Jump to content

Hoe een Savegame te downloaden?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Titel zegt het al. Hoe een gedownloade Savegame op te slaan en te spelen?

Greets,

Pemp :cya:

EDIT: Ik heb V.2

Bewerkt: door Pemp

Greets,

EDIT: Ik heb V.2

Je zorgt dat je over een Savegame beschikt die compatible is met V2, die download je bijvoorbeeld uit dit Topic. Het bestand dat GTASAsf*.b heet (* is een getal tussen 1 en 8, dat staat voor het slot waarop de Savegame staat) zet je dan neer in je User Files die je hoogstwaarschijnlijk vind in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Je moet mogelijk de Savegame wel eerst uitpakken met Winzip of Winrar. Indien je hierover nog niet beschikt kan je even op google kijken. Daarna hoef je alleen nog maar GTA San Andreas op te starten en de savegame te laden en je kan ermee spelen. Veel succes erbij!

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:
t is gelukt ! k hb een vette scooter en zow dikke ferrari 8)

maar hoeveel kan je er maximaal modden zodat t spel gwoon goed werkt ?

Greets,

Nou, het ligt dus voor de hand dat je eerst een savegame uitkiest. Als je dat gedaan hebt download je hem naar je GTA San Andreas User Files. Ik leg het aan de hand van de screen even uit:

Het kan zijn dat je savegame nog in een .RAR bestand ingepakt zit. Deze moet je dan eerst uitpakken. Dit kan met speciale programma’s daarvoor zoals WinRar of Winzip. Overigens moet je wel de juiste savegame hebben gedownload, je hebt namelijk verschillende versies van GTA, namelijk V1 en V2. Als jij V2 hebt moet je natuurlijk ook een V2 savegame hebben. Om hierachter te komen moet je van beide versies een savegame proberen. Zodra je de savegame in je User Files hebt geplaats kun je hem laden in San Andreas.

Ok ik heb WinRar gedownload en dan? dan moet ik et gewoon in User Files Zetten?

Bewerkt: door Pemp
Geplaatst:
Ok ik heb WinRar gedownload en dan? dan moet ik et gewoon in Urer Files Zetten?

Nee, WinRar is puur een programma om dingen mee uit te pakken. Ik raad je aan dit sowieso te instaleren omdat dit erg handig is. Een ingepakt bestand ziet er zo uit als je WinRar hebt geïnstalleerd:

Meestal is een savegame ingepakt als je hem download, dus zodra je straks je savegame in je User Files hebt gezet moet je dat even checken. Ziet het bestand er uit zoals het voorbeeld druk dan met je rechtermuisknop op het bestand en kies voor 'extract here' of 'hier uitpakken'.

Echter is dit allemaal overbodig als je de savegame niet hoeft uit te pakken.

Geplaatst:

Dat is een gebruikelijke fout bij het verschil van versies. Zorg dat je goed weet welke versie je hebt:

Hoe zie je welke versie je hebt?

Bij versie 1 zie je niets staan in het begin menu van GTA San Andreas.

Bij versie 1.1 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Bij versie 2 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Daarna moet je ook zeker weten dat je een savegame van de goede versie pakt:

Versie 1

Versie 2

Geplaatst:

Weet je wel zeker dat je V2 hebt of een V2 Savegame hebt gebruikt? Ikzelf had eerst namelijk een gedowngrade V2 enkel voor V2. Hierop konden geen V2 Savegame's en ook geen V1 Savegame's op worden afgespeeld. Ik heb toen de volledige data map van V1 gedownload en main.scm en script.img van V1 en V2 in een RAR bestand gedaan. Ik heb mijn volledige data map voor je geupload, standaard V2 geinstalleerd maar ook heel simpel mogelijk om dit te veranderen naar V1. Je plaatst de map heel simpel in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Je moet echter dan wel de andere data map overschrijven. Indien je je V2 wilt veranderen naar V1 ga je nadat je de data map hebt vervangen naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Dan klik je met de rechtermuisknop op SA_V2 en vervolgens op Extract here of Hier Uitpakken. Dit kan ook weer andersom om zo weer V2 te verkrijgen. Op deze manier kan je dus V1 en V2 Savegame's laden.

http://www.plaatjesupload.nl/output/1172197161.jpg

>>> Door Dutchy3010: Van plaatje link gemaakt. Denk voortaan aan de maximaal toegestane maten, svp.<<<

Data map V1 / V2: Download

Geplaatst:
Dat is een gebruikelijke fout bij het verschil van versies. Zorg dat je goed weet welke versie je hebt:

Hoe zie je welke versie je hebt?

Bij versie 1 zie je niets staan in het begin menu van GTA San Andreas.

Bij versie 1.1 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Bij versie 2 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Daarna moet je ook zeker weten dat je een savegame van de goede versie pakt:

Versie 1

Versie 2

Dan Nog steeds. dat heb ik allemaal al gechekt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...