Jump to content

Mr Whoopie


Whiplash1212

Recommended Posts

Ik heb in het 'Top Gear Liberty City Stories™' Topic 2x gezegt hoe dit kan:

De Mr. Whoopee kun je ingame niet tegen komen. Als je het op de PSP hebt (Jij dus niet) kun je hem spawnen met CheatDevice.

Hij komt echt wel voor in de Zij missie 'Scooter Shooter'. In de eerste paar levels moet je hem namelijk uitschakelen. Aangezien je achter op een 'Faggio' zit die door een oma'tje bestuurd wordt kun je er niet naar toe lopen en het stelen.

Wat je moet doen is de bestuurder uit het IJsco-wagentje schieten. Achter zie je een raam zitten, de bestuurder zit aan de linker kant. Omdat de Mr. Whoopee andere auto's ontwijkt en bochten neemt is het soms best moeilijk de bestuurder te raken. Met R-toets.gif kun je een Adrealine Pil 'nemen' dan vertraagd de Game Play voor even en kun je gerichter schieten.

Eenmaal de bestuurder uitgeschakeld doet zich nog een probleem voor. Je spawnt weer terug bij de Faggio waar je de missie 'Scooter Shooter' begon. Als de Mr. Whoopee te ver van dit punt is zal hij zijn verdwenen. Het is daarom de kunst om de bestuurder héél dicht bij het begin punt uit te schakelen.

Dan komt er nog een derde factor bij.. Hierbij moet je geluk hebben. Als de Mr. Whoopee dicht bij genoeg te stilstand is gekomen trek je een sprintje naar de plaats toe, je kunt 3 dingen aan treffen:

  1. De Mr. Whoopee staat stil langst de kant. Je hebt pech hij zit dan namelijk op slot.
  2. De Mr. Whoopee rijd weg. Er zit opeens een nieuwe bestuurder in! Aangezien de Mr. Whoopee niet hard kan moet je erop af rennen en proberen of de deur open is. Is dit het geval? Dan heb je geluk en is de Mr. Whoopee van jouw!
  3. Als je de Mr. Whoopee ziet wegrijden en de deur zit op slot is nog niet alles verloren. Je kun namelijk een stukje voor hem uit lopen en dan snel over schakelen op je Sniper. Dan komt het aan op je schietkunsten, je moet de bestuurder er namelijk uitschieten terwijl hij rijd. Indien dit lukt heb je geluk en kun je instappen. De bestuurder valt er dan namelijk uit en kan de deur niet dicht doen.

Tevens heb ik in deze een Mr Whoopee opgeslagen in de garage van Staunton Island. Zo bespaar je de moeite van het verkrijgen ervan en kun je meteen beginnen.

Ik wens je veel sucses want de Mr. Whoopee is het traagste voertuig in de Game.. :clown:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op de ps2 en heb die missie allang all gedaan denk ik :( dus dan ken ik er niet meer aankomen :(

De missie 'Scooter Shooter' is een Zij missie. Ook al heb je hem gehaald je kunt hem nog altijd overnieuw doen! :)

VET! weet je meschien ook waar ik die kan vinden ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op de ps2 en heb die missie allang all gedaan denk ik :( dus dan ken ik er niet meer aankomen :(

De missie 'Scooter Shooter' is een Zij missie. Ook al heb je hem gehaald je kunt hem nog altijd overnieuw doen! :)

VET! weet je meschien ook waar ik die kan vinden ?

Kaartje:

scootershooteruv3.jpg

Je vind deze Zij Missie dus in een steegje in ChinaTown. Ik waarschuw je, dit is niet gemakkelijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx ik red het hopelijk want ik moet die auto hebben xD

--------------------------------------------------------------------------

ik schiet nu dus elke keer die gast in Mr. Whoopie neer maar dan schiet ik daarna die oma neer en dan ren ik naar die plek waar die hoort te staan en dan is die er niet :S

--------------------------------------------------------------------------

Ik heb echt hulp nodig want ik moet Mr Whoopie hebben om hem te testen voor Top Gear LCS, Ik doe echt precies wat er gezegt wordt ik schiet die mannetje aan de rechterkant neer en ik schiet die oma neer (weet niet of dit moet) en dan ren ik naar die plaats waar de Mr Whoopie still stond maar echt elke keer staat ie er niet :S, moet ik soms die oma niet neer schieten ?

Bewerkt: door Whiplash1212
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt hulp nodig want ik moet Mr Whoopie hebben om hem te testen voor Top Gear LCS, Ik doe echt precies wat er gezegt wordt ik schiet die mannetje aan de rechterkant neer en ik schiet die oma neer (weet niet of dit moet) en dan ren ik naar die plaats waar de Mr Whoopie still stond maar echt elke keer staat ie er niet :S, moet ik soms die oma niet neer schieten ?

Dit is een lastig onderwerp omdat als die oma niet neerschiet je gewoon verder rijdt en er denk ik geen manier bestaat om van de motor af te vallen. Tenzij de oma bots maar dan stap er gewoon weer op. Dus de oma niet neerschieten is niet echt een optie. Aan de andere als je de oma wel neerschiet, dan beëindigt de missie en dan

moet-ie laden en dan is de Mr Whoopie misschien al weg.

Dus nu de oplossingen:

* je probeert opnieuw totdat het lukt

* je laadt een savegame (van iemand of van het forum) die een Mr Whoopie in de garage heeft staan

Ik bekijk net je sig en heb soms GTA: lcs voor de PS2?

Je hebt LCS inderdaad voor de PS2, en dan kan ik je spijtig genoeg niet verder helpen.

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op de ps2 anders had k wel een savegame gedownload :puh: maar als ik dus zeg maar die mannetje uit ze auto heb geschoten, lijkt het mij sterk dat je eerst helemaal die missie moet gaan halen want ik denk dan juist dat de mr whoopie allang all weg is. Dus ik schiet nadat ik dat mannetje heb neergeschoten schiet ik die oma neer en ren ik naar die plek maar geen een keer heb ik dan ook maar n spoor of dergelijke aangetroffen :S

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op de ps2 anders had k wel een savegame gedownload :puh: maar als ik dus zeg maar die mannetje uit ze auto heb geschoten, lijkt het mij sterk dat je eerst helemaal die missie moet gaan halen want ik denk dan juist dat de mr whoopie allang all weg is. Dus ik schiet nadat ik dat mannetje heb neergeschoten schiet ik die oma neer en ren ik naar die plek maar geen een keer heb ik dan ook maar n spoor of dergelijke aangetroffen :S

Sorry, maar dan kan ik je niet verder helpen.

Misschien is er nog iemand anders die een savegame heeft met de Mr. Whoopie en voor de PS2.

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx voor de hulp in iedergeval in moet het maar doen zonder mr whoopie denk ik :( dan moet iemand anders die ff testen voor Top Gear LCS

De missie is niet anders te beëindigen als of oude dame dood te schieten, of je tijd moet op raken of je shade balkje moet vol zijn. Aangezien het in het begin is en de Mr Whoopee's niet terug schieten werken de laatste 2 niet. Het omaatje neerschieten is dus de beste oplossing.

Dat de Mr. Whoopee weg is is eigenlijk helemaal niet vreemd. Je spawnt namelijk weer terug in het steegje en dan mag de Mr. Whoopee dus niet te ver weg zijn, sterker eigenlijk mag hij maar in de straat om het steegje heen staan en misschien een stukje in de zijwegen:

post-40486-1172672087.jpg

Een Tip voor als de Mr Whoopee aan de onderkant van de steeg staat. Je kunt dan het beste de trap op rennen en dan naar beneden springen aan de andere kant. Als je namelijk de steeg uitloopt en er dan omheen loopt, is de kans groter dat hij weg is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...