korfmans Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Hopelijk wordt de hoofdpersonage een vrouw. En dat we 8-ball, Maccer, Woozie, Tommy en Cj weer zien!En dat je Catalina moet doodschieten. Ik haat dat mens ! je moet Catalina in GTA 3 neerknallen hoor, dan moet je die heli uit de lucht halen, sorry trouwens voor de dubbel post, ik had het bericht van OG Lock nog niet gezien Reageren
Pablo Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 in het begin een character kan kiezen met zjn eigenverhaal lijn heel tof idee. verder lijkt me mooi: - echte grenzen (als je hier overheen komt gaan je sterren weg, denk aan VS / mexico) - meer R3 missies (voor PSX2 gebruikers is dit duidelijk) niet alleen goede R3 missies (brandweer ,tein ect,) maar ook criminele zoals hitman (zonder tyd) ,smokkel missies - een Gang die jij opdrachten kan geven. zelf organiseren van misdaad Bijv, steel dat en dat voor me, of wack em. -oja en (dit heb ik gemist) dat jij kleren kan kopen voor je gangleden, duure pakken enz. allemaal zelfde auto's. Laatste wat ik wil zeggen: het zou een hele prestatie zijn van rockstar dat ze het zo maken dat ,ookal heb je de verhaal lijn uitgespeeld, dat er altyd iets spannends te doen is Reageren
lamborghini2006 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) katten, honden, volgels(duifen), dierentuin dieren, boerderij dieren, kinderen en babys puh: (en natuurlijk dat je die organismen kan DOOD schieten ) winter, zomer, herfst, lente. en dat je bijf. ook naar de wc moet... Bewerkt: 10 maart 2007 door avkhymovych Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.