kevin software Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 hallo weet iemand waar ik zmodeller kan downloaden? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Google zoeken: zmodeler. Dan krijg je deze uitkomst: http://www.zmodeler2.com/ Voortaan eerst google raadplegen . Reageren
kevin software Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 en hoe kan ik een voertuig in zmodeller zetten? Reageren
EXIT Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 je kan een dff inporteren door de software te kopen anders kun je niets inporteren Reageren
kevin software Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 is er geen ander gratis progamma waar ik wel dingen i nkan inporteeren? Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Kevin, ik zie je heel vaak vragen stellen die je zo kan opzoeken hier op het forum of met google. Dus ga alsjeblieft nou eerst eens zoeken voordat je topics opent of berichten post met vragen. In ieder geval kun je met Gmax (gratis) in combinatie met de scripts van KAM dingen importeren. Je kunt Gmax hier downloaden. Het enigste wat je moet doen is je even registreren, zodat je een activatie code opgestuurd kan krijgen naar je email. Reageren
kevin software Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 bedank wazuup maar nou mijn vraag hoe kan ik een vertuig inporteeren in gmax? Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Download hier de scripts van KAM voor Gmax. Pak deze uit en zet ze in de scripts map in de Gmax root directory. Nu open je de gta3.img met de img tool, extract je een vliegtuig dff (commands, exttract). In Gmax ga je naar Maxscripts, run script. Nu open je GTA_DFF_**.ms of iets in die stijl. Klik op de grote importeer knop, en importeer de dff die je eerder geëxtract hebt @Hieronder: Ik zei ook iets in die stijl, als je even logisch nadenkt kom je hem vanzelf wel tegen... Bewerkt: 24 februari 2007 door Wazuup Reageren
kevin software Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Download hier de scripts van KAM voor Gmax. Pak deze uit en zet ze in de scripts map in de Gmax root directory. Nu open je de gta3.img met de img tool, extract je een vliegtuig dff (commands, exttract). In Gmax ga je naar Maxscripts, run script. Nu open je GTA_DFF_**.ms of iets in die stijl. Klik op de grote importeer knop, en importeer de dff die je eerder geëxtract hebt is dat wel de goede download want ik kan de GTA_DFF_**.ms niet vinden hallo het z modeller werkt en ik kan voertuigen laden maar ik kan aleen niet de vorm van het voertuig bewerken weet iemand een oplossing? >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de EDIT-knop. <<< Reageren
DaBeast Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Wat je zou kunnen doen is wat Zmodeler tutorials volgen. Deze zou je na even denken en zoeken gemakkelijk op google hebben gevonden. Tevens staan er ook een aantal tutorials in de Master Tutorial List over Zmodeler. Zelfs eentje over car modelen. Google zoeken: Zmodeler tutorial. Een Speerpunt Modellen. Morgenster Modellen. Auto's modellen - De Basics. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 24 februari 2007 door DaBeast Reageren
kevin software Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Wat je zou kunnen doen is wat Zmodeler tutorials volgen. Deze zou je na even denken en zoeken gemakkelijk op google hebben gevonden. Tevens staan er ook een aantal tutorials in de Master Tutorial List over Zmodeler. Zelfs eentje over car modelen. Google zoeken: Zmodeler tutorial. Een Speerpunt Modellen. Morgenster Modellen. Auto's modellen - De Basics. Vriendelijke groeten, DaBeast ow shit i kbedoel gmax srry Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Kevin_software, ik ga nu niet eens meer de moeite nemen om je te helpen. Je stelt vraag na vraag die je zo kan opzoeken hier op het forum of op google. Ik heb toch redelijk veel geduld, maar dat raakt ook een keer op. http://www.justfuckinggoogleit.com http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8936 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.