Jump to content

Game jij 's nachts weleens?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit doe ik eerlijk gezegd nooit. In de avond natuurlijk wel ja, maar later dan 11 uur. Ik heb een eigen computer op mijn kamer, maar om te kunnen internetten moet het modem aanstaan, en mijn ouders hebben de tik om dat ding steeds uit te zetten. En het modem staat op hun kamer.

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

2

• Apple-Mac

2

• VforV

2

• Steel Dogg

2

Geplaatst:

Alleen als ik niet kan slapen zet ik nog wel eens mijn PSP aan of ik lees een verplicht boek ( van school dan).

Geplaatst:

Als ik 's nachts niet kan slapen, dan ga ik niet op m'n PSP, etc.

In mijn deur zit glas en de deur van m'n ouders is ook bezet met glas.

Als ik da het licht, de PSP,... aanzet, dan zien ze het. :ch:

Geplaatst:
Ik lig meestal ook te lekker om eruit te komen. Maar als ik even niet kan slapen pak ik m'n IPod, zet ik lekker muziekje op en doe ik Patience of 1 van die andere spelletjes en af en toe val ik met m'n IPod in slaap. Wordt je 's ochtends wakker voel je die dingen nog in je oor zitten :D.

Hier het zelfde :puh:

' date='19 Feb 2007, 13:25:29' post='614419']

Ik game s'nachts best wel vaak. Meestal op mijn PS2. Toen er een keer 2 vrienden bij mij bleven slapen hadden we de hele nacht doorgegamed zonder te slapen ^_^

Hier ook hetzelfde

Het nadeel was wel dat ik 2 weken ziek&vermoeid was :puh:

Geplaatst:

Midden in de nacht als ik geen zin meer heb om te slapen pak ik altijd mijn PSP en ga ik even internetten en gamen en dan ga ik weer proberen verder te slapen. :D

Geplaatst:

Ik PSP altijd nog even voor het slapen gaan als ik niet te moe ben. Ik slaap op zolder en mijn ouders op de 1e verdieping dus ze zien het niet als ik aan het PSP'en ben :). Ook zet ik altijd m'n radio aan als ik aan het gamen ben, maar niet te hard anders horen m'n ouders het :puh:.

Geplaatst:

Ik heb wel eens tot kwart over 1 's nachts PES 5 zitten spelen met vrienden en toen SA uit was heb ik ook tot 1 uur zitten gamen, maar daar blijft het ook bij. Echt 's nachts gamen doe ik bijna nooit.

Geplaatst: (bewerkt)

ik game niet vaak s'Nachts , maar wat doet peter dan wel ??? slapen .... goh je meent het

@ weci , das balen

Bewerkt: door peter99
Geplaatst:

ik doe dat maar als ik een heel lang saai spel weg wil

want als ik een spel uitspeel krijg een ander en dan verkoop ik ddat lang saai spel

heb maar 2 keers van het jaar 2007 gedaan

en me pc staat beneden en slaap ik wel in een bank.

Geplaatst:

Ik heb nog niet echt ' s nachts gegamed. Vroeger wel eens op mijn GBA toen ik nog maar 10 jaar was, maar meestal werd ik dan na een kwartiertje al moe en zette ik hem uit.

Geplaatst:
Nee, ik heb ook geen eigen PC op m'n kamer. En als je 's nachts gamen belangrijker vindt dan slapen dan ben je een nachtdier. Of gewoon verslaafd... :puh: Gamen terwijl je slaap nodig hebt is ook niet goed.

Caffeine doet wonderen. :engel:

Maar ik game s'nachts weleens, ik zit meestal ook nog wel achter de computer, maar niet zo heel laat (vroeg ;0).

Geplaatst:

Ik doe dat bijna alleen maar in de nacht. Geen licht aan. Alleen het licht van mij TV. Dan een goede Shooter. Dat is gewoon zo goed. :D

Geplaatst:

Tuurlijk game ik s'nachts. :Y Maar dan wel GTA San Andreas. 8) En dan moet ik het geluid de helft zachter doen. :cry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...