Jump to content

Jail braik!


patriq

Recommended Posts

Heey dames en heren voor degenen die dat oranje gevangenis pakje willen moeten deze stappen volgen:

* Je klikt op start new game

* Dan krijg je eerst een filmpje te zien

* Als dat filmpje afgelopen is dan zie je een brandende auto

* Je drukt op Escape en dan load game en dan kies je 1 uit waar je gebleven was en je hept de gevangeniskleding :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

hmmz bij mij wil het wel.. ik hep eerst start new game gedaan toen kreeg je zown filmpje te zien toen hep ik op enter gedrukt en dan zie je de brandende auto.. Toen hep ik op Esc gedrukt en dan load game.. Gewoon waar je gebleven bent met het spel.. Hier hep ik er een foto van ik weet niet of je m ziet

hier hep ik nog een foto maar dan op het 3e eiland op het vliegveld.

>>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. :) <<<

Bewerkt: door patriq
Link to comment
Delen op andere websites

Nee hep ik echt niet gedaan.. Probeer die mod dan maar te vinden :puh:

Maar ik snap het niet want ik hep 2keer een game gesaved zegmaar en hij lukt alleen bij de eerste en niet bij de 2de :?

P.s. Als het gelukt is moet je het ff vertellen :engel:

Hier is de savegame 100% met gevangenis kleren en goede resultaten misgien lukt het dan wel.. hopen dat die het doet :engel:

GTA3sf1.b

Bewerkt: door patriq
Link to comment
Delen op andere websites

Van deze theorie heb ik wel vaker gehoord, maar heb het zelf nog nooit meegemaakt. Met de savegame die je geeft kunnen we ook niks, aangezien je hier het oranje Liberty State Penitentiary pak zowiezo al draagt, zonder dat je daar iets mysterieus voor hoeft te doen. Ik controleerde namelijk eerst even of je dit pak al droeg, voordat ik 'new game' deed, en dit bleek dus het geval te zijn. Ik heb vervolgens even met een andere 100% savegame jouw stappen gevolgd, zonder resultaat.

Weet je zeker dat er niet een andere reden achter zit? Het gebruik van een trainer (waarmee je hem spawnt), bijvoorbeeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik denk het niet, want ik hep het eigenlijks perongeluk uitgevonden. Ik hep perongeluk op start new game gedrukt en toen d8 ik oeps! ik wil dit niet en toen hep ik mn eigen game gewoon weer gedaan en toen hat ik dus dat oranje pakje met Liberty state pen. . ik snap er niks van, want ik hep niks gedownload in die mappen.. of er iets mee gedaan :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel vreemd. :7 Ik ga het vanavond ook eens proberen en kijken of het bij mij wel lukt. :) Weet je zeker dat je niet iets anders nog hebt gedaan voordat je eigen game loade. Het zou leuk zijn als je die kleren blijft houden. Ik vind ze namelijk mooier dan dat pakje wat Claude nu aan heeft. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, want die skin bestaat niet.. Er is wel 1 maar die is niet echt.. dan ben je gewoon helemaal oranje.. maar dat pakje dat ik hept staat liberty state pen. op en hij heeft korte mouwen en witte schoenen en de vorm van zn kleren is anders.

En wat ik nu zo vreemd vind is dat als ik de game load dat ik die (liberty state pen.) gevangeniskleren gewoon aanhoud. En ik kan dat ook niet meer veranderen.. de code ilikedressingup bijvoorbeeld die werkt niet meer ofertwijl ik kan Claude niet meer veranderen..

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een manier/bug in de PS2 versie waardoor je de gevangeniskledij kan behouden.

Je stapt gewoon in de auto en rijdt zachtjes tegen de berm aan tot de wagen kantelt. Vanaf dat die op z'n kop ligt kruip je eruit. Dan gaat het scherm terug naar het begin omdat je missie faalde en zou je in de gevangeniskledij kunnen rondlopen zolang je wenst, zonder 8Ball ofzo. Het nadeel is wel dat je dan niet kan saven en geen missies kan doen.

Het duurt ook soms een beetje tegen dat het lukt.

Anders denk ik niet dat er een manier is om zonder mod die outfit te behouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...