Xyron Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Heya ik heb weer is een photo manipulation sig gemaakt ahah vind het leuk te doen:p naja ik vind hem aardig goed gelukt. Maar jullie zijn de judge! voor meer informatie over photmanipulation; check mijn tut is Hoop dat je er wat van leert Sig: Rates please Xyron Reageren
king-dragon! Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 kwa achtergrond heb je een mooie sig. gemaakt ik geef je een mooie 9 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Zeer mooie achtergrond. De text eveneens! Alleen jammer dat je snel pijn aan je ogen krijgt als je te lang naar de borsten kijkt. Misschien een beveliging ofzo Ik geef je ook een 9/10 Reageren
Xyron Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Dankje voor de rates jongens:) @Pennywise haha loll hah ik zal wel een speciale sig voor je maken ik post hem wel als hij klaar iss haha doe ik morgen:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.