Jump to content

Game jij 's nachts weleens?


Apple-Mac

Recommended Posts

ja ik game eigelijk een beetje te veel s`nachts maja :D gamen is gewoon leuk helemaal de multiplayer daar ben ik echt verslaafd aan (dit gaat over algemeen gamen dus niet alleen over gta) ik speelde veel halo 2 afentoe nog wel is maar 2 weken geleden echt te veel dan ging ik gwn tot 9 uur s`ochtends door :puh: dus ik leefde s`nachts en sliep overdag maja je moet wat overhebben voor het game leven xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    2

  • Apple-Mac

    2

  • VforV

    2

  • Steel Dogg

    2

Je moet wel slapen maar eventjes is niet erg snacht's slaap ik!

Maar toen ik de nintendo voor het eerst had of iets nieuws had uitgevonden dan ging ik toch wel eens

s'avonds nog achter de nintendo ds lite en je brengt me op een idee om het nog eens s'avonds te doen!

Maar ik doe dat mischhien alleen op zondag altijd zo'n saaie dag en dan weer in je achter kop houden van morgen weer naar school bleegggggg stom dan kan ik mischhien nog eens de nintendo pakken of de mp4 en mischhien zelf mijn mobiel naja!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het best vaak maar een keer was ik betrapt ik had net mijn PSP 3 dagen dus speelde ik s'nachts wat maar mijn vader moest naar de WC en toen hij terug kwam zag hij de gloed van het schermpje toen was ik hem gelijk een week kwijt :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Laptop & Draadloos internet dus snachts ga ik wel eens eventjes kijken :clown: Het is dan meestal ten laatste tot 1 uur !! Dan zeg ik tegen men eigen dat ik moet stoppen :puh: Ik doe ook snachts niet aan Lan Party's of wat dan ook. Ik vind dit een beetje ( Als je het doet kijk dan niet achter het zwarte lapje :puh: ) Zielig !! [/font] . Maarja :puh:

Greetzz..,

Aeroplane

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit meestal wel snachts te gamen ook al is het een kwartiertje en ga ik weer msnen en darna slapen ofzow maar dat is meestal als ikd e volgende dag vrij ben(en ben dinsdag en donderdag altijd vrij dus dan kan het ook wel :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...