Jump to content

Terug naar het eerste eiland


DenkaanHenk

Recommended Posts

Je kan altijd terug naar Portland (eerste eiland). Maar er worden geen missies meer gegeven. Wel kan je nog terug om eventuele Zijmissies te gaan doen zoals bijvoorbeeld Car Salesman of Slash TV. De hoofdmissies gaan gewoon verder op Staunton Island en Shoreside Vale. Wanneer je Shoreside Vale (derde eiland) unlocked hebt, moet je wel nog eens terug naar Staunton Island om daar de missies van Thoshiko Kasen te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Shoreside Vale missies zijn een beetje ingewikkeld, maar ik probeer je het zo goed mogelijk uit te leggen.

Je bent bij de missie 'Cash In Kazuki's Chips'. Hierin moet je, zoals je zelf al zei, Kazuki vermoorden die jouw inderdaad aan zijn Katana wil rijgen. Hiervoor heb je minstens de missie 'Shogun Showdown' hebt gedaan. Je kunt ook al de missie 'The Shoreside Redemption' gedaan hebben. Dit kan maar hoeft niet want de missies van Toshiko kun je al doen na de missie 'Shogun Showdown'.

Als je de missie 'Cash In Kazuki's Chips' haalt kun je de missie 'Bringing The House Down' doen. Je moet van voren wel de missie 'No Money, Mo' Problems' gedaan hebben. Het is niet meer als een Cut Scene maar je moet wel $20.000,- op tafel leggen. Nadat je Fort Staunton in puin hebt gegooid kun je Donald Love's laatste missie doen, 'Love On The Run'.

Als je de missie 'The Shoreside Redemption' nog niet hebt gehaald moet je eerst deze doen. Als je hem al wel hebt gehaald kun je de laatste missie doen 'The Sicilian Gambit'.

Dit is de enigste Hoofd Missie na 'Driving Mr. Leone' die je kunt starten op Portland. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien ben je bij de missie "Cash in Kazuki's Chips, dan moet je Kazuki (die een Katana heeft) vermoorden.

Dan zoek je die missie op in het overzicht, en dan klik je erop. Dan kom je hier uit. Met allerlei info, en ook als je de laatste missie van de opdrachtgever hebt voltooid welke je dan kan doen.

8-Ball zal je na deze missie opbellen om je te melden dat hij de explosieven heeft. Je kan nu de missie Bringing the House Down doen.

Dat was dus de missie die je voor "No Money, Mo' Problems" hebt gedaan, maar omdat 8-Ball tijd nodig had om de explosieven te maken moest je eerst andere missies doen.

Als je dan het lijntje volgt, dan zie je dat dan je volgende missie van je opdrachtgever (Donald Love) Love on the Run is. En als je die missie gedaan hebt, dan volg je het lijntje weer of je kijkt bij de "Beloning" op de pagina van Love on the Run , en dan kom je uit bij The Sicilian Gambit, de laatste missie.

Kortom: Je moet nog vier missie's (inclusief Cash in Kazuki's Chips. Dan heb je de storyline voltooid.

Hopelijk snap je het nu beter :).

Link to comment
Delen op andere websites

Shit ik kom er net achter dat ik deze save game verwijdert hebt. Ik had gelukkig nog een save game waar ik alle missies op het eerste en tweede eiland had gehaald. En dat ik alle missies op het derde eiland moet doen. Zelfs nog de eerste bij die gevangenis van Salvatore. Hoeveel moet ik er nu nog ? En ik kan niet beginnen aan die eerste missie van Salvatore in de gevangenis hoe kan dat ?

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Shit ik kom er net achter dat ik deze save game verwijdert hebt. Ik had gelukkig nog een save game waar ik alle missies op het eerste en tweede eiland had gehaald. En dat ik alle missies op het derde eiland moet doen. Zelfs nog de eerste bij die gevangenis van Salvatore. Hoeveel moet ik er nu nog ? En ik kan niet beginnen aan die eerste missie van Salvatore in de gevangenis hoe kan dat ?

Als je alles hebt gedaan op Staunton en Portland moet je nog 15 missies.

Ik denk dat je de missie niet kunt starten omdat je je Lawyer Outfit niet aan hebt. Als je in de marker gaat staan komt er te staan dat je het desbetreffende outfit moet ophalen bij de lokale Mr. Benz. Deze zit bij de Pay N' Spray en 8-Ball's Bombshop. De Mr. Benz wordt aangegeven met een blauw T-Shirtje op je Radar.

Normaal gesproken loop je in het Lawyer's Oufit naar buiten, als je het daarna hebt uit gedaan moet je het natuurlijk wel even aan doen.

Nog een kaartje voor de handigheid:

lawyerkw2.jpg

Rood = Mr Benz

Paars = Shorside Vale Police Departmend (Waar je Sal's missies start)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ja je moet de laatse missie ophalen daar maar je moet m niet doen daar :puh: en voorderest weet ik het niet echt maar je kan daar wel nog een paar zij missies doen :D

>>> Door SummerBase: Is dit niet al gezegt? Post niet als je niets toe te voegen hebt. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraag. Die save game die ik nog had is een half jaar oud ofzo meer zelfs. Maar volgens mij heb ik het pak voor die missie al opgehaald. Want als ik in die gele marker gaat dan begint de missie nog niet. Hoe kan dat ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraag. Die save game die ik nog had is een half jaar oud ofzo meer zelfs. Maar volgens mij heb ik het pak voor die missie al opgehaald. Want als ik in die gele marker gaat dan begint de missie nog niet. Hoe kan dat ?

Wat komt er te staan als je in de Marker gaat staan? Als er komt te staan dat je het Lawyer Outfit aan moet doen zijn er 2 dingen mogelijk.

  1. Je hebt het Lawyers outfit nog niet. Je kunt het ophalen bij de lokale Mr Benz. Kijk in mijn vorige post voor meer informatie of op je InGame radar en zoek naar een blauw T-Shirtje dicht bij de Pay N' Spray
  2. Je hebt het Lawyers oufit al maar uitgetrokken. Ga naar je SaveHouse en kijk in je kledingkast.

Als het dan nog niet lukt kun je misschien even je SaveGame uploaden of even melden wat er komt te staan als je in de Gele Marker gaat staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...