Toni Caprioni Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 (bewerkt) Misschien kun je ook een keer als je tijd en zin hebt de motoren testen. Bijvoorbeeld Streetfighter, PCJ 600, Sanchez, Wintergreen. PS: Leuk Topic Keep Up The Good Work Dank je wel. De PCJ-600 heb ik al een keer getest, maar die kwam niet sneller uit dan de Infernus. Dus die gaat over. Edit voor Jericho: Ik heb nooit van de Stallion gehouden, alleen die van San Andreas. Dat is ook de enige Stallion die fatsoenlijk rijdt. Ik vind de andere Stallions slipbakken met een slechte snelheid, maar ik zal mijn best doen. Bewerkt: 23 februari 2007 door Toni Caprioni Reageren
Jericho Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Hey Toni, mag ik ook eens een paar auto's testen. Omdat ik las dat je psp je in de steek laat... (Top gear lcs) Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Als je weet hoe het circuit werkt en niet alleen brokken rijdt mag je dat van mij best doen. Heel graag zelfs, ik moet elke week twee auto's getest hebben, misschien wel meer. Stuur mij maar een PB'tje . Reageren
Jericho Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ik heb je toegevoegd op msn, ik zal vandaag wss wel eens een auto testen, dan stuur ik hem wel door via PB. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Is goed man, zo iemand kan ik zeker goed gebruiken. Het uitwerken doe ik zelf wel, om je even te besparen van het grote werk. Laten we maar weer ontopic gaan. Als iemand nog vragen, reacties of tips hebben kun je dat hier posten. Ik zou mijn best doen ze te beantwoorden en ik wil jullie alvast informeren dat elke week ongeveer 2 of 3 auto's worden becijferd. Reageren
Jericho Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Is goed man, zo iemand kan ik zeker goed gebruiken. Het uitwerken doe ik zelf wel, om je even te besparen van het grote werk. Laten we maar weer ontopic gaan. Als iemand nog vragen, reacties of tips hebben kun je dat hier posten. Ik zou mijn best doen ze te beantwoorden en ik wil jullie alvast informeren dat elke week ongeveer 2 of 3 auto's worden becijferd. Toch nog even replyen Ik zal heel ruw wat tips enzo. geven en jij kan ze dan uitwerken, maar de score ga ik ook wel zelf geven... Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Is goed man, zo iemand kan ik zeker goed gebruiken. Het uitwerken doe ik zelf wel, om je even te besparen van het grote werk. Laten we maar weer ontopic gaan. Als iemand nog vragen, reacties of tips hebben kun je dat hier posten. Ik zou mijn best doen ze te beantwoorden en ik wil jullie alvast informeren dat elke week ongeveer 2 of 3 auto's worden becijferd. Toch nog even replyen Ik zal heel ruw wat tips enzo. geven en jij kan ze dan uitwerken, maar de score ga ik ook wel zelf geven... Is goed man, kraak die auto's maar eens flink af, maar één ding; ik zet mijn mening er ook bij. Anders heb ik ook echt niks meer te doen. P.S. Deze week was het vakantie, en om al die verveling tegen te gaan ben ik Top Gear Grand Theft Auto begonnen. Maar na de vakantie zal het natuurlijk niet leuk zijn om er definitief mee te stoppen. Daarom gaan we (Jericho, Rinaldootje, Whiplash1212 en Toni) elke week proberen en zeker ons best doen om twee auto's hier neer te zetten. Je mag je auto hier neerzetten die zeker beoordeeld moet worden volgens jou. Kijk wel eerst welke we hebben gehad, anders post je voor niets. Ik begin met een wachtlijst, zodat iedereen zijn auto aan bod komt, en niemand teleurgesteld zal zijn. Dus, zet al die auto's maar neer maar onthoud dat het langer zal duren als jouw auto aan bod moet komen. Wachtlijst: Week 10 (volgende week): Landstalker en... Week 11:Stretch en.... Bewerkt: 28 februari 2007 door Toni Caprioni Reageren
mastermatti3 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Je moet een keer een quad doen. Reageren
Jericho Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Als het mag van Toni wil ik wel eens een quad beoordelen na de Stallion. Ik had er gisteren net eentje gekocht bij Sunshine Auto's voor mijn garage, wat een timing! Reageren
Scarcetti Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 ja miss moet je de motoren beoordelen zoals WWEGTA al zei begin dan al met de faggio of de ventoso Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 We doen alleen auto's, dus scooters vallen zeker af. Als je kijkt naar het echte Top Gear gebruiken ze zeker geen scooters, ook geen motors, waarvan wij wel van plan zijn om één te testen. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Zouden jullie de chiqste 4d sedan willen testen namelijk de STRETCH Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 We doen ons best, elke week komen er twee auto's. Dus elke vrijdag, misschien zaterdag of zondag komen er twee auto's te staan. De Stretch komt vanzelf aan de beurt. Misschien krijg ik het voor elkaar om de Stretch volgende week al te becijferen. Reageren
iwpwf Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Top Gear Vice City Stories™ Comet Mening: De Comet is een mooie auto, die snel gaat en die snel accellereert. Het jammere is, dat bij veel sportwagens het geval is, is dat deze auto geen goeie wegligging heeft en in een bocht je zo de controle verliest van deze auto. RaceResultaten: En dat gebeurde de eerste keer, ik moest dus de test nog een keer over doen. En als zoiets gebeurd, krij ik al gelijk een negatief gevoel over de wegligging van een auto. Verder ging hij lekker hard en was ik na 49 seconden al bij de eindstreep en ''plons'' in het water. Tip: Het is een leuke auto, maar dan mag het niet regenen. Deze auto is geschikt om van de politie af te komen en daarna de straten van Vice City onveilig te maken. Becijfering: Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool | Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed | Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Commentaar: Hetzelfde vijfer als de Banshee, want de Comet heeft hetzelfde probleem; een flinke slipbak. Verder rijdt hij prima en hij ziet er zeker goed uit! Typefoutje Bewerkt: 3 maart 2007 door iwpwf Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Dank je wel, iwpwf. Ik zal hem snel even veranderen, ik ben blij dat er mensen zijn die dit soort dingen goed zien, misschien kun je wel meester worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.