SummerBase Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 hey,hier heb ik een map waarop enkele locaties aangeduid waar ik graag informatie zou op hebben gehad. Hier volgt de link van de Map: Map 1) Is dat grijze gedeelte een rots Of iets speciaals? Dit is volgens mij inderdaad een stukje rots. Het ziet er in ieder geval wel zo naar uit, in het spel.2) Een aanlegsteiger midden in de zee? of zijn het die vervallen hutten van Vice City?Dit is inderdaad een aanleg stijger die gewoon in de zee staat, en daar kom je in een aantal missies op. Je kunt er vanzelfsprekend heen varen en dan kan je daar de Harbor Hover Race- zijmissie starten.3) Is dit een boot? zoja wat heeft die voor betekenis in de storyline indien ze er iets mee te maken heeft.Dit is inderdaad een boot, maar helaas heeft hij geen enkele betekenis in de storyline. Wel moet je er een Unique Stunt Bonusess op behalen dus je hebt hem wel nodig om de 100% te behalen.4) staat op dat groene gedeelte niet het washinton winkelcentrum?In Vice City staat daar wel het Washington Winkelcentrum, helaas is deze er in 1984 nog niet en is daar enkel een bouw put te vinden, jammer maar er valt weinig tegen te doen. Dat moet toch gemaakt worden. 5) Is dat een uitgebreider dirttrack parcours t.o.v. vice city zoja:meer uitleg a.u.bNee hier kun je "Time Trails"- racen starten. En wel op een fiets, quad en de sanchez. Je moet over een bergachtig terrein rijden om zo de diverse levels te behalen. Je start deze gewoon door op het voertuig te starten en dan wordt het je vanzelf duidelijk.Zo, nog een paar dagen gtagangster en dan is het moment aangebroken. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Hey, Ik zal proberen je vragen zo goed mogelijk op te lossen! 1) Is dat grijze gedeelte een rots Of iets speciaals? Omdat je kaart niet werkt, weet ik het niet zeker, maar ik denk wel dat het een rots is, iets anders zou het niet kunnen zijn, en nee het is niets speciaals. 2) Een aanlegsteiger midden in de zee? of zijn het die vervallen hutten van Vice City?[/i] Ja dat zijn inderdaad aanlegsteigers, hier moet je naartoe in de missie Steal the Deal, dan moet je daar een boot oppikken vol met drugs. 3) Is dit een boot? zoja wat heeft die voor betekenis in de storyline indien ze er iets mee te maken heeft. Omdat je kaart werkt, zal ik weer moeten gokken, als je de boot bedoelt die aangesteigerd ligt in Vice Port, dan is het inderdaad een boot! Hier moet je in de missie ... (Ik weet de naam nietmeer) moet je hier Lance gaan redden omdat hij is overvallen tijdens een deal, en dan zit hij daar op een stoel vastgebonden. 4) staat op dat groene gedeelte niet het washinton winkelcentrum? dat is inderdaad juist, in VCS zijn ze het winkelcentrum aan het bouwen, dus je kan hier niet in, het is in VCS gewoon een werf! Verder kan je hier een Rampage doen. 5) Is dat een uitgebreider dirttrack parcours t.o.v. vice city zoja:meer uitleg a.u.b.: Ja dat parcour is VEEL mooier, je kan hier nu veel betere stunts doen, je kan hier nu de Quad Time Trials, Sanchez Time Trials en de BMX Time Trials doen! GTA-Freak2 Bewerkt: 3 maart 2007 door GTA-Freak2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.