Le Freak Geplaatst: 12 maart 2004 Rapport Geplaatst: 12 maart 2004 Ik heb een probleempje, ik moet nog een paar missies doen voor El Burro en dan heb ik alle missies gedaan van GTA 3.. Ik heb Turismo en I Scream, You Scream al gedaan maar nu ben ik bij: big'n'veiny; ik moet met een Pony bus een spoor volgen van allerlei pakketjes, maar als ik dan in de wijk van de Mafia kom, staat die bus zo in de hens.. Ik heb nu ruzie met hun omdat ik al op eiland 3 ben, omdat ik Salvatore heb vermoord beschieten ze mij (met shotguns) Dan kan ik dus nooit verder komen met deze missie :angry: Ik moet per se die bus pakken dus ik kan geen bullet proof aan maken met een Garage Editor.. Wie heeft een tip voor mij?? :blink: Reageren
8-Ball Geplaatst: 12 maart 2004 Rapport Geplaatst: 12 maart 2004 2 dingen wat ik weet met cheats: doe een andere skin, ik heb geen plaatje, hij is groen en oud en heeft een groene hoed. iedereen is bang voor hem zelfs de mafia en de politie, controleer, of niemand bang voor hem is, start dan de missie. de andere manier: telkens als ze op je auto schieten moet je de healt cheat doen Als je niet cheat weet ik het ook niet! Waarom geen plaatje: ik had XP maar nu 98 en daar doet hij het niet op. gta3 bedoel ik. Reageren
Le Freak Geplaatst: 12 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2004 Ik heb 3 mannen met een (groene) hoed en groene jas geprobeerd en niemand is er bang van! :blink: Ik ben verder niemand tegengekomen waar ze bang voor zijn.. Welke moet ik precies hebben, of moet ik een andere cheat gebruiken?? Reageren
8-Ball Geplaatst: 13 maart 2004 Rapport Geplaatst: 13 maart 2004 Hij lijkt op Marty Chonks, bij de laatste missie zie je hem Reageren
Le Freak Geplaatst: 13 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2004 Hij lijkt op Marty Chonks, bij de laatste missie zie je hem Waar zie ik hem?? Op de dam? Bij het huis waar catalina ook zit?? Hoe zorg ik er voor dat ik er als hem uit kom te zien?? :blink: Reageren
8-Ball Geplaatst: 13 maart 2004 Rapport Geplaatst: 13 maart 2004 Hij loopt ook bij de dam, bij joeys, in fort stounton enz. Hier is een plaatje, je ziet hem helemaal links (deze plaatje is niet van mij) Reageren
Le Freak Geplaatst: 13 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2004 :lol: Het is gelukt! Ze zijn niet bang van mij, maar ze doen me niks.. Dat is gewoon een character die altijd op straat loopt :blink: Maar ja, tog bedankt! Reageren
8-Ball Geplaatst: 13 maart 2004 Rapport Geplaatst: 13 maart 2004 Is de missie gelukt? Mooi! (sorry voor de grote bijlage) Reageren
Le Freak Geplaatst: 16 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2004 Hoe komt het eigenlijk dat iedereen bang voor hem is?? Is hij mafiabaas ofso! :huh: Zijn er nog meer zulke types?? Reageren
8-Ball Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Geplaatst: 16 maart 2004 Ik weet het niet, iedereen is gewoon bang voor hem, het is wel vreemd, maarja, in vice city zit er ook een. Reageren
flo Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Geplaatst: 11 april 2004 Als je de mess with those peds. patch gebruikt kun je ook instellen dat mensen bang zijn. je kan ook een wapen editor gebruiken om van de shotgun een heel zwak wapen te maken. of, als je toch de trainer gebruikt, kun je shift 5 doen om je auto ontsterfelijk te maken. ook handig. Reageren
8-Ball Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Geplaatst: 11 april 2004 Ik gebruik de gta3 trainer daarvoor ja, als ik het niet heb gebruik ik en kogelvrije wagen. Reageren
matt Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Ik weet het niet, iedereen is gewoon bang voor hem, het is wel vreemd, maarja, in vice city zit er ook een. in vice city cool wie? Reageren
8-Ball Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Ik weet het niet, iedereen is gewoon bang voor hem, het is wel vreemd, maarja, in vice city zit er ook een. in vice city cool wie? Een man met een zwarte hoed, zwarte kleding en een zwarte bril! :lol: Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 (bewerkt) je kan ook gewoon de bangbangbang code doen. volgens mij helpt dat ook dan ben je gelijk klaar! Bewerkt: 30 augustus 2004 door fa_leuk_en_lollig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.