Baffie Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Ik zou de volgende dingen wel grappig vinden. -Sinterklaastijd, Kerst en Pasen -Sneeuw -Soldaten op motors -Politiemotors -Parkeergarage die je kunt kopen -voetbalstadions (met voetbal en hooligans) -Café's en restaurants waar mensen aan het eten zijn en dat je eten in de war kunt gooien -Zwembad met zwemmers -Eén keer in de zoveel tijd Olympische Spelen in stadion -Meer gangs met meer vertoon -Meer motors -Sneeuwballen gooien -Boompje klimmen -Tour the Sin City (wielrenners tackelen...) -School met leerlingen en leraren (en conciërges) -Uitgebreide militaire basis -Ziekenhuis met ziekenzalen enzo -Brandweerkazerne waar je binnen kunt gaan -Benzinestations -Haven waar grote vrachtschepen ook varen -Vliegveld waar je ook echt kunt meevliegen en vliegtuig kapen -Dat ie eerst op PC uitkomt en dan pas op PS2 en X-Box Reageren
Pete-R Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Sinterklaastijd, Kerst en Pasen whaha hoe kom je daar nou weer bij dan moet R*ckstar 365 dagen in het spel stoppen! Reageren
De Gta Master Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 De stad meer laten leven:- een bouwplaats waar echt gewerkt wordt of waar iig. resultaat te zien is. - verwoestingen die je in de stad maakt gerepareerd worden ipv 2 bocehten nemen en alles is weer normaal. en - een mega-garage om al je getunde auto's bij elkaar te zetten (centraal in het veld) - de mogelijkheid om een 'pakket' wapens te maken die je in 1 keer kunt kopen als je dood bent, scheelt veel tijd bij Ammu-Nation :-) - geen zandstormen (die hebben me al meerdere Hydra's gekost :-) ) - de mogelijkheid om gebouwen na een missie waar ze voor bedoeld zijn in te kunnen (zoals nu niet kan bij Area 69 ) - meer diversiteit in radio station, VC was voor mij perfect, in SA staat de radio altijd uit De muziek by gta 3 was van alles wat beviel me best .. gta vc echte 80's sfeer(ook al ben ik 15 ) vond ik egt vet zoal V-ROCK!!!! by gta 3 dat techno/trance net was ook wel vet met een snelle wagen gta sa ik haat best wel rap/ RnB maar het staat lekker in de game en K-rose Country muziek is wel is lachen met het bekende zinnetje ""Iiii Got A Harmonica in my Peaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaants "" Ofzo ) In de nieuwe gta vooral trance/rock/ En wat ook wel heel hard lijkt een HArcore channel :P:P:P:P:P:P Zit je in zo oude getune de wagen ""BOOMBOOMBOOM"" Vooral meer leven van animals Meer boten/vliegtuigen/FIETSEN/ MOTERS!!!(boten en moters zijn er nog steeds weinig Ik kan nog wel 3000 dingen opnoemen Reageren
BAZ Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 het moet in europees uitziende sfeer dat lijkt me egt vet of in zuid afrika weer s totaal nieuws.en nu moet je een vrouw of een tienertje zijn. Reageren
morticuz Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 dat je op zij kan slaan als je op de motor zit. (dus andere motormensen er van af kan slaan) als je bijv bij een taxi r3 indrukt dat je kan een puntje kan zetten op de map en dat je daar word afgezet. meer auto's, motors, vliegtuigen. bmx moet blijven! splitscreen donker bos met veel wazige geluiden veel eastereggs een hogereberg waar eeb beetje sneeuw op ligt moet zich afspelen rond deze tijd Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 een groot multiplayerspel ervan maken :lol: met eigen gangs (kleding,auto's enz) je kan skatboarden:P zoals bij tony hawk Reageren
fructis_5tyL3! Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Sinterklaastijd, Kerst en Pasen whaha hoe kom je daar nou weer bij dan moet R*ckstar 365 dagen in het spel stoppen! lol dan word het nog mooier maar ik zou willen: 1. gwn egt DAT het als het eerst op PC komt! B) 2. Multiplayer natuurlijk! Reageren
thabri Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 ZEKER online OPTIES en mischien meer radio stations met meer bekende artieste en bekendere hits Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 - Dat je altijd in alle huizen kan - geen laadtijden als je in een huis of cafe of wat dan ook gaat - dat je ook echt met mensen kan praten en niet alleen wat terug zeggen - dat het verhaal in het heden afspeelt - betere multiplayer en nog meer Reageren
DenTheMen Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 - Dat het in Miami of zo afspeelt met vooral de achterbuurten en wat steden er bij in de buurt - ONLINE!!! - Met multiplayer gewoon veel beter in SA hebben ze dat een beetje afgerafelt maar gewoon met splitscreen alle bij in andere auto ook gewoon dan nog in huizen kunnen enz - Skateboards! - Dat de radio zenders als je online adapter hebt zelf kan kiezen bijv voorbeeld gewoon live Noordzee of zo ik zeg maar wat maar dat is gewoon veel echter echte radio stations! - Meer Toegankelijkheid - Realitischer zoals broken table al zei met dat er wel gewerkt word enz - En veeeeeeeeel meer maar vooral live-radio-zenders lijken me egt vet! B) Reageren
CJ-SA Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Als die uitkomt komt die toch weer gelijk met de release op de ps2 , misschien deze keer gelijk met iets anders maar eerder op iets dan op playstation lijkt me niet - Winkels overvallen moet terug komen - Een moeilijksheisgraad aan t begin van spel kunnen kiezen , Easy , Medium , hard , Extreem - Meer property's - Terug naar Vice City , ik vind VC de stad zelf veel meer stijl hebben als San Andreas . - Meer wapens - Fatsoenlijke tatoo's anders maar helemaal geen tatoo's - Meer Missie's - Meer voertuigen - Meer gangs - Vriendjes worden met andere gangs :love: En natuurlijk een gigantische multiplayer game , lijkt me echt machtig Reageren
janjoker Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Kilometer teller op auto's. en flitspalen.. keijg je allemaal bonnen thuis gestuurd :lol: :rolleyes: Reageren
RTS Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Kilometer teller op auto's. en flitspalen.. keijg je allemaal bonnen thuis gestuurd :lol: :rolleyes: Dat asjeblieft niet, kan ej niet meer gewoon rijden of je word geflitst vooral in het begin denk ik erg irritant Reageren
liltuner Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 -MEER verschillende scooters,motors en misschien een puch -Meer missie's -Trance channel -VOETBAL en niet alleen basketball -fietsen -scooters en motors opvoeren met NOS enzo -Langere verhaallijn -Daten is ook voor de volgende gta leuk! Liltuner heeft gesproken B) :lol: Reageren
Na$! Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) -1online gaming !! -bmx en andere voertuigen (ook scooters) -meer de realistische wereld -tanken <_< -als je het spel hebt uitgespeel dat je dan echt kan heersen over de stad (of de gta) -skateboard- -oh ja geen school!! lol realistischer verkeer -tuning garage -eigen ontworpen auto's (ingame dan en niet met z-modeler) -dat je tegen iedere mens op aarde kan praten - fructis style hard shampoo (jaja echt) -meer keuze in players -dat je vriend kan worden met gangs (dat ze ook met je praten en dat je met ze kan meerijden en dat zij bij je instappen) -dat je met iedereen die je wil kan meerijden -een taxi die je vervoerd -een cinema dat was het greetzz Marco **EDIT **: ff vergeten -dat er ook een boxring is (ook vor catch) -en dat je verschillende kledij kan dragen dit was eht denk ik :blink: Bewerkt: 1 december 2004 door marco vercetti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.