thuis :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Echt het is irritant man,ik rij de hele dag(in SA tijd) langs haar huis met de snelste wagen uit SA en ze is er noooit dan wat moet ik doen ALS ze dan thuis is om haar naar buiten te laten gaan,want ik heb die gimp suit aan dan is ze thuis en dan zegt ze here we go with the kinky shit

Wat moet ik nou doen want ik wil niet dat die relatie over gaat want ik wil die keycard

wat is een gimp suit?? ik weet dat dit een kleding stuk is maar wilt er iemand een picture van laten zien?? bedankt

Gimp suit is een SM pak. Als ik hiervan een plaatje opzoek gaan ze heel raar denken bij mij thuis :lol:

hahaha, jah denk het ook, ik vind die gimp suit echt vies er uit zien man, zo strak enzo....

best wel gay ^_^^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...