Jump to content

Ruzie met Mafia


Le Freak

Recommended Posts

Ik heb een probleempje, ik moet nog een paar missies doen voor El Burro en dan heb ik alle missies gedaan van GTA 3..

Ik heb Turismo en I Scream, You Scream al gedaan maar nu ben ik bij: big'n'veiny; ik moet met een Pony bus een spoor volgen van allerlei pakketjes, maar als ik dan in de wijk van de Mafia kom, staat die bus zo in de hens..

Ik heb nu ruzie met hun omdat ik al op eiland 3 ben, omdat ik Salvatore heb vermoord beschieten ze mij (met shotguns)

Dan kan ik dus nooit verder komen met deze missie :angry:

Ik moet per se die bus pakken dus ik kan geen bullet proof aan maken met een Garage Editor..

Wie heeft een tip voor mij?? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

2 dingen wat ik weet met cheats: doe een andere skin, ik heb geen plaatje, hij is groen en oud en heeft een groene hoed. iedereen is bang voor hem zelfs de mafia en de politie, controleer, of niemand bang voor hem is, start dan de missie. de andere manier: telkens als ze op je auto schieten moet je de healt cheat doen Als je niet cheat weet ik het ook niet! Waarom geen plaatje: ik had XP maar nu 98 en daar doet hij het niet op. gta3 bedoel ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 3 mannen met een (groene) hoed en groene jas geprobeerd en niemand is er bang van! :blink:

Ik ben verder niemand tegengekomen waar ze bang voor zijn.. Welke moet ik precies hebben, of moet ik een andere cheat gebruiken??

Link to comment
Delen op andere websites

Hij lijkt op Marty Chonks, bij de laatste missie zie je hem

Waar zie ik hem?? Op de dam? Bij het huis waar catalina ook zit??

Hoe zorg ik er voor dat ik er als hem uit kom te zien?? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Als je de mess with those peds. patch gebruikt kun je ook instellen dat mensen bang zijn. je kan ook een wapen editor gebruiken om van de shotgun een heel zwak wapen te maken. of, als je toch de trainer gebruikt, kun je shift 5 doen om je auto ontsterfelijk te maken. ook handig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...