Jump to content

The San Andreas Stories


Black Force

Recommended Posts

!!!MOD GESTOPT!!!

de mod werd me te veel werk, en ik heb naast modding ook nog een leven. dus sorry, maar de mod is dus gestopt. MOD's, je ziet maar wat je met dit topic doet, maar van mij mag ie dicht of zelfs verwijderd worden.

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    55

  • Clowntje_93

    12

  • Damos

    9

  • markoes

    7

Leuk idee :D. Maar er zijn mensen die misschien wel wat willen inspreken voor cutscénes of gebruik daarvoor ondertiteling. Cutscénes horen bij GTA :D.

Kun je alvast verklappen welk jaar dit gaat afspelen? Ervoor of erna? En vullen jullie zelf de lege gaten van de voorgaande GTA's op?

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Over de Cutscenes, die komen er wel, maar er moet nog een hele goede oplossing gevonden worden, maar ze komen er zeker weten wel hoor!

Over het jaar, dat weten alleen de leden, en die mogen dat niet doorvertellen! ik maak het nog wel een keer bekend!

markps3fanman

Link to comment
Delen op andere websites

Neej tuurlijk niet maar ik wou eerst wat beter worden met mission scripten voor ik hier een topic aan ging maken. :D

EDIT:

Kan ik anders meedoen met verhaallijn maken?? :?

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Neej tuurlijk niet maar ik wou eerst wat beter worden met mission scripten voor ik hier een topic aan ging maken. :D

EDIT:

Kan ik anders meedoen met verhaallijn maken?? :?

dat is oke, je bent aangenomen

markps3fanman

Link to comment
Delen op andere websites

Komen er ook andere wapens in deze MOD???

lijkt me een vette MOD

dat is misschien wel een goed idee, ik had er nog niet aan gedacht, bedankt voor de TIP!

even nog een vraag: zou ik de mod the san andreas stories of GTA San andreas stories noemen?

markps3fanman

Bewerkt: door markPs3fanman
Link to comment
Delen op andere websites

Komen er ook andere wapens in deze MOD???

lijkt me een vette MOD

dat is misschien wel een goed idee, ik had er nog niet aan gedacht, bedankt voor de TIP!

even nog een vraag: zou ik de mod the san andreas stories of GTA San andreas stories noemen?

markps3fanman

Ik vind persoonlijk The San Andreas Stories mooier klinken dan GTA San Andreas Stories ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...