hardcore_bob Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Hey allemaal Ik wil ff een paar dingetjes weten, welke saw's hebben jullie gezien? Hoe vonden jullie die? Liever niet posten als je niet eens weet wat saw is Ik vind Saw I gewoon fokking goed aan het eind, en het is natuurlijk ook goor. Bewerkt: 19 februari 2007 door hardcore_bob Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ik II & III, best goor maar dat maakt het ook wel weer leuk. Reageren
Cenzy Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Heb alleen nog maar II gezien. Ga sewwes I zien met m'n vriendin Reageren
ArticLight Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Saw is ranzig! Maar wel leuk. Ik heb I en II gezien, I had wel een mysterieus einde. Maar ik vind die clown enger dan de martelingen Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 ik heb ze allemaal gezien ze zijn zow fcking cool vin dr nix ranzigs an hoor Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) *KLIK!* Gebruik voortaan de zoekfunctie effe. Maar ontopic: Ik vind I niet ranzig, II was wel erg maar III was echt gruwelijk bij die 'PIJNBANK'. Ik vond dat echt vreselijk om te kijken niet normaal gewoon. Maar werd niet misselijk ik snap niet dat er mensen in de bios bij Saw III zijn flauwgevallen. Bewerkt: 24 februari 2007 door Clowntje_93 Reageren
Wesley Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Saw III is best goor, vooral dat stukje bijna op het eind, dan worden de armen, en benen, en vervolgens de nek omgedraaid, je zag gewoon alle spieren! Hier heb ik nog een filmpje, http://www.youtube.com/watch?v=WvYmwNaT4uY Trouwens, als je niet goed tegen geweldadige dingen kunt, of niet tegen bloed kunt, kijk dan absoluut niet naar dat filmpje! Bewerkt: 24 februari 2007 door Wesley_GTA Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) SAWI - Grandioos SAW2 - Grandioos SAW3 - Grandioos De verhalen zijn zo goed doordacht, niemand kan het einde raden! En de special effects... Tja, die ben ik niet anders gewend. En wat SAW helemaal geweldig maakt is de text: I wanna Play a game! Bewerkt: 24 februari 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.