Jump to content

Donald Love Missie


DenkaanHenk

Recommended Posts

Hey. :) Ik kan de derde Missie van Donald Love niet halen op het derde eiland. Je moet een Ambulance stelen. Dat lukt me wel. En de Ambulance naar de hanger op het vliegveld brengen lukt me ook wel. Maar als ik in die begravenis wagen stap dan krijg ik 2 sterren Wanted Level achter me aan. Door die politie wagens die me beuken gaat me auto telkens roken. En na een tijdje fikken. En dan ontploft de auto. Wie heeft tips voor deze missie ? Wat me dus niet lukt om de politie te ontwijken. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige lastige aan het stelen van die Hearse in The morgue Party Ressurection is dat het zo'n trage bak is. Daarom moet je alles een beetje op voorhand plannen. Als je aankomt bij de Staunton Cathedral zie je dat er al een politiewagen geparkeerd staat, achter de Hearse. Dit komt omdat ze die wagen in het oog houden. Van zodra je hem dus steelt komen ze achter je aan. Daarom is het belangrijk om zo snel mogelijk te handelen, met één doel voor ogen: de Hearse heelhuids in de hangar van Donald Love krijgen, en dat zonder te laat te komen. Het enige wat telt is snelheid halen en zo weinig mogelijk in contact komen met beukende Politiewagens of zorgen dat je zelf niet tegen andere wagens knalt. Indien het je echt niet lukt, kun je je savegame nog altijd posten in het Savegame Aanvraag topic.

Link to comment
Delen op andere websites

De politiewagens die je achtervolgen proberen je dus te beuken. Ze proberen het PIT manoevre uit te voeren. (Dit komt ook voor in San Andreas, kijk maar hier. Dit moet je ze niet laten doen. Dit kan door ineens af te remmen en aan de andere kant langs ze te rijden (ze hebben zichzelf tegen een muur aangereden :puh: ) Of door ineens op te trekken. En wat ook helpt is tegensturen. Zo krijg je een beetje schade aan je auto, maar minder schade als wanneer de politie erin slaagt je aan de kant te rammen. De politie zal ook proberen je de weg te blokkeren door je in te halen en voor je dwars te remmen. Gewoon erdoor beuken. Hun zwakste punt is de neus van de auto. Ook zullen ze je gewoon van de zijkant rammen. De enige oplossing hiervoor is tegensturen. En er is nog een algemene oplossing voor achtervolgende politiewagens: als ze schuin achter je rijden, zij er twee mogelijkheden: rijden ze links, probeer dan vlak langs een tegemoetkomende auto links te rijden. Zij knallen hier dan vol tegenop. Rijden ze rechts, haal dan een auto rechts van je in (nét erlangs rijden) en dan knallen ze er ook tegenop.

Veel succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...