Apple-Mac Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 De naam zegt het al; Game jij `s nachts weleens? Of doe je iets anders waarin het woord scherm (en/of besturing) in voorkomt? Reageren
King Room Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ja ik game welleens ik heb net nog gegamed!! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 ...en hoelang hou jij dat meestal vol? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik zit meestal gewoon achter de PC s'nachts. Reageren
VforV Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Jazeker. Er zijn al tijden geweest dat ik tot 4 uur MTA zat te spelen. Onder andere eens met SummerBase in de beginperiode van de Mr-Green MTA server. Uiteraard gebeuren deze uitzonderingen in de vakanties. Hoort dit trouwens niet beter in 'Algemeen Games Forum'? >>> Door NandroDavids: Lijkt me wel ja...verplaatst <<< Reageren
Ferre Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Nee, ik heb ook geen eigen PC op m'n kamer. En als je 's nachts gamen belangrijker vindt dan slapen dan ben je een nachtdier. Of gewoon verslaafd... Gamen terwijl je slaap nodig hebt is ook niet goed. Reageren
Blink Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Een paar jaar geleden ben ik eens een week behoorlijk ziek geweest. Een best griepje waardoor ik alleen maar op bed lag. S'nachts kon ik dus totaal niet slapen omdat ik dat overdag deed van ellendig heidd. Toen heb ik wel mijn Nintendo DS gepakt. De computer aanzetten in de nacht heeft totaal geen zin omdat ik dan toch eerst naar beneden moet om de " Router " aan te zetten. Zo heel af en toe zet ik nog wel eens de Xbox aan om even te scheuren door San Andreas. Verder game ik eigenlijk nooit s'nachts. Mijn bed is veels te lekker daarvoor Reageren
White Gold Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik lig meestal ook te lekker om eruit te komen. Maar als ik even niet kan slapen pak ik m'n IPod, zet ik lekker muziekje op en doe ik Patience of 1 van die andere spelletjes en af en toe val ik met m'n IPod in slaap. Wordt je 's ochtends wakker voel je die dingen nog in je oor zitten . Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik heb nog nooit midden in de nacht gegames, ik gebruik de nacht altijd om te slapen Als ik echt niet kan slapen dan zet ik eerder mijn tv'tje even aan of ga ik in bed muziek luisteren, maar niet dat ik ga game, dat zou ik trouwens niet eens kunnen, je bent namelijk toch redelijk duf dus dat heeft niet echt zin als je probeert een level te halen naar mijn idee Reageren
VforV Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Ik heb gisteren nog eens doorgedaan. Het was 4:30 toen ik onder de wol kroop. @Ferre: Dit komt bij mij grotendeels omdat ik wél een PC op mijn kamer heb, die ook nog eens verbonden is met het wereldwijde web. Dan ben je sneller geneigd om nog 'even snel' een potje CS of MTA te spelen. Eigenlijk kun je best zeggen dat ik een beetje verslaafd ben aan gamen. Bewerkt: 18 februari 2007 door VforV Reageren
Impulse_W Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik heb wel eens tot half 2 zitten gamen. Het was heel gezellig bij de [E*A*A*T] Clan. Die clan is nu dood, en ik ben er al uitgestapt. Maar, ik had wel geluk. Toen ik net in mijn bed lag, een kwartier later ging mijn moeder naar de WC. Als ze me had betrapt, was ik doooood... Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik game elke weekend op 's avonds. Ik heb ooit op sa-mp samen met 8-ball(van deze forum) en Timon(komt hier niet) en sebazzz (komt hier ook niet) ongeveer tot half 5 doorgegamed. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Tuurlijk speel ik in de nacht weleens door Hoe denk je anders dat ik spellen zo snel uitgespeeld krijg? Op mijn leeftijd sowieso maar ja . Reageren
[Xplode] Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ik game s'nachts best wel vaak. Meestal op mijn PS2. Toen er een keer 2 vrienden bij mij bleven slapen hadden we de hele nacht doorgegamed zonder te slapen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.