Jump to content

wat vind jij wat bij de nieuwe gta moet komen


gta sa the best

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    4

  • Pete-R

    3

  • janjoker

    3

  • gta sa the best

    3

ik wil dat R* een goeie multiplayer erin stopt....dat je bijvoorbeeld...met 4 vrienden een motorclan opricht...en dat je dan vanaf je motor alles aan gort schiet.

en hoe meer reputatie je hebt opgebouwd...hoe meer mensen je kan recruteren...dat je daarna een vette gangfight heb van 50 man (zonder lag)

als dat erin zit...richten we wel een gtagames-gang op :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dat je op ladders kan klimmen, naar SA, Vice of Liberty City kan gaan, dat je kan duiken met duikerspak, overlopen, dat je elk wapen die in een wapenwinkel staat kan kopen, dat je wapenverguning moet hebben en nog 94 andere dingen... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een landschap hetzelfde als in SanAndreas ( van desert tot platteland ).

Bekende steden zoals NewY. met metro's, trams, treinen..

Dat het spel 1.5 keer groter is dan SanAndreas ( dit is al een ultra-stunt van R* ).

Een Xbox-live versie, PS2-online en PC-online.

Dat iedereen een plek kan uitkiezen, en gewoon op een schermpje tegen iedereen kan spelen, met NPC's ertussen door..

Bestaande gebouwen/monumenten..

Dieren erin..

Nou.. eh.. meer niet eigenlijk SanAndreas is alles wat ik wil.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Online gaming heeft naar mijn mening de toekomst, daarom hoop ik dat een nieuwe GTA online zal gaan.

Wederom groter dan zijn voorganger. Verhaallijn zou mooi zijn, maar als je die hebt uitgespeeld, wat moet je dan?

Tegen (of met) je vrienden online gamen is super, dat overgoten in een GTA sausje en je hebt een supergame!

Openbaar vervoer zou handig zijn als de game idd groter wordt dan zijn voorganger.

Euhm, iets doen met beroepen zoals ze dat nu ook gedaan hebben. Wordt je bijv. treinconducteur en moet je andere mede-spelers van het station pikken oid.

Ja, ik zit nu al met smacht te wachten op een nieuwe GTA :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een vrouwelijke gangster in de hoofdrol!!!! <_< B) En meer voetgangers, en meer creepy dingen voor de fans die er van houden natuurlijk!

GTA Blair WitchVegas of zoiets!!!

Bewerkt: door XPr0MatriX
Link to comment
Delen op andere websites

medicopters :puh: , meerrrrrrrrrr missies, onderzeeers, NEDERLANDSE STEDEN, Voetbalstadions waar s'avonds veel rellen zijn, Lkkr snelle auto's, MEER meer en MEEER LAchgas (Nitro), een spel rond het jaar 2000 en niej weer in 1990, lkkr veel minigames, militaire basis, een ziekenhuis waar je naar binne kunt gaan, brandweerloodsen, dat je meer huizen binnenkunt en natuurijk een kei groe kaart :puh::puh::puh: . Dat was het welweer

Janjoker heeft Gesproken :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

De stad meer laten leven:

- een bouwplaats waar echt gewerkt wordt of waar iig. resultaat te zien is.

- verwoestingen die je in de stad maakt gerepareerd worden ipv 2 bocehten nemen en alles is weer normaal.

en

- een mega-garage om al je getunde auto's bij elkaar te zetten (centraal in het veld)

- de mogelijkheid om een 'pakket' wapens te maken die je in 1 keer kunt kopen als je dood bent, scheelt veel tijd bij Ammu-Nation :-)

- geen zandstormen (die hebben me al meerdere Hydra's gekost :-) )

- de mogelijkheid om gebouwen na een missie waar ze voor bedoeld zijn in te kunnen (zoals nu niet kan bij Area 69 :-( )

- meer diversiteit in radio station, VC was voor mij perfect, in SA staat de radio altijd uit :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...