Jump to content

Gta vice city stories questions


Caltson

Recommended Posts

hey,

ik zou graag op 7 maart de VCS op ps2 kopen, nu heb ik gelezen dat buiten de graphics, niets anders zal veranderen. daarmee heb ik al een persoonlijk vragenlijstje opgesteld om te weten wat ik aan dit spel mag verwachten.

Gelieve zo volledig mogelijk te antwoorden, als je echt net kan antwoorden is dat ook geen ramp natuurlijk ^_^

1) Kan je hoger vliegen?

2) Blijft Phil Collin's optreden altijd te bezichten Na de missie die je ervoor moet doen?

3) Kan je duiken

4) Zijn er nog steeds haaien en dolfijnen in het spel?

5) Kan je in veel gebouwen die ook in gta vice city toegankelijk waren, en zijn er ook andere gebouwen die je binnenkan?

6) Kan je dansen in de malibu club?

7) Kan je nog altijd de busroutes volgen en mensen oppikken om zo geld te verdienen?

8. Zijn er parachutes? (JA / NEE)

9) Kan je buiten het empire building en vigilante, paramedic, etc.. nog andere zijmissie's doen?

10) Zijn de penthouses van Gonzalez en dat zwart penthouse nog beter toegankelijker geworden of is deze steeds enkel bereikbaar met de heli?

Greetz

Bewerkt: door gtagangster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    8

  • Caltson

    6

  • SummerBase

    5

  • 60

    5

Eigenlijk kunnen we op jouw vragen (nog) geen antwoorden geven, GTA Vice City Stories komt pas op 9 maart (Europese versie) uit voor de PlayStation 2. Momenteel weten we het dus in principe nog niet. Maar mogen we Rockstar Games geloven, dan zou er niks veranderd mogen zijn (de opgepoetste graphics en de verbeterde draw distance daar gelaten dan). Dus:

1) Kan je hoger vliegen?

Dat zal waarschijnlijk wel niet, het onzichtbare plafond zit in GTA Vice City Stories op dezelfde hoogte als in GTA Vice City.

2) Blijft Phil Collin's optreden altijd te bezichten Na de missie die je ervoor moet doen?

Na de missie 'In The Air Tonight' kan je voor maar liefst $6000 het concert van Phil Collins bijwonen. Waarom zouden ze dit in de PlayStation 2-versie veranderen?

3) Kan je duiken

Dat kon in de PlayStation Portable-versie al niet, dus dat zal in de PlayStation 2-versie waarschijnlijk wel niet anders zijn.

4) Zijn er nog steeds haaien en dolfijnen in het spel?

Deze zaten al niet in de PSP-versie, bovendien zou dit dan een geheel nieuw aspect in de GTA-serie zijn (de haaien althans), dus het lijkt me sterk dat ze deze opeens in de PS2-versie zouden proppen.

5) Kan je in veel gebouwen die ook in gta vice city toegankelijk waren, en zijn er ook andere gebouwen die je binnenkan?

GTA Vice City Stories heeft op GTA San Andreas na de meeste interieuren. Jammer genoeg kan je niet meer 'legendarische' gebouwen zoals de Malibu Club en de Pole Position Club binnen, maar daarvoor heb je in de plaats een ruim assortiment aan andere interieuren (zoals dat van winkels, Empire Building-sites, savehouses, openbare gebouwen) gekregen. Genoeg speelplezier op dat vlak dus.

6) Kan je dansen in de malibu club?

De Malibu Club is nog altijd te vinden in Vice Point, maar jammer genoeg kan je er niet meer naar binnen (zoals ik hierboven al zei). Erin dansen is dus al helemaal uitgesloten.

7) Kan je nog altijd de busroutes volgen en mensen oppikken om zo geld te verdienen?

Jammer genoeg niet nee. Sterker nog, ik heb nog geen één bushalte zien staan, dus ja...

8. Zijn er parachutes? (JA / NEE)

Nee.

9) Kan je buiten het empire building en vigilante, paramedic, etc.. nog andere zijmissie's doen?

Jazeker, een handjevol voorbeelden: Watersports, Fire Copter, Air Rescue, Beach Patrol, enzovoort.

10) Zijn de penthouses van Gonzalez en dat zwart penthouse nog beter toegankelijker geworden of is deze steeds enkel bereikbaar met de heli?

Sterker nog, het penthouse van Gonzalez is in 1984 nog niet eens gebouwd. In 1984 staat er op die plek een Empire Building-site. Laat ik het zo zeggen: alle plekken uit GTA Vice City zijn óf verdwenen óf je zult er gewoon te voet/per voertuig/per helikopter moeten komen.

Voor meer informatie over GTA Vice City Stories verwijs ik je naar WikiGTA. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

het is echt een aanrader vcs !!!!!!!!!!! :*D

hier zijn je antwoorden:

1) Kan je hoger vliegen?

- nee*

2) Blijft Phil Collin's optreden altijd te bezichten Na de missie die je ervoor moet doen?

- ja maar kost je wel geld ik denk 3000$

3) Kan je duiken

- nee

4) Zijn er nog steeds haaien en dolfijnen in het spel?

- nee*

5) Kan je in veel gebouwen die ook in gta vice city toegankelijk waren, en zijn er ook andere gebouwen die je binnenkan?

- er zijn sommige gebouwen die van jezelf zijn en daar kan je naar binnen er zijn ook kleine winkeltjes waar je naar binnen kan

6) Kan je dansen in de malibu club?

- nee die is gesloten

7) Kan je nog altijd de busroutes volgen en mensen oppikken om zo geld te verdienen?

- nee*

8. Zijn er parachutes? (JA / NEE)

- nee

9) Kan je buiten het empire building en vigilante, paramedic, etc.. nog andere zijmissie's doen?

- ja zoals bv mensen redden met een ambulance helikopter

10) Zijn de penthouses van Gonzalez en dat zwart penthouse nog beter toegankelijker geworden of is deze steeds enkel bereikbaar met de heli?

- nee*

* weet ik niet zeker

edit : ik zie dat er iemand me al voor was

Bewerkt: door woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

oké , thx

Heb nu ff nog wat nagedacht en ik stel u voor: Vragenlijst: deel 2

11) Word je na het uitspelen van de sotryline steeds lastiggevakllen door rivaliserende gangs, zoals in Gta LCS ?

12) Wat bedoelen ze met "je kan niet oneindig in het water blijven". verdrinkt Vic dan na een tijdje (wat wel onlogisch is)

13) Hoeveel empire building sites zijn er in totaal , vragen ze veel aandacht (m.a.w. is er constant een aanval)

14) Kan je alle eigen empire building sites ingaan, en moeten deze eerst worden gebouwd?

15) Kan je bij het concert van Phil Collins vrij rondlopen?

16) Zijn er nog wrakschepen?

17) Heeft de VCPD heli een schijnwerper?

18) Kan je in een interieur naar buiten zien? (m.a.w niet zoals bij san andreas, waar je Niet door ramen kan kijken)

19) Kan je wat in het pretpark doen?

20) Is het chariot hotel nog toegankelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

11) Word je na het uitspelen van de sotryline steeds lastiggevakllen door rivaliserende gangs, zoals in Gta LCS ?

Dat is nou het mooie van GTA Vice City Stories, wanneer je namelijk alle Empire Building-sites van rivaliserende bendes hebt overgenomen, heb je ze ook helemaal uitgeroeid! Kennelijk zijn die economische klappen voor die bendes toch te zwaar, anders zouden we nog wel bendeleden rond zien lopen. Althans, als je dus ook alle verhaallijnmissies erbij hebt voltooid. Figuurlijk zijn ze er nog wel, maar daadwerkelijk is het eigenlijk een wonder als je dan nog een los bendelid tegenkomt.

12) Wat bedoelen ze met "je kan niet oneindig in het water blijven". verdrinkt Vic dan na een tijdje (wat wel onlogisch is)

Victor Vance kan in het begin niet eeuwig in het water blijven zoals Carl Johnson uit GTA San Andreas dat kan, maar wanneer je de zijmissie Beach Patrol voltooid hebt ontvang je als beloning het oneindig lang zwemmen.

13) Hoeveel empire building sites zijn er in totaal , vragen ze veel aandacht (m.a.w. is er constant een aanval)

In totaal zijn er 30 Empire Building-sites verspreid over de hele stad. Ze vragen wel wat enkele aandacht ja, wanneer een site bijvoorbeeld aangevallen wordt kan het wel eens beschadigd raken. Dan moet je het uiteraard weer repareren, enzovoort.

14) Kan je alle eigen empire building sites ingaan, en moeten deze eerst worden gebouwd?

Alle Empire Building-sites die jij in je bezit hebt zijn allemaal toegankelijk. Wanneer je een Empire Building-site van een rivaliserende bende hebt gesloopt, komt het te koop te staan. Wanneer jij het dan koopt, moet het eerst nog opgeknapt worden. Er verschijnt dan een bouwplaats om de desbetreffende Empire Building-site heen. Wanneer het af is, kan je de site bezichtigen.

15) Kan je bij het concert van Phil Collins vrij rondlopen?

Jammer genoeg niet nee. Je kan wel Victor laten schieten met zijn wapens enzovoort, maar hij zit er wel als het ware opgesloten achter het hekje.

16) Zijn er nog wrakschepen?

Nee, maar er zijn wel hele schepen te vinden.

17) Heeft de VCPD heli een schijnwerper?

Nee.

18) Kan je in een interieur naar buiten zien? (m.a.w niet zoals bij san andreas, waar je Niet door ramen kan kijken)

Sommige interieuren (zoals die van savehouses) bevatten ramen waardoor je naar buiten kan kijken, in andere interieuren kan je weer niet naar buiten kijken (meestal bevatten deze interieuren wel ramen, maar hangt er meestal een luxaflex of zo voor).

19) Kan je wat in het pretpark doen?

Je kan een ritje maken in het Chunder Wheel, het grote reuzenrad. Zie =>hier<= voor meer informatie.

20) Is het chariot hotel nog toegankelijk?

Nee, jammer genoeg niet. Wel bestaat de banale easter egg van het Chariot Hotel er nog.

Hopelijk heb je hier wat aan. :cya:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

11) Word je na het uitspelen van de sotryline steeds lastiggevakllen door rivaliserende gangs, zoals in Gta LCS ?

Ja, dat zal blijven gebeuren totdat je de 100% bereikt hebt. Dit komt omdat het anders gaat vervelen na de storyline, daarom kan je het beste eerst de storyline behalen en daarna de empire buildings inclusief de missies voltooien.

12) Wat bedoelen ze met "je kan niet oneindig in het water blijven". verdrinkt Vic dan na een tijdje (wat wel onlogisch is)

Je kan inderdaad niet oneindig in het water blijven, volgens mij ligt het in het begin rond de 30 seconden. Je hebt dan nog geen zwemdiploma en kunt dus nog niet zwemmen. Na het voltooien van de 'Beach Patrol' kun je wel oneindig lang zwemmen, met de simpele gedachte dat je dan wel je zwemdiploma hebt.

13) Hoeveel empire building sites zijn er in totaal , vragen ze veel aandacht (m.a.w. is er constant een aanval)

In totaal zijn er in heel Vice City anno 1994, 30 buildings. De Cholos zijn niet zo heel erg moeilijk, de sharks weer wat lastiger en de bikers zijn met kroon de lastigste gang members.

14) Kan je alle eigen empire building sites ingaan, en moeten deze eerst worden gebouwd?

Na het veroveren van een empire building is het gebouw eigenlijk van niemand, het is gewoon een wrak. Je kunt dan een bedrijf, kortweg TUME inschakelen om dat huis weer te repareren. Dat kost wat geld, maar het kan je veel geld opleveren met de Empire Building Pay days (betaal dagen- dat is elke dag).

15) Kan je bij het concert van Phil Collins vrij rondlopen?

Ja dat kan, en je kunt ook Phil Collins neer schieten als je dat wilt. De muziek loopt dan gewoon door en niemand zal merken dat hij in bloed vergaat. Best geinig om te zien, maar niet echt realistisch.

16) Zijn er nog wrakschepen?

Niet dat ik weet, er staan natuurlijk wel een aantal schepen. De jacht van de Colonel is er niet meer, maar de grote havenschepen op het industrie terein staan er wel. Dan staat er aan de hoofdweg van Main Land nog een schip.

17) Heeft de VCPD heli een schijnwerper?

Nee.

18) Kan je in een interieur naar buiten zien? (m.a.w niet zoals bij san andreas, waar je Niet door ramen kan kijken)

Ja dat kan, omdat de meeste intereieuren in dezelfde heml zijn. Vanzelfsprekend zijn grote gebouwen, zoals de Mall wel heel diep in de hemel.

19) Kan je wat in het pretpark doen?

Ja, je kunt in het legendarische Chuner Wheel, oftewel het reuzenrad. In dat reuzenrad kun je zien hoe goed de Draw Distance is in Vice City Stories. Ook is het gewoon leuk om even te proberen, verder is er niet echt veel leuks aan. Dan staan er wat bezienswaardigheden op Fun Fair (het pretparkje). En je kunt er de Turismo race doen.

20) Is het chariot hotel nog toegankelijk?

Nee helaas is deze er niet meer in Vice City Stories, of ik bedoel eerder- nog niet.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

is er dan wel een andere disco/club die in plaats is van de maliboe club / poloposision :bonk: ??

Nee in Vice City Stories zal je geen dansclub vinden, helaas want dit geeft toch altijd een leuke sfeer. Ik zeg het ook, er zijn veel dingen waar je niet meer in kunt om maar een paar dingen op te noemen. De Stripclub, Malibu Club en de vuurtoren bijvoorbeeld. Nou geeft dat natuurlijk niet, want er zijn leuke dingen bijgekomen zoals Phills Shooting Range, diverse winkels waar je nu in kan. Maar toch, die dingen die typisch jaren 80' zijn, zijn helaas (voor een deel) weg. :N

Edit: Het spant er wel om telkens, maar goed...:)

Link to comment
Delen op andere websites

is er dan wel een andere disco/club die in plaats is van de maliboe club / poloposision :bonk: ??

Nee, eigenlijk niet nee. Tijdens de missie The Bum Deal kom je in de White Stallionz Bar, een homobar, terecht. Verder is een high roller 'Protection Racket' een gebouw waar op de gevel met grote letters 'Bar' staat, dat zou je dus ook als een bar kunnen zien. Maar verder is er helaas nergens in het spel zo'n grote swingende bar als de Malibu Club en de Pole Position Club te vinden.

Edit: Was ik SummerBase net voor, is nu SummerBase me voor. Nu staan we quitte. :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, gek genoeg niet. In een High-Roller bordeel (type 'Prostitution') is alleen een balie en wat stoelen en tafeltjes te vinden, en een brede trap die naar boven leidt. Bovenaan vind je twee kamers waar een bed in staat inclusief een prostituee, maar voor de rest niet veel bijzonders.

Een high roller 'Protection Racket' is echt een mooie bar, met discolichten, een strippodium en dergelijke. Er draait echter geen muziek.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, gek genoeg niet. In een high roller bordeel (type 'Prostitution') is alleen een balie en wat stoelen en tafeltjes te vinden, en een brede trap die naar boven leidt. Bovenaan vind je twee kamers waar een bed in staat inclusief een prostituee, maar voor de rest niet veel bijzonders

Een high roller 'Protection Racket' is echt een mooie bar, met discolichten, een strippodium en dergelijke. Er draait echter geen muziek.

ok :)

heb je toevallig ook screens..... :$

EDIT: sorry dat ik het hier post maar leek een goede plek omdat er ook over EB's word gepraat:

is het veel verschiel tussen de buitenkant en binnen kant van de EB's of lijken ze totaal niet op elkaar??

Bewerkt: door 60
Link to comment
Delen op andere websites

heb je toevallig ook screens..... :$

Vooruit dan maar. :puh:

screen1dq5.png

De buitenkant van een high roller 'Protection Racket' (deze is gelegen bij de Fun Fair).

screen2ss9.png

De binnenkant vanaf de voordeur gezien.

screen3fq3.png

De binnenkant vanaf de bar gezien.

screen4jk4.png

De bovenverdieping.

Veel plezier ermee. :)

Edit @ 60: Dat is nou juist het mooie van de Empire Building-interieuren (eigenlijk van alle interieuren, maar goed). Elk interieur en elk exterieur past precies bij elkaar. Dan heb ik het met name over de maten. In GTA San Andreas bijvoorbeeld zijn er veel interieuren die qua maat totaal niet bij haar exterieur past, dus dat is dan wel weer het mooie van GTA Vice City Stories.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt :)

EDIT: sorry dat ik het hier post maar leek een goede plek omdat er ook over EB's word gepraat:

is het veel verschiel tussen de buitenkant en binnen kant van de EB's of lijken ze totaal niet op elkaar??

ook alvast bedankt

EDIT: snel getypt :puh:

Bewerkt: door 60
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de informatie, nu ga ik morgen een aantal games verkopen om toch op de release van de ps2 versie van dit game het onmiddelijk te kopen, het lijkt me zelfs een pak beter als san andreas!

maar goed, nu weer enkele vragen

1) Dat je maar even in het water kan blijven, bedoelen jullie dit dan letterlijk In het water, of wanneer je onder water zit en je zo'n adembalkje nodig hebt.

2) Kom je veel bekende personages tegen van de vorige gta's ?

3) Van elk empire building gebouw bestaat dus een afzonderlijk interieur en deze zijn dus altijd toegankelijk? m.a.w kan je al deze gebouwen echt binnen gaan?

4) kan je tijdens het concert van Phil Collins heel de tribune doorlopen?

5) Kan je in het Diaz Mansion?

6) Zijn de safehouses groter dan die van LCS?

7) welke winkels kan je allemaal binnengaan?

8) kan je de well stacked pizza vestigingen nog steeds binnengaan?

9) heeft de North Point Mall meer winkels dan Vice city (1986)

10) Welke reden hebben ze gevonden om alle bruggen f te sluiten (indien dit het geval is)

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...