Rene-GTA Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Ik vind Havana Good Time saai. Ik vind het ierrie als die mensen dood gaan die die guns in de busjes doen. Dan wordt ik altijd boos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 When Funday Comes is inderdaad heel erg saai, want het rijden op zo'n squad gaat helaas heel appart. Je hebt bij hogere snelheden haast geen controle over het stuur. In het begin vond ik Domestobot ook heel saai, omdat ik steeds gesnapt werd toen ik bijna de deur open had. Maar toen ik hem eenmaal gehaald had was ie heel leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chicolore Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 ik heb eigenlijk geen saaiste missie ik vind ze eigenlijk best wel leuk. maar als ik toch moest kiezen dan kies ik voor de air ambulance. die gaat heel erg sloom en als je ergens bent dan moet we weer een heel eind vliegen. ik heb nu met VCS 55,8% uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2007 When Fundays Coms Boomshow Blowout Voorlaatste missie storyline VCS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 When funday comes Domest robot (of zoiets) Deze twee haat ik de meeste ! niet omdat ze niet leuk zijn maar omdat ze moeilijk zijn ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) When Funday Comes is niet echt zo'n moeilijk missie hoor,je moet gewoon wat overweg kunnen met je je joystick (op ps2 dan). BoomShine Blowout: Echt zo'n zinloze missie .Je gaat die "BoomShine" halen,en in een missie erna (denk ik) gooit phil die gewoon weg naar Cholo's .B B is wel echt frustrerend IB Bewerkt: 14 april 2007 door ICE BANANA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2007 domesto bot in ieder geval met die robot iemands bevelen opvolgen en blaas die kluis gwwn open keep it gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2007 (bewerkt) Jhaa, gaat die Mogolisch[/font] doen met z'n robot, dood iedereen, alsof Victor alleen hun niet kan doden Bewerkt: 19 april 2007 door Agent Kellerman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2007 weet de naam niet zo goed maar van de mendez brothers dat je die helicopter met een magneet je moet gewoon drie keer die kist veranderen van plaats WTF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2007 Blitzkrieg ofzo. Moet je telkens heen en weer...Das zo k*t Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Verrity Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2007 Blitzkrieg ofzo.Moet je telkens heen en weer...Das zo k*t Die missie waar je zoveel voor moet rijden naam kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) When Funday Comes is echt saai . Die Quads besturen ook zo raar, zeker op de PSP. Daar moet je dan ook nog mee zien te winnen. Echt niks voor mij Bewerkt: 20 mei 2007 door Steel Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2007 Ik haat die missie dat je een robot bent (ik ben de naam ff kwijt) en dat je dan naar Prawn Island moet gaan. Voorderest haat ik alle Empire missies en zij missies. Apple-Mac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice-T Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2007 ik vond boomshine blowout het saaist want ik verveelde me een beetje tijdens de missie. Domo arigato Domostoboto vondt ik het leuks want toeen had je van die grappige functies aan die robot. haha ik herinner me het: ik zette hem op Pleasure en reed dan tegen een Guard aan en die riep zo:"get of me you supid robot!" hahahahahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Boomshine Blowout. Te eentonig. Telkens hetzelfde. Word je echt gek van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.