Ken-D Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 en niet in gebouwen kunnen) Wat zeg je nu!!!!!!!! :blink: :blink: Waarom wil jij niet in gebouwen, dat is toch heel leuk. Vertel eens waarom jij niet in gebouwen wilt. :huh: je eigelijk mss ook weer wel maar er moeten ook gebouwen zijn dan met gepanserde gronden ofzo dat je er op ene andere manier in moet komen Grotere eilanden dat de reistijd evenlang duurt als in het echt. Gewoon een baan zoals een kantoor job. en nog heel veel van de dingen die jullie zeggen Denizzz zou jij zin hebben om een half uur te gaan rijden voordat je pas een stad tegenkomt? Ik niet echt. Uhm het moet iets meer reallistischer worden zoals als je door rood rijd dat je dan de politei op je dak krijgt ofzo(Van maffia) Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ik laat de creativiteit eerlijk gezegt aan R*ckstar over. Ik kan echt niet van die easter-eggs en leukratieve dingen verzinnen net als R*ckstar. Dus R*ckstar ik laat het aan jullie over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
santje Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 30 keer zo groot heel nederland dus ale steden meer wapens en ales wa twe in nederland ook hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Denizzz zou jij zin hebben om een half uur te gaan rijden voordat je pas een stad tegenkomt?Ik niet echt. Uhm het moet iets meer reallistischer worden zoals als je door rood rijd dat je dan de politei op je dak krijgt ofzo(Van maffia) Postaldude ja dat lijkt mij kei vet en dan kun je op die plek weer een huis kopu en je andere verkopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Uhm het moet iets meer reallistischer worden zoals als je door rood rijd dat je dan de politei op je dak krijgt ofzo(Van maffia)Postaldude Hier ben ik het niet me je eens. Ik rij altijd door rood, en dat wil zeggen datt ik dan altijd de politie achter me aan heb. Daar heb ik geen zin in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Uhm het moet iets meer reallistischer worden zoals als je door rood rijd dat je dan de politei op je dak krijgt ofzo(Van maffia)Postaldude Dan kin je beter driver gaan spele ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 driv3r = slecht game. Hopelijk kun je in de volgende Gta met je vlieger in gebouwen vliegn.Kan ik lekker Osama achterdoen. Het mag groter maar niet te veel meer. Ik vind nu al vervelend als ik zo ver terugmoet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Wat cool zou zijn dat je zo'n eigen zaak hebt en dat je mensen kan aannemen. En daardoor veel geld kan verdienen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 ja!!!! Dat lijkt me ook wel leul en dat je dan ook zelf een auto hebt waar je bedrijfsnaam opstaat!! ja een aannemers bedrijfje dat miste ik nog in Sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ps2er Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 het weer moet egt verandere bijvoorbeeld sneeuw dat je veel sneeuw schuivers ziet en dat het glad is en dat je dikke kleren aan moet doen en dat alles verzierd is voor kerst en dat er vuurwerk moet komen voor oud en nieuw en dat er sneeuw scooters zijn en dat je kan schaatsen zo dat wil ik en dieren en dat je een hond kan nemen die je kan helpen en een aziel en een school met kinderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 ik vind dat je er ook onderzeeers moeten komen, in ieder geval dat je onder water kan in een of andere machine. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 Volgende GTA: Geen Sin City, denk iets in Europa. Een europa-look-alike land met grote steden als Londen (GTA London), Parijs (drugssmokkelaars en veel onderwereldfiguren), Rome (achtergrond van de Leone's) en mss zelfs Amsterdam (hoeren en drugs). Pleur er wat bergen, zee, bossen, sneeuw en strand bij en je hebt denk een aardig platform. Wat openbaar vervoer erbij zou fijn zijn, dat je een taxi of bus ook kunt gebruiken ipv alleen maar jatten. Meer verspreidde helikopters, want dat is toch nog steeds een van de meest fijne vervoersmiddelen. Vliegvelden mogen van mij ook levendig zijn. Als het europa wordt zullen er ook wel trammen (Amsterdam), metro's (Parijs/Londen) en heel veel scootertjes volgen (Rome). Ook mogen er knipperlichten komen. Wat niet terug hoeft te komen of ernstig veranderd moet worden zijn de vriendinnen, de 24/7's, de VEEL te kleine gebiedjes die je moet veroveren en de 'collega's' die voor je wapen gaan lopen als je vijanden neer maait. Wel graag een verbetering van de vele mini-games en oneindige opdrachten (trucker en bouwplaats). Rockstar, zorg ook voor VERSCHILLENDE interieurs en niet 10 huizen die er precies hetzelfde uitzien aan de binnenkant. Wapens zou ik graag zien dat je die thuis kan bewaren, dat je ze een keertje niet mee neemt maar thuis laat liggen. Raak je ze tenminste niet zo snel kwijt. En heeeeeel graag veel oude herrineringen en verhaallijnen die uitgebreid worden. Ik vond het wel leuk om Mr Leone en Claude jonger te zien, Advocaatje en Mislukt Platenbaasje ouder, en ik zie er naar uit om Maccer terug te zien, geweldige gozer. Terugkeer naar Vice City of San Andreas zou ook zeker vet zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 wat ook wezl leuk zou zijn is super sterke lijm dan kan je iemand lekker vastplakken aan een muur of wel een touw dat je iemand kan vastbinden . zo kan je ook iemand zijn smoel dichtplakken als ze te veel zagen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 wat ook wezl leuk zou zijn is super sterke lijm dan kan je iemand lekker vastplakken aan een muur of wel een touw dat je iemand kan vastbinden . zo kan je ook iemand zijn smoel dichtplakken als ze te veel zagen . Grappig Hopelijk wordt de hoofdpersonage een vrouw. En dat we 8-ball, Maccer, Woozie, Tommy en Cj weer zien!En dat je Catalina moet doodschieten. Ik haat dat mens ! Mzzel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
korfmans Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Ik hoop dat er een spaceschuttle in komt, en dat er een missie is dat je eerst de spaceshuttle moet gappen en dan naar een satteliet vliegen van de mafia om die vervolgens op te blazen, maar voordat je dat doet ook een ruimtepak jatten en al die mafia gassies neerknallen. Dan die handel opblazen en klaar = kees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.