Jump to content

Saaiste Missie


Jericho

Recommended Posts

Wat vonden jullie de saaiste missie ? Ik vind Papi Don't Screech van Umberto Robina nogal saai. Eerst moet je naar het stadium rijden en dan gewoon wat Cholos ontwijken, en Alberto zijn hart begeeft het bijna altijd als een Cholo car je ontdekt :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrI3sT

    3

  • Rene-GTA

    3

  • Big Playahh

    2

  • Jericho

    2

Ik vond die missie juist heel plezant, als je maar de goede wegen kende :D. Ik vind niet dat er een saaie missie is, want vooral in VCS is er heel veel variatie in de missies, zoals in de missie Say Cheese, daar moet je eerst met de Jet Ski varen, en dan geraak je op wal, en dan moet je met de PCJ 600 gaan rijden, dat vind ik nu is heel veel variatie, want dit was NIET in LCS, hier had ik het gevoel alsof ik die missie al is had gedaan in een andere GTA. Ook zo een missie was Unfriendly Competition, hier moest je eerst, wat mensen gaan vermoorden aan het zwembad, dan moest je HEEL veel vrouwen vermoorden, voor dan tenslotte op de quad iemand dood te schieten!

Maar als ik echt een minder fijne missie moet zeggen, dan is het Boomshine Blowout, want in deze missie zat er bijna geen variatie, je moest de hele tijd met de Forklift rijden, deze missie was echt wel eentonig!

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Papi Don't Screech nu niet ZO saai, maar ze is wel saaier dan de rest. De missie From Zero To Hero vond ik wel origineel. Net zoals de eerste missie van Reni, waarbij je met die Infernus andere stuntcars moet rammen en jumps moet nemen, dat vond ik echt een leuke missie ! Spijtig dat je missies niet gewoon kan overdoen, maar dat zou wel wat ingewikkeld zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een missie, maar ik vond "Air Rescue" gruwelijk saai. Ik heb het gewoon gedaan omdat ik 100% wil halen. Toen ik bij level 15 zat, gebeurde er opeens iets vreemd. Ik moest mijn voorlaatste patient oppikken tussen twee gebouwen in, ik was rustig en bijna stil staand aan het manouvreren, en zonder ik iets aanraakte, vlamde ik opeens tegen een gebouw aan een enorme snelheid. Ik had wel kunnen ontploffen. Dat met die forklift vond ik eigenlijk eens leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de storyline niet helemaal af. Ik heb nu een paar missies op het 2e eiland gedaan. Maar ik moet er nog meer.

saaie missies:

Boomshime blowout: Deze missie is inderdaad erg saai. Ik vond hem erg lijken op een missie van Ryder in gta SA.

When Funday comes: Races vind ik wel leuk, maar dan moet je het voertuig wel kunnen besturen! Ik kon echt niet rijden op zo'n quad bike. Het duurde dus lang voordat ik deze missie gehaald had :puh:.

Leuke missies

Brawn of the dead: Ik vind deze missie erg leuk. Het was grappig om zombies af te knallen :puh: .

Accidents will happen: Deze missie vind ik er leuk omdat je lekker kan gaan stunten. Ook is het een aparte missie.

De missies in gta VCS zijn erg afwisselend. Dus de meeste missies zijn wel leuk :D .

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik The Exchange en Boomshine Blowout en When Fundays Come

The Exchange omdat ik slecht ben in met een Sniper de rest is wel leuk

Boomshine Blowout omdat er weinig variatie inzit en het is irrie met de forklift

When Fundays Come omdat ik niet met een Quad kan racen

Echt wel saaai

Bewerkt: door gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Wat vonden jullie de saaiste missie ? Ik vind Papi Don't Screech van Umberto Robina nogal saai. Eerst moet je naar het stadium rijden en dan gewoon wat Cholos ontwijken, en Alberto zijn hart begeeft het bijna altijd als een Cholo car je ontdekt :?

Ja ik vind het een saaie , neppe en irritante missie.

Als je ondekt word dan schiet dat balkje omhoog.

Maar schiet is vanuit de auto.

Dan zie je hem maar een beetje omhoog gaan.

Fake Poep in het engels.

Maar Boomshine Blowout vind ik nog saaier ;).

En iedereen weet wel warom.

Bewerkt: door BigT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Air Rescue. Ik heb het nog niet eens gedaan en ik weet nu al dat het saai zal zijn.

En met wat pech ook nog eens frustrerend.

Yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes. AIR RESCUE GEHAALT

Nee doe mij maar die : from zero to hero missie, missie, veel cooler

8)8)8)

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn saaiste missie vond ik Unfriendly Competition....

Hij was zo makkelijk, alleen maar die meisjes neerknallen, en zorgen dat je bij die eerste dealer geen armor verliest (Wel eerst vigilante doen :bonk: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...