Jump to content
Joriz

Website systeem geüpdate!


Zoals je misschien al gemerkt hebt hebben we het forum systeem geüpdate. Hierdoor hebben we de beschikking over diverse nieuwe functies. Ook hebben we zelf nog wat aanpassingen gemaakt.



  • Verbeterde post editor. Verbeterde opmaak functionaliteit
  • Verbeterde bijlagen functionaliteit. Nog makkelijker plaatsen van afbeeldingen in je bericht. Afbeeldingen die te groot zijn worden automatisch verkleint.
  • Nieuwe slotje emoticon :slotje: (gemaakt door Arjen)
  • AJAX-webtechnologie is toegepast op vele plekken op onze website
  • Vernieuwde persoonlijke profiel pagina.
  • Vrienden systeem
  • RSS-Feed van GTAGames.nl nieuws
  • Verbeterde galerij lay-out

Er zijn nog veel meer kleine aanpassingen die je zeker nog wel tegen zult komen. Ook hebben wij als beheerders van de website veel nieuwe functies erbij die we zeker wel in de toekomst gaan gebruiken.

Heel veel dank aan PatrickW en Lantyz voor hun harde werk om alles gereed te maken. Tevens dank aan de Global moderators voor het helpen testen en bijstaan van ons met het zware werk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het ziet er allemaal heel goed uit!!! Mijn complimenten aan iedereen die hier heeft aan meegeholpen, het ziet er nu ook allemaal veel gebruiksvriendelijker uit! Het is nu wel nog wat wennen, maar dat gaat wel over na een tijdje!

Proficiat!!!

GTA-Freak2

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

We hebben zojuist een topic aangemaakt in het feedback forum , waar eventuele foutjes in de skin en vertaling van deze update kunnen worden gemeld.

IPB222 skin en vertaal foutjes.

Misschien nog een nuttige tip, voor mensen die hun vrienden pagina graag willen vullen binnen het nieuwe vrienden-systeem:

Op de GTAforum ontmoetingsplaats, kun je op zoek gaan naar nieuwe vrienden en jezelf voorstellen als mogelijke vriend voor anderen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn comlimenten, het forum ziet er een stuk beter uit en is ook handiger geworden. Ik vond eigenlijk dat jullie de Quote, Reply, Fast Reply, Add Reply en de New Topic knoppen hetzelfde hadden moeten doen als de Zoeken, Lid Menu en de Forum Menu knoppen. Maar verder heel goed werk! :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er echt prachtig uit allemaal. Mooie verbeteringen en veel verschil.

Ik geniet er op het ogenblik van. Het viel me meteen op toen ik vanmiddag mijn GTAforum.nl opende.

Misschien klinkt dit iets te positief allemaal, maar ik meen het echt.

Goed werk. :klap:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is prachtig en een pak mooier :Y

Maar waarom kan je sub-boards niet meer zien zonder op het board te klikken? Voorheen was het veel handiger door gewoon op het sub-board te klikken, nu heb je dubbel werk..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het eigelijk niet zo op AJAX :duh: En blijkbaar doen sommige dingen het bij mij alleen in FireFox niet maar in Internet Explorer wel :bonk: (een wonder? :schater: )Ik snap niet hoe het kan ik heb mijn FF instellingen al nagekeken maar ik kan dus onmogelijk in Fire Fox vrienden toevoegen :$ Maar over het algemeen vind ik dat IPB 2.2 een beetje overdreven gebruik maakt van AJAX en dat het systeem ook een beetje trager is op sommige vlakken. :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...