Jump to content

zonder bloed


gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

Als je een mens hebt gedood, en het ligt dood op de grond, dan verdwijnt het automatisch na een tijdje al. Eerst zal het lijk verdwijnen, en daarna het bloed. Je kan het bloed niet wegkuisen of dergelijke, je moet gewoon even wachten en het verdwijnt. :)

Alleen vraag ik me wel af waarom je dit wil weten? Het is nergens goed voor, en je hebt het eigenlijk nergens voor nodig. :N

Edit: Ik heb ergens gezien dat je het bloed kan weglaten in GTA San Andreas, let wel op het kan alleen op de PC. Het is geen mod, nee, je moet gewoon de textures van het bloed veranderen in transparante textures. Dan zie je geen bloed meer. Vraag me geen uitgebreide uitleg hoe je dat doet, want ik heb GTA San Andreas niet op PC. ;)

Bewerkt: door Jon-asses
Link to comment
Delen op andere websites

mijn broer mag geen bloed zien en anders kan ik niet gta san andreas spelen
lol dus je broer mag wel mensen overhoop knallen, auto's jatten en andere smerige praktijken uitvoeren, maar alleen geen bloed zien? :D. Ik zou niet weten hoe je het bloed kan uitzetten, ik kan je er niet mee helpen sorry :)

>>> Door Bling: Als je niet kan helpen; waarom post je dan? :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de oplossing, al weetik niet zeker of dit ook op san andreas werkt, zet je taal instelling eens op duits, die zijn namelijk wat strenger, als het goed is kan je nu geen hoertjes meer oppikken en zie je ook geen bloed meer...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...