Jump to content

GRAND THEFT AUTO IV Trailer Coming 3.29.07


EXIT

Recommended Posts

hey,

er komt een trailer van gta op 29 maart 2007

ik wist niet of jullie dit als wisten maar ik heb net een mail van R* ontvangen

voor de aftelling http://www.rockstargames.com/IV/

naar het schijnt staat dit ook op de voor pagina van gtagames.nl maar aangezien ik altijd gelijk op het forum zit wist ik dit niet. sorry (was denk net iets te enthasiast)

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

hey,

er komt een trailer van gta op 29 maart 2007

ik wist niet of jullie dit als wisten maar ik heb net een mail van R* ontvangen

voor de aftelling http://www.rockstargames.com/IV/

naar het schijnt staat dit ook op de voor pagina van gtagames.nl maar aangezien ik altijd gelijk op het forum zit wist ik dit niet. sorry (was denk net iets te enthasiast)

Heyy cool,maar het staat ook al op de voorpagina

EDIT:EXIT was eerder dan mij

Bewerkt: door gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi ! :bier: Hopen dat GTA IV ook op de pc komt. Anders word het denk niet zo'n succes. Aangezien niet iedereen een Xbox360 of PS3 gaat kopen. Ik hoop dat we ook personages te zien krijgen in de Trailer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze trailer wordt echt vet volgens mij! Ik hoop net zoals DenkAanHenk dat we ook personages te zien krijgen, ik hoop dat CJ en Tommy daarbij zijn...

Ja de gedachte dat die bijde personages erin zitten is leuk hé. Maar helaas. Ik denk dat we net zoals in alle gta's niet echt heel erg veel te weten komen over de personage van de gta daarvoor. In san andreas kwamen we nog een klein beetje in ontdekking over claud uit 3

.Namelijk hoe hij aan ze relatie kwam. Maar ken rosenberg zat ook in het spel dus je zou verwachte dan ook wat over tommy te ontdekken maar dat was niet het geval. De meeste denken ook dat deze gta zich meer in de toekomst gaat afspelen. Cj is dus ouder en tommy ook. Maar aangezien gta vice city met tommy al een flink tijdje geleden is zou tommy dus ongeveer al flink ouder zijn. Aangezien hij ook makkelijk 40 Kan zijn aangezien niemand dat precies weet.

Dus ik ontken het niet. Ik bekijk het logies.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit moet een UUUUUUUUUUUUUUUBER trailer worden!!!!!!!!! weet ik cker!!!1 de eerste indruk bepaalt het meest dus zal echt zo zijn,,, ik kan fucking niet wachten :D yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!1

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff..die zitten er niet bij..mensen..er word met een hele nieuwe personages,etc begonnen,waarom is dat zo moeilijk om te begrijpen?

Deze man spreekt pure waarheid.

Als R* iets confirmeert, OFFICIEEL, geloof het dan en ga niet voort met "LOLZ ZOMFG IK WLI CJ & TOMMY EN AL DE REST TRG ZIEN!!!!11"

Het enige wat we terug gaan zien van de vorige GTA's zijn kleine easters, niks meer of minder.

Savvy?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...