Ghost_Rider Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 is er ook zoiets voor versie 1.1? Als je V1.1 hebt, kan je gewoon de savegames van V1 gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rubencotjeee Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Bij Mij klopt deze niet, hij is niet helemaal uitgespeeld! Er zijn bijna geen vriendinnen; alle gang terretory zijn niet veroverd! Dus dit klopt niet, met downloaden te maken hebben? Rubencotjeee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Als je 'End Of The Line' hebt gedownload, dan hoeft niet meteen alles te zijn gedaan, zoals in dit geval de vriendinnen of territoria. De storyline is wél uitgespeeld, en daar ging het ook om. Deze dingen zijn overigens niet nodig voor de 100% o.i.d. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Picaku Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Dat kan toch niet met het downloaden te maken hebben? Dan zou er wel iets heeeel erg's aan de hand moeten zijn! Bewerkt: 24 december 2007 door Picaku Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoerd Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2007 (bewerkt) Hmm... De 100% save doet het bij mij niet... Als ik m laad dan gaat hij terug naar Windows... En nee ik heb niet V2 want rechtsonder staat niks bij mij. (Zou het misschien komen dat ik m gepatched heb van V2 naar V1?) EDIT: Laat maar het werkt nu al! Bewerkt: 25 december 2007 door Sjoerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 Ik kan nix downloaden hij opent een site bij mij en dan zegt hij pagina niet gevonden wie kan me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lisss Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Ik weet niet welke V versie ik moet downloaden, Maar op deze versie als ik op download wil klikken zegt ie dat de pagina niet is gevond, welke moet ik nu kiezen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Kan kloppen, SummerBase's host heeft problemen denk ik. Je kan je versie zien aan de grootte van 'script.img' in de map '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Op de puntjes staat sowieso nog de partitie en misschien nog een andere map, het kan dus enigszins afwijken. Is het bestand 'script.img' 568 kB groot, heb je V1, is het 562 kB groot, dan heb je V2. Aan de hand daarvan weet je welke savegames je moet downloaden. In de Download database staan sowieso voor beide versies savegames meende ik Veel plezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lisss Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) Okee Bewerkt: 29 januari 2008 door Lisss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
don14haas1 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 de urls werken niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michaellangelo Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 bij mij werkt het niet ik heb san andreas v 1 het gaat allemaal maar als ik de save game load valt het spel uit en staat er raport verzenden of rapport niet verzenden hoe kan dit?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Welkom op het Forum! Probeer eens versie 2 te Downloaden. Lukt dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nnnnnn Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2008 ik vind het handige savegame,s mag ik ze aanpassen en daarna op gta forum zetten? willen jullie ook een topic voor playstation maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FCE Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 bij mij werkt het niet ik heb san andreas v 1 het gaat allemaal maar als ik de save game load valt het spel uit en staat er raport verzenden of rapport niet verzenden hoe kan dit?? Hetzelfde heb ik ook Help Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb nog niks gedaan, kan ik gewoon een missie uitkiezen waar ik verder wil? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.