Jump to content

Top Gear Vice City Stories™

Toni Caprioni

Top Gear Grand Theft Auto™  

28 leden hebben gestemd

1. 1. Is Top Gear Grand Theft Auto een goed idee???

• Ja
      17
    • Nee
      4
    • Misschien
      6

Recommended Posts

Bijna iedereen kent het progamma Top Gear wel, een programma die auto's becijferd. Ik was mij aan het afvragen of dat leuk was voor Grand Theft Auto te doen, zodat ik een soort progamma kan maken op GTAForum en alle auto's te gaan becijferen en eventueel tips te geven.

Ik zal graag een mening van jullie willen hebben, die je hierboven in de pol kan zetten. Veel succes met stemmen en alvast bedankt!

Delen op andere websites

Ja, dat zou wel leuk zijn :Y Kunnen we er eindelijk achterkomen wat de snelste auto in VCS is. Je moet wel wat werk verrichten maar het is een leuk idee :)

P.S. Hoort dit niet in het feedback forum?

Bewerkt: door Steel Dogg
Delen op andere websites

mag ik dan een topic maken hierover van die auto's???

>>> Door SummerBase: Ik neem aan dat als het zijn idéé is, dat hij niet iemand anders het werk laat doen. En tevens, post alleen als het nodig is en in dit geval moet je dus je mening geven en niet over iets anders praten. :)<<<

Delen op andere websites

Iedereen bedankt voor het stemmen. Ik heb een topic gemaakt waar je je tips en verzoek naar een autobecijfering van Grand Theft Auto Vice City Stories kan plaatsen. Je kan dit topic hier vinden. Ik zal het leuk vinden als jullie een bericht zouden plaatsen. Degene die als eerste een verzoek plaats naar een auto die becijferd moet worden in Vice City Stories zal ik die volgende week behandelen. En natuurlijk de tips en suggesties die ik goed kan gebruiken om Top Gear Grand Theft Auto™ nog beter kan maken. Bedankt voor het stemmen en zie jullie in het Top Gear topic.

Edit voor Jericho: Verzoek voor autobecijferingen kun je posten in het ''Top Gear'' Vice City Stories'' topic om zo een beetje orde in het autobecijferen te houden.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Delen op andere websites

Echt een goed idee

Kan ik meehelpen?

Ik ben erg goed in het besturen van de auto's

en het parcoeurs ken ik al uit mijn hoofd :)

dus als het kan wil ik graag een pb krijgen :)

rinaldoote :cya:

Rinaldootje :cya:

Bewerkt: door rinaldootje
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...