Jump to content

Top Gear Vice City Stories™

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Misschien kun je ook een keer als je tijd en zin hebt de motoren testen. Bijvoorbeeld Streetfighter, PCJ 600, Sanchez, Wintergreen. :puh:

PS: Leuk Topic :puh: Keep Up The Good Work _O_

Dank je wel. De PCJ-600 heb ik al een keer getest, maar die kwam niet sneller uit dan de Infernus. Dus die gaat over.

Edit voor Jericho: Ik heb nooit van de Stallion gehouden, alleen die van San Andreas. Dat is ook de enige Stallion die fatsoenlijk rijdt. Ik vind de andere Stallions slipbakken met een slechte snelheid, maar ik zal mijn best doen.

Bewerkt: door Toni Caprioni
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Toni Caprioni

12

• Jericho

7

• 60

2

• iwpwf

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Als je weet hoe het circuit werkt en niet alleen brokken rijdt mag je dat van mij best doen. Heel graag zelfs, ik moet elke week twee auto's getest hebben, misschien wel meer. Stuur mij maar een PB'tje :bier: .

Geplaatst:

Is goed man, zo iemand kan ik zeker goed gebruiken. Het uitwerken doe ik zelf wel, om je even te besparen van het grote werk. :sigaar:

Laten we maar weer ontopic gaan. Als iemand nog vragen, reacties of tips hebben kun je dat hier posten. Ik zou mijn best doen ze te beantwoorden en ik wil jullie alvast informeren dat elke week ongeveer 2 of 3 auto's worden becijferd.

Geplaatst:
Is goed man, zo iemand kan ik zeker goed gebruiken. Het uitwerken doe ik zelf wel, om je even te besparen van het grote werk. :sigaar:

Laten we maar weer ontopic gaan. Als iemand nog vragen, reacties of tips hebben kun je dat hier posten. Ik zou mijn best doen ze te beantwoorden en ik wil jullie alvast informeren dat elke week ongeveer 2 of 3 auto's worden becijferd.

Toch nog even replyen :) Ik zal heel ruw wat tips enzo. geven en jij kan ze dan uitwerken, maar de score ga ik ook wel zelf geven...

Toch nog even replyen :) Ik zal heel ruw wat tips enzo. geven en jij kan ze dan uitwerken, maar de score ga ik ook wel zelf geven...

Is goed man, kraak die auto's maar eens flink af, maar één ding; ik zet mijn mening er ook bij. Anders heb ik ook echt niks meer te doen. :sigaar:

P.S.

Deze week was het vakantie, en om al die verveling tegen te gaan ben ik Top Gear Grand Theft Auto begonnen. Maar na de vakantie zal het natuurlijk niet leuk zijn om er definitief mee te stoppen. Daarom gaan we (Jericho, Rinaldootje, Whiplash1212 en Toni) elke week proberen en zeker ons best doen om twee auto's hier neer te zetten.

Je mag je auto hier neerzetten die zeker beoordeeld moet worden volgens jou. Kijk wel eerst welke we hebben gehad, anders post je voor niets. ;) Ik begin met een wachtlijst, zodat iedereen zijn auto aan bod komt, en niemand teleurgesteld zal zijn. Dus, zet al die auto's maar neer maar onthoud dat het langer zal duren als jouw auto aan bod moet komen.

Wachtlijst:

Week 10 (volgende week): Landstalker en...

Week 11:Stretch en....

Bewerkt: door Toni Caprioni
Geplaatst:

Als het mag van Toni wil ik wel eens een quad beoordelen na de Stallion. Ik had er gisteren net eentje gekocht bij Sunshine Auto's voor mijn garage, wat een timing! :)

Geplaatst:

We doen alleen auto's, dus scooters vallen zeker af. Als je kijkt naar het echte Top Gear gebruiken ze zeker geen scooters, ook geen motors, waarvan wij wel van plan zijn om één te testen.

Geplaatst:

We doen ons best, elke week komen er twee auto's. Dus elke vrijdag, misschien zaterdag of zondag komen er twee auto's te staan. De Stretch komt vanzelf aan de beurt. Misschien krijg ik het voor elkaar om de Stretch volgende week al te becijferen.

Top Gear Vice City Stories™

vcscometih0.th.jpgComet

Mening:

De Comet is een mooie auto, die snel gaat en die snel accellereert. Het jammere is, dat bij veel sportwagens het geval is, is dat deze auto geen goeie wegligging heeft en in een bocht je zo de controle verliest van deze auto.

RaceResultaten:

En dat gebeurde de eerste keer, ik moest dus de test nog een keer over doen. En als zoiets gebeurd, krij ik al gelijk een negatief gevoel over de wegligging van een auto. Verder ging hij lekker hard en was ik na 49 seconden al bij de eindstreep en ''plons'' in het water.

Tip:

Het is een leuke auto, maar dan mag het niet regenen. Deze auto is geschikt om van de politie af te komen en daarna de straten van Vice City onveilig te maken.

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Hetzelfde vijfer als de Banshee, want de Comet heeft hetzelfde probleem; een flinke slipbak. Verder rijdt hij prima en hij ziet er zeker goed uit!

Typefoutje Bewerkt: door iwpwf
Geplaatst:

Dank je wel, iwpwf. Ik zal hem snel even veranderen, ik ben blij dat er mensen zijn die dit soort dingen goed zien, misschien kun je wel meester worden. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...