Jump to content

LCS Platinum


Jack Mercer

Recommended Posts

Ik heb el een dikke week VCS uitgespeeld op m'n PSP en zou graag LCS aanschaffen, ook voor mijn PSP'tje natuurlijk ^^.

Kheb LCS al eens voor m'n PS2 gehuurd en vond die heel goed, maar toch zou ik die liever op m'n PSP hebben.

Voordat ik teveel geld uitgeef voor LCS, wanneer wordt de PSP versie als Platinum uitgebracht?

Want anders ga ik die gewoon een dezer dagen kopen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel is voor de PSP al langer dan een jaar in de winkel en ik denk niet dat ze er nu nog een Platinum voor uit gaan brengen. Het is nou ook niet direct een spel wat een grote publiciteit heeft. Het lijkt mij verstandig om gewoon naar de winkel te rennen, koop het spel en ga genieten van de leuke doch mafia achtige game. En mocht je dan vragen hebben over dat spel dan kun je die in deze sectie posten. Voor missie hulp kun je uiteraard terecht in het Missie Hulp fora, en bovendien is dertig euro (of minder) niks meer tegenwoordig. Dus waar wacht je op... :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier in België vragen ze nog steeds 40 euro...

Mjah, toch bedankt allessinds! :bier:

Kzal het dan waarschijnlijk morgen middag gaan kopen. :dans:

als je hem nog niet gekocht hebt, raad ik je absoluut aan een andere winkel te zoeken, want de mijne kosste maar 20 euro's

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier in België vragen ze nog steeds 40 euro...

Mjah, toch bedankt allessinds! :bier:

Kzal het dan waarschijnlijk morgen middag gaan kopen. :dans:

als je hem nog niet gekocht hebt, raad ik je absoluut aan een andere winkel te zoeken, want de mijne kosste maar 20 euro's

Greetz :cya:

Ik denk dat er geen andere winkels in de buurt zijn waar ze hem voor 20 euro verkopen, want anders verkoopt die winkel helemaal niks, als ze 20 euro meer vragen. Hier in nederland wordt er inderdaad een stuk minder voor gevraagt, al is LCS bij jouw denk ik in de aanbieding. Als je niks in de buurt vind waar je hem goedkoper kan krijgen is er natuurlijk nog altijd het internet. Zo heb je hem hier voor slechts 19.99 voor de PS2, helemaal nieuw. Op marktplaats krijg je ze tweede hands voor de halve prijs, als je naar GTA Liberty City Stories zoekt. Op het internet vind je dus veel mogelijkheden om hem minstens twee keer zo goedkoop te krijgen, als je hem niet in de winkel vind voor een wat goedkopere prijs ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem vandaag in Media Markt gekocht voor de PS2 voor maar 19 euro (laatste 3 PSP versies waren blijkbaar gestolen). Nog steeds fun en al. Mjah, voor op het toilet te spelen heb ik nog altijd VCS eh :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...