Jump to content

multiplayer?


the Coke dealer

Recommended Posts

Hey the Coke dealer,

Je kan in GTA LCS multiplayer spelen, als je met minimum 1 andere persoon in dezelfde kamer staat en die persoon moet natuurlijk ook GTA LCS hebben. Je moet altijd je Wi-Fi connection hebben aanstaan, dat staat aan als het knopje aan de linkerzijkant naar boven staat. Ga via het menu naar multiplayer, en duw dan op host, dan kan je zelf een speltype aanduiden voor de speltypes kijk hier. De andere perso(o)n(en) ziet dan join, en klikt daarop. En nu klikt de host op start game. En als het dan goed is, dan kan je multiplayer spelen, let wel op, je kan niet online!

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik multyplayer spelen en hoe doe ik dat? :?

Over welke versie heb je het? PSP of PS2? Want voor PS2 is de multiplayer optie volledig weggelaten. Voor PSP is het eenvoudig. Hierbij wordt één van de zes Multiplayer Gamemodes gekozen. Jij, of iemand anders host een game waar jij of die andere kan joinen. Om naar het multiplayer menu te gaan, druk je op 'Start' (pauze) en ga je naar 'multiplayer'. Daar kun je dan een character kiezen (een beetje zoals SA-MP dus). Let wel: LCS gaat niet online, multiplayer is enkel via Ad-hoc mode te spelen en met maximaal zes spelers. M.a.w. moet er iemand in een straal van 16 meter zijn van je met een PSP en LCS.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zie dat jullie allebij hebben gezegt dat hij niet online kan maar dat kan wel je moet er alleen wel wat voor hebben

psp :puh:

draadloze router

computer

download dat dit programmatje en configureer het ff en dan kun je met mensen online spelen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, dit zijn een paar hele belangrijke dingen die je nodig hebt om te kunnen MP'en op de PSP:

1. GOEDE draadloze verbinding, en dan bedoel ik minstens 80% (Extreem, echt niet normaal belangrijk)

2. Het liefst met redelijk snel Internet.

3. Geluk dat er mensen online zijn.

4. Een Computer, voor het Draadloos Internet.

Edit: 5. Een Draadloze Router natuurlijk, zoals hierboven al eerder genoemd

En verder natuurlijk een PSP met GTA LCS :duh:

Greetz, DarkMike :cya:

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...