.Djanick Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 heb weer 2 nieuwe sigs gemaakt. 1 met een tut en andere m`n eigen style *eerste keer die* met tut: eigen style: graag rates & tips Reageren
Isafdar Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) Ik vind de eerste sig niet zo heel mooi. ik weet niet waarom, te veel kleur ofzo 6,5/10 De 2e vind ik daarintegen wel wreed hij ziet er cartoonachtig uit of dat nou de bedoeling was of niet, maar ik vind dat juist wel mooi Ik vind het wel mooi 8/10 Bewerkt: 24 februari 2007 door Isafdar Reageren
Xyron Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) heya djani Laat ik hem is raten de 1e vind ik leuk gedaan, en denk dat ik deze nog de mooiste vind die ik van jou heb gezien Je hebt de achtergrond leuk gebrushed, en de render goed in de sig verwerkt, c. ronaldo aan de linker kant vind ik ook leuk gedaan leuk effectje. De font die je hier hebt gebruikt vind ik niet echt wat, deze kun je misschien beter veranderen (naar mijn mening) dan zal het een stuk mooier zijn. Ik vind vooral de achtergrond(brush) hier mooi 2e sig, ik vind deze niet echt mooi. Hij is een beetje eenvoudig. Een achtergrond kleur gedaan. En dan een c4d die helemaal niet goed verwerkt is op de sig geplakt. en nog een brush. en dan een render, en klaar volgens mij. Maja ik vind hem een beetje eenvoudig-beginner zeg maar. >>Vat deze rates niet persoonlijk op, het is mijn mening en rate en bedoeld om je te helpen<< Xyron Okee ik ben ff cijfers vergeten 1e: 8.5/10 2e: 6.5/10 Bewerkt: 25 februari 2007 door Xyron Reageren
.Djanick Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 heya djaniLaat ik hem is raten de 1e vind ik leuk gedaan, en denk dat ik deze nog de mooiste vind die ik van jou heb gezien Je hebt de achtergrond leuk gebrushed, en de render goed in de sig verwerkt, c. ronaldo aan de linker kant vind ik ook leuk gedaan leuk effectje. De font die je hier hebt gebruikt vind ik niet echt wat, deze kun je misschien beter veranderen (naar mijn mening) dan zal het een stuk mooier zijn. Ik vind vooral de achtergrond(brush) hier mooi 2e sig, ik vind deze niet echt mooi. Hij is een beetje eenvoudig. Een achtergrond kleur gedaan. En dan een c4d die helemaal niet goed verwerkt is op de sig geplakt. en nog een brush. en dan een render, en klaar volgens mij. Maja ik vind hem een beetje eenvoudig-beginner zeg maar. >>Vat deze rates niet persoonlijk op, het is mijn mening en rate en bedoeld om je te helpen<< Xyron Okee ik ben ff cijfers vergeten 1e: 8.5/10 2e: 6.5/10 thnx xyron, de 2e vind ik idd ook een beetje makkelijk maar omdat ik nieuwe style wou proberen wist ik er nog niet zo erg veel bij te doen jammer genoeg en bij sig 1, wat voor font zou ik beter kunnen gebruiken denk je zelf dan? want ik let zelf nooit zoveel op de fonts, gaat mij meer om het plaatje zelf :$ maar nogmaals thnx Reageren
Xyron Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 haha klopt dat is ook zo maar tekst maakt iets zeg maar perfect als ze de sig mooi is kan de tekst het nog net iets mooier maken maar maakt niet zo heel veel uit idd nee maar kijk bijvoorbeeld op www.dafont.com en daar staat wel een mooie font die erbij past. naja deze is niet zo heel lelijk ofso hoor maar kan wel iets beter En bij die 2e, gewoon veel oefenen en je zult vanzelf wat ideeën verzinnen. Kijk is bijvoorbeeld naar mijn Tut , zoiets kun je erbij doen, of gewoon die effecten gebruiken:) naja hoop dat je er wat aan hebt Xyron Reageren
.Djanick Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 haha klopt dat is ook zo maar tekst maakt iets zeg maar perfect als ze de sig mooi is kan de tekst het nog net iets mooier maken maar maakt niet zo heel veel uit iddnee maar kijk bijvoorbeeld op www.dafont.com en daar staat wel een mooie font die erbij past. naja deze is niet zo heel lelijk ofso hoor maar kan wel iets beter En bij die 2e, gewoon veel oefenen en je zult vanzelf wat ideeën verzinnen. Kijk is bijvoorbeeld naar mijn Tut , zoiets kun je erbij doen, of gewoon die effecten gebruiken:) naja hoop dat je er wat aan hebt Xyron haha, ja deze font komt ook van dafont ^^ nog meer rates mensen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.