Jump to content

Saaiste Missie

Jericho

Recommended Posts

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PrI3sT

3

• Rene-GTA

3

• Big Playahh

2

• Jericho

2

When Funday Comes is inderdaad heel erg saai, want het rijden op zo'n squad gaat helaas heel appart. Je hebt bij hogere snelheden haast geen controle over het stuur.

In het begin vond ik Domestobot ook heel saai, omdat ik steeds gesnapt werd toen ik bijna de deur open had. Maar toen ik hem eenmaal gehaald had was ie heel leuk.

Delen op andere websites

ik heb eigenlijk geen saaiste missie ik vind ze eigenlijk best wel leuk.

maar als ik toch moest kiezen dan kies ik voor de air ambulance.

die gaat heel erg sloom en als je ergens bent dan moet we weer een heel eind vliegen.

ik heb nu met VCS 55,8% uitgespeeld. :sigaar:

Delen op andere websites

When Funday Comes is niet echt zo'n moeilijk missie hoor,je moet gewoon wat overweg kunnen met je je joystick (op ps2 dan).

BoomShine Blowout:

Echt zo'n zinloze missie :schater: .Je gaat die "BoomShine" halen,en in een missie erna (denk ik) gooit phil die gewoon weg naar Cholo's .B B is wel echt frustrerend :puh:

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Delen op andere websites

• 1 maand later...

When Funday Comes is echt saai :N. Die Quads besturen ook zo raar, zeker op de PSP. Daar moet je dan ook nog mee zien te winnen. Echt niks voor mij :t

Bewerkt: door Steel Dogg
Delen op andere websites

Ik haat die missie dat je een robot bent (ik ben de naam ff kwijt) en dat je dan naar Prawn Island moet gaan. Voorderest haat ik alle Empire missies en zij missies.

Apple-Mac :bier:

Delen op andere websites

ik vond boomshine blowout het saaist want ik verveelde me een beetje tijdens de missie.

Domo arigato Domostoboto vondt ik het leuks want toeen had je van die grappige functies aan die robot.

haha ik herinner me het:

ik zette hem op Pleasure en reed dan tegen een Guard aan en die riep zo:"get of me you supid robot!"

hahahahahaha

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...