Jump to content

Top Gear Vice City Stories™


Toni Caprioni

Recommended Posts

Top Gear Vice City Stories™

vcsinfernuspv1yw5.th.jpgInfernus

Mening:

Ik vond de Infernus altijd al een heerlijke auto, daarom ga ik die snel erachteraan doen, voordat rinaldootje hem doet. :schater: Ik ben gek op deze auto. Maar het geluid in Vice City was veel harder, veel vetter. Deze auto brak alle records. 45 seconden! Alleen de grip was wat minder op deze auto, want ik nam de eerste bocht heel sloom, maar toch verbreekt hij de records. Ik hou van deze auto!

RaceResultaten:

En die waren harstikke goed. Ik deed er 45 seconden over en ik ging zoals ik al zei de eerste bocht met veel problemen, verder was het een heerlijke auto en de vlam sloeg over. Ik ben verliefd op deze auto. Ik heb hem al de hele week in mijn garage staan.

Tip:

En die heb ik voor je. Jat deze auto, zet hem in je garage, en gebruik hem alleen als je naar een bruiloft gaat. Hier mag gewoon geen krasje op! Je kunt ook je zoon of dochter mee ophalen, wat jij wil, maar verder moet hij echt wel heel blijven!

Becijfering:

Cool Factor: | Heel Cool | Cool | Niet Cool | Helemaal Niet Cool |

Snelheid: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Wegligging: | Heel Goed | Goed | Niet Goed | Helemaal Niet Goed |

Cijfer: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

Commentaar: Ik geef hem niet een tien omdat ik van deze auto houd. Ik kijk als jullie, als meer het publiek, anders waren er teveel tienen gevallen. Ik geef hem een acht, omdat de wegligging niet als de beste is,en het geluid kan ook beter. In Vice City zat er een hele zware motor in, maar nu een licht dingetje. Jammer is dat, maar het blijft een prachtding.

Nog een typefoutje.

---------------------------------------------------------------------

Volgens mij is het garages zonder ', want alleen met y, u, o, a heb je '.

---------------------------------------------------------------------

Typefoutje en bij de tweede weet ik niet wat er moet staan

---------------------------------------------------------------------

Alweer een typefoutje.

---------------------------------------------------------------------

Ik zie nog meer typefouten als ik het zo doorlees, ik denk dat je het even moet nalezen.

>>> Door SummerBase: Vijf keer dubbelposten in een kleine 15 minuten is natuurlijk niet de bedoeling. Dit had je bijvoorbeeld veel beter op kunnen lossen met een EDIT. :) Lees ook even je postvak, ik heb je even een bericht gestuurd.<<<Ja, dat wouw ik wel doen, ik wouw ze eerst appart posten zodat ik ze daarna in één kon doen maar toen moest ik weg en had dus niet genoeg tijd.

Bewerkt: door iwpwf
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Toni Caprioni

    12

  • Jericho

    7

  • 60

    2

  • iwpwf

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...