Jump to content

Trash Dash missies


Deetje1607

Recommended Posts

Hoi,

Ik speel nu een tijdje GTA: lCS op de ps2 en heb nu 64 % voltooid. Langzamerhand probeer ik alles te voltooien en zo ook de missies van de vuilniswagen. De enige die ik hiervan kan halen is die op Shoreside Vale. De andere 2 eilanden zijn zo moeilijk dat ik telkens te langzaam ben of ik kom op z'n kop te liggen en de vuilniswagen ontploft. Heeft iemand voor mij een kaartje met locaties van de vuilnisbakken en eventueel ook nog een handige route om deze te voltooien?

Alvast bedankt, deetje1607

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen PS2 of een PSP, maar ik heb wel op WikiGTA gekeken wat daar over de missie vertelt werd. Het is in ieder geval handig om vaak op je kaart te kijken die je in het pauze menu vindt. Zo kun je steeds weer bekijken naar welke container je gaat. Plan van te voren ook goed een route, zodat je niet vast komt te lopen doordat je bijvoorbeeld weer helemaal terug moet.

Een ander handigheidje waar je nog op kunt letten is dat de groende vierkantjes containers zijn die dichtbij zijn. Maar als het groene driehoekjes zijn, dan zijn ze wat verder van je verwijderd.

Kijk voor meer informatie nog op deze pagina van WikiGTA. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi.

Ik heb wikigta al helemaal uitgepluisd en zelfs van heel gta: lcs een mooi overzicht uitgeprint zodat ik onder het spelen kan bekijken wat ik wil, maar dan nog heb ik moeite met de vuilniswagen-missies. Maar toch bedankt voor de moeite.

deetje1607

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi.

Ik heb wikigta al helemaal uitgepluisd en zelfs van heel gta: lcs een mooi overzicht uitgeprint zodat ik onder het spelen kan bekijken wat ik wil, maar dan nog heb ik moeite met de vuilniswagen-missies. Maar toch bedankt voor de moeite.

deetje1607

Ik heb even een route voor je gemaakt die ik zelf altijd rij. Je kunt natuurlijk iets anders rijden maar dit vind ik zelf toch altijd een best makkelijk route. Nadat je alle containers hebt moet je terug naar de Junk Yard op Portland. Ik neem aan dat dat wel los loopt.

Portland

post-40486-1172926411.jpg

Geel is terug

Staunton Island

post-40486-1172926430.jpg

Shoreside Vale

post-40486-1172926450.jpg

Het was nogal een priegel werkje dus als het wat moeilijk te zien is moet je even inzoomen. Ik hoop dat het je lukt, veel sucses! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wow. Erg mooi, bedankt voor de moeite die je erin hebt gestoken. Ik ga het vandaag of morgen wel proberen op Staunton en Portland.

ps. ik had precies dezelfde route op shoreside vale :engel:

Edit: Ik heb ze nu allemaal gehaald. Echt super bedankt voor je kaartjes, heb ze uitgeprint en met de kaart erna 2 keer geoefend ofzo en toen lukte het allemaal.

Bewerkt: door Deetje1607
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...