Jump to content

Wat is je favoriete radiostadion in Vice City?


_Mouser_

Wat luister jij?  

67 leden hebben gestemd

  1. 1. Radio.

    • K-Chat
      1
    • Wave 103
      3
    • MP3 Player
      13
    • V-Rock
      14
    • Espantoso
      5
    • Wildstyle
      1
    • Flash FM
      17
    • VCPR
      2
    • Fever 105
      2
    • Emotion 98.3
      6


Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Agent Kellerman

    4

  • Jow Tommy Verceti

    4

  • NandroDavids

    2

  • Pennywise The Clown

    1

Dit is mijn top 9 van radiozenders:

1. Wave 103

2. Flash fm

3. Fever 105

4. Emotion 98.3

5. V-Rock

6. Espantoso

7. VCPR

8. Wildstyle

9. K-chat

Mp3 speler heb ik er niet bij gezet omdat ik die af en toe luistert. ;) Wave 103 is mijn favorite radiozender. Maar ik luister ook veel naar Flash en Fever. Op Emotion, V-Rock en Espantoso ligt het eraan welk liedje erop is. En VCPR, Wildstyle en K-chat luister ik bijna nooit. Maar ik heb op wave 103 gestemd. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hoemaak je dan je eigen mp3 player? :sigaar:
Dat doe je door je eigen muziekbestanden in de juiste map te plaatsen. Ga naar je map Rockstar Games en vervolgens naar GTA Vice City. Daar zie je een aantal mappen, waaronder de map mp3. De naam zegt het al: In deze map zet je de muziekbestanden die je in het spel wilt beluisteren. Nadat je de muziek in die map hebt gezet moet je Vice City opstarten. Als je in een voertuig met een radio zit druk je gewoon net zolang naar de volgende radio totdat bovenin beeld komt te staan dat je naar MP3 Player luistert. Deze komt als ik het me goed herinner na de radiozender Wave 103, maar je vindt het vast wel.

Veel plezier in ieder geval met het luisteren naar je favoriete muziek in Vice City!

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: Hoe doe je dit dan bij Grand Theft Auto 3?
Op exact dezelfde manier als bij Vice City, met als enige verschil dat je het voor GTA III toch echt in de map GTA III moet zoeken :puh:

Aangezien twee offtopic posts toch te ver gaan zal ik mijn favoriete radiostation ook even noemen: Radio Espantoso. Dit komt omdat ik in een ver verleden Vice City niet in de winkel had gekocht en dat bracht als mankement met zich mee dat één radiostation het niet deed. Dat was dus Radio Espantoso...na een tijdje heb ik toch de originele Vice City nog gekocht, omdat die niet mag ontbreken in mijn verzameling. Sindsdien luister ik het liefst naar Radio Espantoso. Niet alleen omdat ik die muziek nog bijna nooit had gehoord en de rest van de radiostations uit m'n hoofde kende, maar ook omdat het gewoon een leuke radiozender is met goede muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...