Jump to content

Kleine Deur Openingen


Whiplash1212

Recommended Posts

Het viel me eerder in het spel ook all op dat de deur openingen heel klein zijn ik speel het spel op de ps2 ik weet niet of het op de psp ook zo is, maar ik was nu bij een missie en daar zag je het helemaal erg ik heb met me webcam er een foto van gemaakt :

picture4cg6.th.jpg

ik vraag me echt af waarom ze dat gedaan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kóm je erop :bonk:. Misschien waren de huizen eerder gemaakt, en toen pas de mannetjes, dus dat ze geen rekening met de deuropeningen gehouden hebben. Of dat ze de mannetjes later groter hebben gemaakt. Hierover kan je zoveel theorieën verzinnen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het heel normaal is hoor. Zeker voor in een gebouw als het 'Flop-House', waar je die screen genomen hebt. Dat is een oud pand waar comfort niet op de eerste plaats staat. En bekijk het eens in het echt, zet een man van normale hoogte in een deurgat (wel van een binnendeur) en je zult zien dat het op hetzelfde neerkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het heel normaal is hoor. Zeker voor in een gebouw als het 'Flop-House', waar je die screen genomen hebt. Dat is een oud pand waar comfort niet op de eerste plaats staat. En bekijk het eens in het echt, zet een man van normale hoogte in een deurgat (wel van een binnendeur) en je zult zien dat het op hetzelfde neerkomt.

Maar Whiplash zei dat hij het eerder in het spel ook al zag, dus niet alleen in het Flop-House.

Het zou best kunnen kloppen wat je zegt, maar toch vind ik de verhouding er niet "echt" uitzien. Misschien komt dat wel omdat het in een oud pand is, maar ik heb het bij andere "normale" huizen niet gezien dus daar kan ik niet echt vanuit gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het heel normaal is hoor. Zeker voor in een gebouw als het 'Flop-House', waar je die screen genomen hebt. Dat is een oud pand waar comfort niet op de eerste plaats staat. En bekijk het eens in het echt, zet een man van normale hoogte in een deurgat (wel van een binnendeur) en je zult zien dat het op hetzelfde neerkomt.

Nou in mij ogen zijn het tog erg kleine deuren heb nog een foto genomen :

picture5ok5.th.jpg

het zijn tog echt kleine deuren :puh: haha

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is dit ook al opgevallen :Y De duer van het lighthouse is maar een heel klein beetje groter als Toni, terwijl bij een normale deur (in de echte wereld) er minstens 20 cm tussen de bovenkant en het hoofd zit. Of Toni is gewoon 2 meter of de deuren zijn erg klein. Vergeleken met andere peds is Toni ook wel groot.

Link to comment
Delen op andere websites

picture5ok5.th.jpg

het zijn tog echt kleine deuren :puh: haha

Alweer niet overtuigend genoeg voor mij. ^_^ Wat je op bovenstaande screen ziet is een deur onder een trap. Met andere woorden een kleine bergruimte. Ik denk dat een deur van 2 meter 10 hoog daar niet onder past. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

picture5ok5.th.jpg

het zijn tog echt kleine deuren :puh: haha

Alweer niet overtuigend genoeg voor mij. ^_^ Wat je op bovenstaande screen ziet is een deur onder een trap. Met andere woorden een kleine bergruimte. Ik denk dat een deur van 2 meter 10 hoog daar niet onder past. :puh:

Ookal zou het zo zijn.. Ik snap het gezaag niet.. Elk spel heeft mindere dingen, zeg nou zelf maakt het uit als de deuren een tikkie aan de kleine kant zijn? Als je vind van wel mag je op mijn kosten naar de dokter want geen één spel is perfect. Het zou pas erg zijn als de hoofden boven de deuren uit staken maar omdat ze aan de kleine kant zijn? :cab:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

picture6ma7.th.jpg

meschien deze dan ? maar die deur onder de trap is even groot als elke andere deur :puh: maja jij speelt op de psp dus meschien zie je het daar niet

Deze deur vind ik juist goed, kijk maar naar die man die in de deuropening staat. Hier ligt het ook een beetje aan de camerahoek, als je vanaf een ander punt kijkt is Toni misschien wat kleiner. Toni is overigens ook niet de dunste, hij is best stevig gebouwd, en dat wordt alleen maar erger in GTA3, waar hij gewoon dik is. Die man die in de deuropening staat is in ieder geval rond de 1.80m, en Toni is misschien iets groter. De deur is dan ongeveer 2.25m, wat ik vrij realistisch vind. De enige conclusie die je hier uit op kan maken is dat Toni wat groter is dan de rest, maar ik vind de deuren zeker niet klein. In Liberty City is alles zowieso niet super luxe, daar moet je ook rekening mee houden als je de deuren te klein vind.

Link to comment
Delen op andere websites

als je het geen leuk topic vindt zeg dan niks :sst:

:engel: rustig joh :engel:.

ff on topic: ik vind dat ''Whiplash1212'' gelijk heeft het zijn inderdaat kleinen deuren.

weetje waarom?? daarom: de kelderdeur is even groot als alle andere deuren zoals de deur dat je een huis binnen gaat.

mij viel het al eerder op maar dacht dat het tussen mijn oren was,dus niet.

ze mogen wel iets meer wat deuren betreft wat meer aan de realliteit denken :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...