Jump to content

Gta vice city stories questions

Recommended Posts

Geplaatst:

1) als je in het water zit

2)een paar zoals lance

3)ja dat kan

4)nee je ziet aleen van een bepaal beeld

5)nop, dat gaat niet

6)/

7)de ammu-nation,mal viento,fidlen een paar andere

8)nee dat gaat niet

9)/

10)een orkaan (correct me if i'aim rong)

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pietje II

8

• Caltson

6

• SummerBase

5

• 60

5

Geplaatst: (bewerkt)
1) Dat je maar even in het water kan blijven, bedoelen jullie dit dan letterlijk In het water, of wanneer je onder water zit en je zo'n adembalkje nodig hebt.

Je kan in GTA Vice City Stories niet duiken, dus dat is al helemaal niet van toepassing. Je zwemt gewoon op het water, en in het begin houd je dat zo'n 30 seconden à 1 minuut vol. Pas nadat je de zijmissie 'Beach Patrol' hebt voltooid kan je oneindig lang in het water zwemmen.

2) Kom je veel bekende personages tegen van de vorige gta's ?

Sommige personages wel, sommige personages weer niet. Een handjevol bekende personages: Gonzalez, Ricardo Diaz, Phil Cassidy, Umberto en Alberto Robina.

3) Van elk empire building gebouw bestaat dus een afzonderlijk interieur en deze zijn dus altijd toegankelijk? m.a.w kan je al deze gebouwen echt binnen gaan?

Elk Empire-type ('Protection Racket', 'Loan Shark', 'Prostitution', 'Drugs', 'Smuggling' en 'Robbery') kan je weer onderverdelen in drie groottes, namelijk 'small time', 'medium' en 'high roller'. Deze hebben allemaal verschillende interieuren, dus je hebt al sowieso 18 verschillende interieuren alleen al aan de Empire-sites.

4) kan je tijdens het concert van Phil Collins heel de tribune doorlopen?

Als je mijn vorige bericht had gelezen, had je gezien dat dit niet mogelijk is. Victor Vance staat gewoon aan de zijkant achter een hekje te kijken, verder kan je niks met hem. Hoogstens met je wapens vuren, maar dan nog is het maar de vraag of dit nog wel in de PlayStation 2-versie mogelijk is.

5) Kan je in het Diaz Mansion?

Nee, enkel in de cutscenes van de missies die gegeven worden door Ricardo Diaz zie je Victor in een kantoortje van Diaz.

6) Zijn de safehouses groter dan die van LCS?

Sommige wel, sommige niet. De 'The Compound'-savehouse heeft een vrij klein interieur, terwijl 'The Clymenus Suite' juist heel groot en luxieus is.

7) welke winkels kan je allemaal binnengaan?

Verscheidene, neem bijvoorbeeld de Vice Point Mall met haar vele winkels, de Ammu-Nation en de Stonewall J's (beide wapenwinkels). Daarnaast zijn er nog talloze winkeltjes in de stad verspreid waar je naar binnen kunt, veel kan je niet in deze winkels doen, hoogstens de winkelier beroven of alle producten slopen. Deze winkels worden veelal gebruikt in de missies van 'Protection Racket'.

8) kan je de well stacked pizza vestigingen nog steeds binnengaan?

Nee. Sterker nog, enkele Well Stacked Pizza Co's zijn veranderd in vestigingen van King Knuts.

9) heeft de North Point Mall meer winkels dan Vice city (1986)

In GTA Vice City Stories heet de North Point Mall de 'Vice Point Mall', en het heeft ongeveer evenveel winkels. Wel zijn er meer winkels te bezichtigen.

10) Welke reden hebben ze gevonden om alle bruggen f te sluiten (indien dit het geval is)

Nog even traditioneel: “Een orkaan teistert het Caribisch gebied, dus de autoriteiten hebben de gebruikelijke voorzorgsmaatregelen getroffen. Alle bruggen naar het 'Vice City Beach'-gebied (het oostelijke eiland) zijn gesloten.”

Pas na de missie 'From Zero to Hero' gegeven door Lance Vance kan je door heel Vice City toeren.

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:
1) Dat je maar even in het water kan blijven, bedoelen jullie dit dan letterlijk In het water, of wanneer je onder water zit en je zo'n adembalkje nodig hebt.

Aangzien je niet kan duiken gaat het hierover dat je in het water blijft. Indien je er te lang inbent verdrink je. Nadat je de missie 'Beach Patrol' zal dit echter niet meer van toepassing zijn en kun je zo lang als je wilt in het water blijven.

Een handje vol: Alberto en Umberto Robina, Gonzalez, Diaz, Lance, op de radio wat mensen met onder andere Lazlow op V-Rock, Phill en natuurlijk Victor

3) Van elk empire building gebouw bestaat dus een afzonderlijk interieur en deze zijn dus altijd toegankelijk? m.a.w kan je al deze gebouwen echt binnen gaan?

Elk type heeft 3 versies waarin je in alle in kunt. Elk type kwa zaken hebben een ander uiterlijk. De groote in een type zal wel het zelfde zijn. Een Highroller van bijv. Drugs zal altijd het zelfde interieur hebben en vorm.

Of je kunt lopen weet ik niet.. Je kunt wel richten en de bend-leden doden.

Kort maar krachtig: Neen

'101 Bayshore Avenue' en 'The Compound' zijn ongeveer even groot als het Portland Save House in LCS. 'The Clymenus Suite' kun je vergelijken met het Shoreside Vale Save House uit LCS. Hier vind je meer informatie.

Heel veel! Je kunt echt erg veel winkeltjes binnen. Veel te doen is er niet.. Ze worden voornamelijk gebruikt in de missies van het Empire type 'Protection Raket'

Die bestaan niet, in VCS is het de 'King Knuts'. Alleen in de missie 'The Audition' kun je in de King Knuts van Downtown.

Even groot en naar mijn weten even ongeveer even veel winkels

10) Welke reden hebben ze gevonden om alle bruggen f te sluiten (indien dit het geval is)

Als ik me niet vergis alweer een Tornado..

Geplaatst:

hey nog es bedankt, heb nu m'n (laatste denk ik) lijsjte klaar.

Gaat als volgt:

1) Welke gebouwen kan je nog binnen die ook in gta: vice city toegankelijk waren?

2) Zijn er veel minigames (geen zijmissie's!)

3) Je kan dus niet tot op de bodem zwemmen, zoals in san andreas en voor de mssie beach patrol kan je maar even in het water blijven?

4) Is de Barrack na de missie van Jerry nog toegankelijk (bv bij 100%)

5) Welke gebouwen en straten zijn er veranderd of staan er nog niet? (zo volledig mogelijk a.u.b)

6) Kan je nu terug in tegenstelling tot LCS, in crouch stand gaan?

7) Kan je nogg gebouwen kopen of is dit vervangen door het empire building?

8) Kan je nog altoijd hoertjes aanspreken en erna ergens in de bosjes gaan om daarna een health bonus te krijgen?

9) Zijn er restaurants in het spel?

10) zijn er veel bugs en laadtijden van eiland naar eiland?

Greetz

Geplaatst:
hey nog es bedankt, heb nu m'n (laatste denk ik) lijsjte klaar.

Gaat als volgt:

1) Welke gebouwen kan je nog binnen die ook in gta: vice city toegankelijk waren?

Escobar International Airport, SunShine Auto's, De Mall en de Ammu-Nations.
2) Zijn er veel minigames (geen zijmissie's!)

Nee, eigenlijk geen minigames.

3) Je kan dus niet tot op de bodem zwemmen, zoals in san andreas en voor de mssie beach patrol kan je maar even in het water blijven?

Ja, je kunt maar 30 seconden in het water blijven zwemmen zonder het behalen van je zwemdiploma oftewel de Beach Patrol zijmissie.

4) Is de Barrack na de missie van Jerry nog toegankelijk (bv bij 100%)

Ja, na het behalen van de missie 'Over the Top' krijg je de Army Fatigues kleren weer terug. Die geven je toegang tot Fort Baxter en daar staat de Barrack.

5) Welke gebouwen en straten zijn er veranderd of staan er nog niet? (zo volledig mogelijk a.u.b)

De gebouwen zijn niet veel verandert. Wel zijn nog een aantal gebouwen in aanbouw, zoals SunShine Auto's, en het grote hotel aan de grote straat in Downtown.

Ik weet helaas niet wat je bedoeld in deze vraag.

7) Kan je nogg gebouwen kopen of is dit vervangen door het empire building?

Je kunt geen gebouwen meer kopen en dit is inderdaad vervangen door de Empire Building mogelijkheid.

8) Kan je nog altoijd hoertjes aanspreken en erna ergens in de bosjes gaan om daarna een health bonus te krijgen?

Voor zover ik weet is dat niet meer mogelijk.

9) Zijn er restaurants in het spel?
Ja, denk aan de King Knuts op de plaats waar in Vice City de Wel Stacked Pizza stondt. En er is een pizza zaak en verder is er in de Mall nog een winkel genaamd: 'Old Amsterdammer', als ik me niet vergis.
10) zijn er veel bugs en laadtijden van eiland naar eiland?
Er zijn wel redelijk veel bugs, maar dan meer in de opbouw van de gebouwen. De missies en de mogelijkheden zitten wel redelijk goed in elkaar. De laadtijden van eiland naar eiland is heel erg laag, en binnen een paar seconden is dat al weer voorbij. En het hindert mij totaal niet, gelukkig.

:)

Om dan toch nog deze vraag te beantwoorden (de crouch-stand is op je knieën gaan staan en zo sluipen): nee, helaas is dit ook niet in GTA Vice City Stories mogelijk. ;)

>>> Door SummerBase: Bedankt Broeder, domme ik. :$<<<

Ha ha, graag gedaan zuster. :puh:

Geplaatst:
klopt het toch dat er exclusief materiaalen zijn voor gta vice city stories??

mischien kun je dan wel bukken,klimmen :?

Nee, dit is niet waar. In een interview met Eurogamer heeft Rockstar verteld dit niet te doen. En als extra content kun je denken aan; meer missies, niet verbeteringen. Het is en blijft een port. ;)

Geplaatst:

hallo,

ik heb een vraagje!

ik heb gelezen dat je je eigen muziek op gta vice city stories kan beluisteren!

maar hoe doe je dat? met een of ander programmatje heb ik gehoord!

misschien weten jullie het?

greetZzZ

Bedankt voor de informatie, nu ga ik morgen een aantal games verkopen om toch op de release van de ps2 versie van dit game het onmiddelijk te kopen, het lijkt me zelfs een pak beter als san andreas!

maar goed, nu weer enkele vragen

Greetz

1. Je kan maar een tijdje in het water blijven. Zodra je in het water springt komt er in plaats van je armor balkje een donkerblauw "stamina" balkje. Als je in het water bent gaat dat langzaam leeg. Als dat leeg is zal je verdrinken. Als je de zijmissie Beach Patrol te voltooien kun je oneindig stamina krijgen.

2. Reni Waschulmaier: zij is de DJ van Flashback FM in LCS

Gonzalez

Ricardo Diaz

Vic en Lance Vance

Umberto Robina

Phil Cassidy

Phil Collins

Volgens mij zijn er niet meer, maar wil je het toch nog even nagaan, kijk dan hier.

3. Je kan ze alleen binnengaan als je ze aan het overnemen bent (door het voertuig van de vijandelijke gang dat ervoor geparkeerd staat te vernielen) of als je ze zelf in handen hebt. Elk soort Empire Building heeft een eigen interior. Maar het is niet zo dat twee drug empire buildings een compleet ander interior hebben. Dat is wel hetzelfde.

4. Nee, je kan het alleen bekijken. het is als een soort cutscene. je kan alleen in de missie Kill Phill part 2 over het podium lopen. Hier is nog geen wikigta pagina van. Tijdens de missie In the Air Tonight kun je erboven lopen.

5.Nee, je kan het alleen bewonderen in de cutscenes.

6. Nee, niet echt. Alleen het derde savehouse, The Clymenus Suite is groter dan de eerste twee savehouses van LCS. Geen enkeld Savehouse in VCS is zo groot als het savehouse in Shoreside Vale van LCS.

7. Supermarkten, kledingwinkels, groente- en fruitboeren en electrowinkels en een winkelcentrum. Hier kun je overigens niets kopen, je kunt alleen de spullen vernielen. In de zijmissies van de protection racket Empire Building zul je deze winkels moeten afpersen door hun spullen te vernielen. De enige winkel waar je iets kan kopen is de Ammunation en nog een kleine boeren wapenwinkel.

8.Nee. Er bestaat wel een interior van de King Knuts, maar je kunt er alleen in als in de missie The Audition. De Well Stacked Pizza Co. is er wel in Vice City, en je zult verschillende gebouwen ervan zien staan.

9.Weet ik niet, ik heb Vice City niet, maar het lijkt me van niet.

10. Dreigend orkaangevaar, daardoor mag je niet naar andere eilanden. Behalve naar Starfish Island. Prawn Island is nog onbereikbaar. Als je probeert te zwemmen wordt je vlak voor de andere kant door de golven tegengehouden.

Het eerste eiland is het linkereiland op de kaart. De Beach Patrol missies bevinden zich op het tweede (rechter) eiland waardoor oneindig zwemmen als je nog maar het op het eerste eiland bent naar het tweede eiland onmogelijk is.

Alsjeblieft ;)

Alle hierboven geantwoorde antwoorden zijn geantwoord door een niet-cheatdevice gebruiker.

STOM!!! :bonk: ik dacht dat de laatste post van vorige pagina de laatste post van het topic was!!! Nu heb ik daarop geantwoord! Please geef me geen warn het ws niet de bedoelling :cry:

Bewerkt: door MartyCeha

Is weer lang geleden, heb weer een klein vragenlijstje geformuleerd, Gelieve de dag na de release dit topic te sluiten, aangezien ik dan zelf vice city stories heb gekocht en dus zelf alles kan opzoeken.

1) Gta 3 engine of San Andreas Engine?

2) wat staat er op de kavel waar in je in Vice City de construction site staat die je moet opblazen tijdens een missie?(dus niet de kavel van Avery)

3) Is de airport en de VCPD HQ en appartement 3°C nog toegankelijk?

4) zijn er dagen in het spel (maandag, dinsdag,...) en skills zoals in San Andreas?

5) Veel verwijzingen naar LCS en San Andreas

6) Welke dieren zijn er in Vice City (water, land, zee en lucht a.u.b !)

7) Hoelang duurt de zijmissie van empire Building?

8 ) zijn er buiten de concerten van Phil Collins nog andere dingen te doen in het hyman stadium?

9) uit hoeveel songs bestaat het concert van Phil Collins?

10) Val je snel van de jetski? en is deze optie leuk en veel te gebruiken?

Greetz :cya:

Bewerkt: door gtagangster
1) Gta 3 engine of San Andreas Engine?

Zoals elke GTA van de GTA III-era: GTA III-engine.

2) wat staat er op de kavel waar in je in Vice City de construction site staat die je moet opblazen tijdens een missie?(dus niet de kavel van Avery)

Daar staat nu een mooi parkje, compleet met bankjes en ander groen. Tijdens de missie 'Kill Phil' landt Phil Collins hier met zijn helikopter.

3) Is de airport en de VCPD HQ en appartement 3°C nog toegankelijk?

De terminal van Escobar International Airport is nog altijd even toegankelijk als in GTA Vice City, de VCPD HQ in Washington Beach en Apartment 3C zijn jammer genoeg niet meer toegankelijk.

4) zijn er dagen in het spel (maandag, dinsdag,...) en skills zoals in San Andreas?

Nee, uiteraard wordt het wel steeds dag en nacht, maar je kan niet meer zien welke dag het precies is. Je vaardigheden trainen kan je alleen bij het zwemmen. Hoe verder je in het spel vordert en hoe meer je zwemt, hoe langer je in het water kan blijven. Als je de zijmissie 'Beach Patrol' voltooid hebt zal je eeuwig kunnen blijven zwemmen.

Enkele, voetgangers hebben het zo nu en dan wel eens over San Andreas, en er bestaat een grote poster van een film in het spel dat zich af zou moeten spelen in Los Santos (deze poster is te vinden op een groot reclamebord in Ocean Beach en in het huis van Umberto Robina).

Je ziet enkel in de lucht wel eens een meeuw in de verte vliegen, maar meer dieren kom je dan ook niet tegen.

Empire Building is niet echt een zijmissie, het is meer een heel onderdeel van het spel. Hoelang het duurt? Dat ligt helemaal aan je eigen. Maar je bent in ieder geval wel een boel tijd kwijt eer je alle Empire-sites veroverd hebt, alle Empire Building-missies voltooid hebt en alle types (met name High-Rollers) gekocht hebt.

8 ) zijn er buiten de concerten van Phil Collins nog andere dingen te doen in het hyman stadium?

Alleen in de missies 'Kill Phil Part 2' en 'In The Air Tonight' kom je nog een keer in het Hyman Mermorial Stadium, om als beveiliger te dienen voor Phil Collins.

9) uit hoeveel songs bestaat het concert van Phil Collins?

Eentje, maar die duurt wel een kleine vijf minuten: 'In The Air Tonight'.

Een Jet Ski zou je kunnen vergelijken als een motor op het water. Je valt er dus inderdaad van af als je ergens tegenaan botst, maar als je de controle eenmaal over de Jet Ski hebt en het goed kan besturen, is er aan de besturing geen kunst aan. Maar het is wel fantastisch om met de Jet Ski te kunnen varen. De motor ervan maakt een zeer lekker geluid, en als je die watersporen die het maakt naar je toe ziet komen, is het echt fantastisch. Het sprankelende water met de verbeterde graphics is echt zeer mooi. Tevens kan je prachtige stunts met de Jet Ski uithalen. Je kan er bijvoorbeeld een stukje mee onder water duiken, en je kan ook een scherpe bocht van 180° maken. De Jet Ski is zeker een mooie toevoeging aan de GTA-serie.

Edit @ M4X hieronder: Sorry. :7 Maar ach samen creëren we de ultieme antwoorden. :puh:

4) Er is wel tijd, maar er zijn geen dagen naar mijn weten. De tijd is 24-uurs, ik weet niet of je ook a.m en p.m kan instellen. Er zijn helaas geen skills zoals we die van San Andreas kennen. Het enige wat je als een soort skill kan beschouwen is het zwemmen. Dit kan je niet trainen, maar na het behalen van de missie Beach Patrol is het mogelijk om eeuwig te zwemmen.

5) Er zijn niet echt heel veel verwijzingen naar LCS en San Andreas. De gebruikelijke dingen zijn hetzelfde, en heel af en toe zie je of hoor je wel eens iets er over. Bijvoorbeeld bij het laatste savhouse, daar vind je een bord waar het LCS lettertype wordt gebruikt. Ook lijken een paar outfits van Victor Vance en Carl Johnson op elkaar.

6) Van de dierenwereld zie je niet veel. Er is weinig bijzonders, behalve wat vogeltjes en vissen. Je kan er ook niks mee. Waarschijnlijk omdat het te veel werk zou worden, en omdat Rockstar dan klaagmailtjes van dierenorganisaties kan verwachten. Ik denk niet dat ze daar van wakker liggen, maar het is wel iets dat er bij komt.

7) De empire building zijmissies varieren in lengte. Je hebt 6 empire building types, met elk 6 missies. Deze missies bestaan meestal uit 1 opdracht, die soms moeilijk, en soms makkelijk is. Ik denk dat je bij de meeste missies toch snel 10 minuten bezig bent, en dan komt er nog eens bij dat je sommige niet eens in 1x haalt.

8 ) Je kan alleen voor het concert van Phil Collins het stadium in, en ook voor de missies ter voorbereiding van dit concert. Je hebt geen mogelijkheden om er vrij rond te lopen, al krijg je wel veel ruimte tijdens de missies van Reni Wassulmaier, die je in het stadium moet uitvoeren. Het concert bestaat slechts uit filmpjes, dus ook hier heb je geen mogelijkheden om echt vrij rond te lopen.

10) Hoe snel je van je jetski valt hangt er vanaf hoe je hem bestuurd, als je er goed mee omgaat blijf je er altijd lang opzitten. Als je echter veel botst dan val je. Je kan het een beetje vergelijken met een motor. Een motor is ook een stunt voertuig net als de jetski, waar je ongeveer even snel van af valt.

Edit: Pietje II was me voor :7

Edit 2: Inderdaad, beter toch :sigaar:

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

hey,

hier heb ik een map waarop enkele locaties aangeduid waar ik graag informatie zou op hebben gehad.

Hier volgt de link van de Map: Map

1) Is dat grijze gedeelte een rots Of iets speciaals?

2) Een aanlegsteiger midden in de zee? of zijn het die vervallen hutten van Vice City?

3) Is dit een boot? zoja wat heeft die voor betekenis in de storyline indien ze er iets mee te maken heeft.

4) staat op dat groene gedeelte niet het washinton winkelcentrum?

5) Is dat een uitgebreider dirttrack parcours t.o.v. vice city zoja:meer uitleg a.u.b

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...