Jump to content

Bestaat het om filmpjes van de Playstation 2 op je PC te zetten?


Randy_50Cent

Recommended Posts

Nee zoiets bestaat helaas niet volgens mij. :N Met een video camera kan het wel maar zal het niet zo mooi zijn. Mischien op google even kijken of daar ergens een programma ervoor te vinden is. Ik heb het wel eens gezocht voor San Andreas op de Xbox maar ik kon daar over ook niets vinden. Succes. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zoiets bestaat dat heet een Capture Card, daar kun je dus je Ps2 (of andere console) op aansluiten en dan kun je opnemen wat je aan het spelen bent. Ik denk dat je er een voor 40 euro hebt.

Oke, En waar kan ik die precies kopen? Bij welke winkel? Of kan ik hem ergens op een vertrouwde website bestellen voor weinig?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ze meestal kopen bij electonica zaken maar Hier <-- kun je er ook een kopen, deze is wel 60 euro maar dat maakt um dan wel beter.

--------------------------------------------------------------------------------

Je hebt ze ook goedkoper hoor ik zag er laatst eentje bij de media markt voor 39,95. Tis een beetje prijsig maar je kunt er een hoop lol aan beleven :D

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd. Het is niet jouw schuld van de dubbelpost, maar omdat ik een offtopic bericht er tussen weg heb verwijderd. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ze meestal kopen bij electonica zaken maar Hier <-- kun je er ook een kopen, deze is wel 60 euro maar dat maakt um dan wel beter.

--------------------------------------------------------------------------------

Je hebt ze ook goedkoper hoor ik zag er laatst eentje bij de media markt voor 39,95. Tis een beetje prijsig maar je kunt er een hoop lol aan beleven :D

Oke, Is dit hem soms? "Pinnacle PCTV Analog PCI" Zo niet, Zou u even de link van de website kunnen geven wat hem wel is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...