MrSelected Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Wat vindt michelle leuk om naar toe te gaan? Welke plek ? Welk restaurant? Want ik heb heel SF doorgereden en er was 1 plek die ze leuk vond, rechtsonder bij een restaurant, rijd ik weer 2 meter door vind ze de plek niet leuk ( ik moest omrijden om daar te komen ), kom ik daar en na gegeten te hebben heeft ze geen leuke tijd gehad. Help me plz :huh: Reageren
X-TX Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Wat vindt michelle leuk om naar toe te gaan?Welke plek ? Welk restaurant? Want ik heb heel SF doorgereden en er was 1 plek die ze leuk vond, rechtsonder bij een restaurant, rijd ik weer 2 meter door vind ze de plek niet leuk ( ik moest omrijden om daar te komen ), kom ik daar en na gegeten te hebben heeft ze geen leuke tijd gehad. Help me plz :huh: Nou, doe niks met haar dan krijg je uit het niets 45% ( had ik ) en dan wil ze alleen maar met je auto rijden en dan neuken en dan heb je gouw de 100% Reageren
MrSelected Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Ik wil liever gewoon haar tevreden stellen. :rolleyes: Als het IRL lukt waarom hier niet Reageren
ras Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Waneer krijg je dat meisje bij de SF driving school?? Want ze is er namelijk niet meer. Komt ze na t halen van alles goud niet meer terug ofzo? had ik haar mn girlfriend moeten maken voordat ik met de driving school begon??? Ik snap helemaal nix meer van die girlfriends. Ik ben wel reuzublij dat je dat niet nodig hebt om t spel 100% uit te spelen, THANK GOD!!! wat een &%$ spel is t af en toe zeg (vaak). Reageren
Bcw Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Hoe krijg ik mijn 'fat' omhoog ? Blijkbaar is dit nodig om de driving school te doen. Heb al geprobeerd door te eten maar CJ spuugt na een tijd alles uit. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Hoe krijg ik mijn 'fat' omhoog ?Blijkbaar is dit nodig om de driving school te doen. Heb al geprobeerd door te eten maar CJ spuugt na een tijd alles uit. Je moet inderdaad eten, maar weer niet te veel want dan spuugt hij inderdaad alles uit. Als het goed is moet je 10x het grootste maaltijd van cluckin bell kunnen eten, bij de 11e keer spuugt hij alles uit en is het dus voor niks geweest. Je moet dus 10x eten, en daarna wachten en dan weer 10x eten Reageren
Antoine Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 (bewerkt) Millie is nooit thuis, ik heb alles gedaan wat er in dit topic staat zoals leren pak, dildo gehaald, snelle auto, sex appeal helemaal vol, op alle ijden geprobeerd en ook alle dagen, ik heb alle oysters. En ik kan nu niet verder in het spel want ik moet die key card hebben van haar. Wie weet hoe ik nu verder moet??? Bewerkt: 20 januari 2005 door Antoine Reageren
jojogta3 Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 ik heb het strategy guide en daar staat in dat je maar oodd jobs moet gaan doen om dat ze ook moet werken soms Reageren
Master-mind Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 oftewel blijf proberen ze is er altijd na 12 uur doordeweeks ik had altijd 2 dates met haar om 12 uur... kwam ik terug tegen half 2 kon ik weer met haar uit Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 ik heb bij millie nog nooit een goede date gehad ze vind het nergens leuk,ik ben over al in LV geweest met haar ben zelfs met heli overal in SF en LS geweest. ben een nieuwe savegame begonnen zodra ik haar kon daten heb ik haar de dildo gegeven van de dode PIMP en kus gegeven en daarna en kogel door haar hoofd gejaagt Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Echt het is irritant man,ik rij de hele dag(in SA tijd) langs haar huis met de snelste wagen uit SA en ze is er noooit dan wat moet ik doen ALS ze dan thuis is om haar naar buiten te laten gaan,want ik heb die gimp suit aan dan is ze thuis en dan zegt ze here we go with the kinky shitWat moet ik nou doen want ik wil niet dat die relatie over gaat want ik wil die keycard wat is een gimp suit?? ik weet dat dit een kleding stuk is maar wilt er iemand een picture van laten zien?? bedankt Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Echt het is irritant man,ik rij de hele dag(in SA tijd) langs haar huis met de snelste wagen uit SA en ze is er noooit dan wat moet ik doen ALS ze dan thuis is om haar naar buiten te laten gaan,want ik heb die gimp suit aan dan is ze thuis en dan zegt ze here we go with the kinky shitWat moet ik nou doen want ik wil niet dat die relatie over gaat want ik wil die keycard wat is een gimp suit?? ik weet dat dit een kleding stuk is maar wilt er iemand een picture van laten zien?? bedankt Gimp suit is een SM pak. Als ik hiervan een plaatje opzoek gaan ze heel raar denken bij mij thuis :lol: Reageren
Don Falcone Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Echt het is irritant man,ik rij de hele dag(in SA tijd) langs haar huis met de snelste wagen uit SA en ze is er noooit dan wat moet ik doen ALS ze dan thuis is om haar naar buiten te laten gaan,want ik heb die gimp suit aan dan is ze thuis en dan zegt ze here we go with the kinky shitWat moet ik nou doen want ik wil niet dat die relatie over gaat want ik wil die keycard wat is een gimp suit?? ik weet dat dit een kleding stuk is maar wilt er iemand een picture van laten zien?? bedankt Gimp suit is een SM pak. Als ik hiervan een plaatje opzoek gaan ze heel raar denken bij mij thuis :lol: hahaha, jah denk het ook, ik vind die gimp suit echt vies er uit zien man, zo strak enzo.... best wel gay Reageren
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 jah man mijn gast was eerst vet dik en toen moest ie dat pak aandoen zat vet strak zag er vet lachen uit :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Reageren
Rullez Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 ik heb er echt de pest in dat je aan dingen moet voldoen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.