Jump to content

Paramedic


evil-nec

Recommended Posts

Soms krijg ik als ik patienten aflever bij het Hospital wel bonus secondes en soms niet.

Weet iemand hoe dit kan, ik kom slechts tot level 7 elke keer en moet dus met mijn route rekening houden of ik wel of geen extra secondes krijg.

P.s. ik vind het een erg pittige missie

Link to comment
Delen op andere websites

Soms krijg ik als ik patienten aflever bij het Hospital wel bonus secondes en soms niet.

Weet iemand hoe dit kan, ik kom slechts tot level 7 elke keer en moet dus met mijn route rekening houden of ik wel of geen extra secondes krijg.

P.s. ik vind het een erg pittige missie

Volgensmij krijg je alleen een tijdbonus als je de eerste keer in het level met je Ambulance naar het Hospital gaat.

Omdat je het een 'pittige missie' vind zal ik nog wat tips gegeven

[1] Rij normaal en niet overhaast. Als je je Ambulance molt omdat je tegen het verkeer in beukt ben je waarschijnlijk niet eerder bij een patient. En als de Ambulance ontploft doordat je tevaak bost ben je al helemaal ver van huis.

[2] Rij niet zomaar op een patient af! Hij loopt namelijk naar je toe en dadelijk rij je hem omver. Rem daarom wat af als je bij hem/haar komt. Wanneer de patient naar je toe komt stop je abrubt.

[3] Stippel je route goed uit. Als er 3 boven het ziekenhuis zijn en 3 onder ga je natuurlijk niet naar 2 van de onderste en 1 van de bovenste.

Kijk daarom altijd wat de beste route is.

[4] Indien het je maar niet wilt lukken en je speelt LCS op de PSP kun je een SaveGame aanvragen. Je post dan hier je SaveGame en vraagt of iemand hem wil doen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat rustig rijden gaat op zich goed. Beuken heeft geen zin nee, dan blijft die andere auto heel irritant voor je "hangen".

Ga het nog maar een paar keer proberen, kom ook soms heeeel ongelukkig op mijn dak terrecht. In ieder geval voor de tip van de bonus.

O ja, een save game aanvragen doe ik echt in het allerlaatste geval....wil en moet hem toch zelf halen... :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ga het nog maar een paar keer proberen, kom ook soms heeeel ongelukkig op mijn dak terrecht.

Probeer in zo'n geval, als je voelt dat het fout kan gaan, te zorgen dat je op je zijkant terecht komt. Als je op je zijkant ligt dan houd je de squareyc7.gif toets ingedrukt, en dan kan je met de analog stick je ambulance weer omhoog helpen. Hier kan je wel wat schade aan overhouden, maar het is altijd beter dan op je dak liggen, want dan ontploft je Ambulance bijna gegarandeerd.

Dan heb ik ook nog een goede tip voor je. Wanneer je op de ''down'' toets drukt, zal je sirene aan gaan. Als je nu auto's wilt inhalen, gaan ze bijna altijd aan de kant, zodat je er gemakkelijk langs kan rijden. Dit scheelt heel wat schade en botsingen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...