Jump to content
Joriz

Website systeem geüpdate!

Zoals je misschien al gemerkt hebt hebben we het forum systeem geüpdate. Hierdoor hebben we de beschikking over diverse nieuwe functies. Ook hebben we zelf nog wat aanpassingen gemaakt.

• Verbeterde post editor. Verbeterde opmaak functionaliteit
  • Verbeterde bijlagen functionaliteit. Nog makkelijker plaatsen van afbeeldingen in je bericht. Afbeeldingen die te groot zijn worden automatisch verkleint.
  • Nieuwe slotje emoticon :slotje: (gemaakt door Arjen)
  • AJAX-webtechnologie is toegepast op vele plekken op onze website
  • Vernieuwde persoonlijke profiel pagina.
  • Vrienden systeem
  • RSS-Feed van GTAGames.nl nieuws
  • Verbeterde galerij lay-out

Er zijn nog veel meer kleine aanpassingen die je zeker nog wel tegen zult komen. Ook hebben wij als beheerders van de website veel nieuwe functies erbij die we zeker wel in de toekomst gaan gebruiken.

Heel veel dank aan PatrickW en Lantyz voor hun harde werk om alles gereed te maken. Tevens dank aan de Global moderators voor het helpen testen en bijstaan van ons met het zware werk.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Het forum was zo al heel erg leuk, met vele functies en nu al deze nieuwigheden erbij.

Fantastisch werk geleverd iedereen! Echt heel leuk, ik heb nog niet alle nieuwtjes gezien maar dat zal wel snel komen ;)

De smiley-optie waarbij je nu je smiley's op 2 manieren gemakkelijk kan bekomen is 1 van de vele kleine, maar heel handige wijzigingen.

Echt top! :Y:tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is inerdaad zeer mooi geworden, het was door internetproblemen al even geleden dat ik op het forum was, dus het was wel even verschieten (hartstilstand), het is mooi geworden :klap: .

Zelf vind ik de persoonlijke profielpagina vroeger beter en vind ik het vriendensysteem wat overbodig, maar dat is mijn mening maar.

Het is moeilijk om van iets goeds iets beter te maken, maar het is jullie toch gelukt. :klap:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nadat ik gisteravond meerdere malen op mijn profiel verdwaald ben geweest, moet ik nu zeggen dat het een hele vooruitgang is. Je merkt dat mensen steeds meer bij elkaar op hun profielen komen. Denk dat het de sfeer wel ten goede brengt. Dus toppie :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha, dit ziet er wel lijp uit. :puh:

Is wel even wennen, maar het is wel een mooi systeem. :)

Ik ben het met je eens pietje. Ik kwam hier gisterenavond, nog alles zoals het was, en de volgende dag is alles (beetje overdreven, maar toch ...) opeens veranderd. Het ziet er echt wel leuk uit, maar het zal inderdaad even wennen zijn.

De nieuwe :slotje: -emotiocn is ook wel leuk.

En het post screen heeft ook echt hele goede functies bijgekregen (spellingcontrole :puh: )

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi werk. Ik kende het systeem al van op het ******** forum, waar deze software al een tijdje in gebruik is. Wel even wennen want ik wist niet meteen waar de knop 'instellingen' zich bevond. :puh: Nu hebben we geen nood meer aan de profieltellers van Ywa (Jarno) en kan ik eindelijk eens een mooi plaatje als foto nemen. ^_^

PS: Ligt het aan mij of laadt het forum hierdoor wat trager?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...