Steel Dogg Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Soms als ik me verveel, zet ik nog wel mijn DS aan. Vroeger, toen ik SA nog heel kort had, bleef ik de nachten doorgaan, maar als je intussen al 80% bent, denk ik niet dat je zo verslaafd bent Bewerkt: 20 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
Little Mister Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Alleen als ik een nieuw spel heb waar ik dan echt lang op gewacht heb. Dan blijf ik wel een hele dag spelen. Reageren
Eazy Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 ik game nooit 's nachts: veel te eng (denk ik) Reageren
Black Force Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 ik game bijna nooit 's nachts, soms pak ik nog wel is mijn playstation portable erbij, maar dan moet ik me echt vervelen, meestal speel ik er alleen op als ik op vakantie of niet thuis ben enzo, dus nee, bijna nooit, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.